דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים בשנות האלפיים 

מאת    [ 12/07/2010 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1481 פעמים ]

 

בעולם המודרני של האלף השלישי, יש הרבה דברים שחשובים בעסקים: חוש לעסקים, יכולת ניהול, ראייה כלכלית ועוד. אחד מהדברים החשובים לא פחות הוא ניקיון. אם אתם מרימים גבה וחושבים שיש דברים רבים המגיעים לפני ניקיון כאשר מדובר בעסקים, כדאי שתמשיכו לקרוא.

תדמיתו של בית עסק, ובכלל זה ניקיון בית עסק, בין אם משרד גדול או עסק פרטי קטן - חשובה כמעט כמו העבודה השוטפת עצמה. התדמית פועלת בשני מישורים: התדמית שיש לבית העסק כלפי עסקים אחרים בתחום, וגם תדמית פנימית, של העובדים על המקום בו הם עובדים. ידוע כי עובדים הנהנים מעבודתם ומשמרים תדמית חיובית של המקום בו הם עובדים, הם עובדים שיישארו זמן רב יותר במקום העבודה, יהיו נאמנים יותר לחברה ויישאו את שמה (החיובי) של החברה למרחוק.

 

ניקיון - בין תדמית לפרקטיקה

אחד מהאמצעים התדמיתיים החשובים לבית עסק הוא ניקיון משרדים. חישבו לרגע על אותו עובד המגיע למשרד מלוכלך וחסר סדר. את עבודתו הוא יבצע בכל מקרה, בין אם ניקיון ישלוט במשרד ובין אם לא. אולם, איכות העבודה שלו תיפגע ללא ספק. יתר על כך, אותו עובד המצוי בסביבה נטולת ניקיון ישאף רק לצאת כמה שיותר מהר מהמשרד או לחלופין לבלות כמה שפחות במשרד. ואת זה כל בעל חברה יכול לחוש בכיסו.

בסביבה חסרת הניקיון של חברות מסוימות - נכנס תחום ניקיון משרדים, ויש להידרש לנושא זה ברצינות הראויה. לא מדובר במעבר עם מטלית לחה על השולחנות. לא רק. מדובר בשלל פעולות שמצריכה התערבות של חברת ניקיון משרדים מנוסה. ניקיון באמצעות שאיבת אבק לדוגמא, מצריך התארגנות מיוחדת של החברה עם שואב אבק תעשייתי, שיישאב במהירות וביעילות, תוך מינימום רעש והפרעה לאנשים בעת עבודתם.

 

ניקיון משרדים-לא מה שחשבתם

בתחום ניקיון משרדים מושם דגש מהותי על נושא הכלים המשותפים. אנשים רבים משתמשים לעתים באותה שפורפרת טלפון, באותה המקלדת ובאותה ידית דלת. ניקיון של כל אלו מבטיח שהאנשים המצויים יחדיו יום יום וחולקים את אותם חפצים לא יעבירו ביניהם (עד כמה שניתן) מחלות שונות. עובד חולה הוא עובד שאינו יעיל לבעל החברה, וחשוב לקחת זאת בחשבון.

אז איך בוחרים חברת ניקיון משרדים? במה חשוב להקפיד ועל מה אפשר לוותר? מחקרים הראו ששכירת חברת ניקיון משרדים חוסכת לבעלי החברה כסף. זה עשוי להישמע מופרך, אך למעשה, למרות שחברות ניקיון, על פי רוב המבוססות והמצליחות שביניהן , גובות תשלום גבוה על ניקיון משרדים, הרי שזה משתלם בטווח הרחוק לחברה בדיוק מהסיבות שנמנו- ועוד סיבות רבות אחרות.

בעל חברה גדולה, המעסיק מספר גבוה של עובדים, צריך לשקול איך הוא רוצה שייראה ניקיון החברה שלו. באם הוא מטיל את מלאכת הניקיון על עובדי ניקיון שאינם מיומנים דיים לסוג כזה של חברה, הוא מסב נזק כפול. ראשית, הוא פוגע בעובדי הניקיון האמונים על מלאכת הניקיון אך אינם יכולים לכסות היקף עבודה גדול, ובסופו של דבר שוחק את כוחם.

שנית, הוא פוגע במראה החברה על ידי פגיעה בניקיון שלה.

על כן חשוב לבחור חברת ניקיון המתאימה לגודל החברה ולצרכים שלה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב