דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה לניהול חשבונות באינטרנט, אפשר להנפיק חשבוניות 

מאת    [ 11/07/2010 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3329 פעמים ]

החלטתם לנהל את הנהלת החשבונות שלכם באמצעות האינטרנט, חשוב שתדעו ששיטה זו כוללת גם הנפקת חשבוניות בצורה אוטומטית, דרך תוכנה להנהלת חשבונות. זה נוח, מאורגן, זמין והכי חשוב, לא מצריך התעסקות עם חשבוניות וניירת. כל מה שרציתם לדעת על הנפקת חשבוניות באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות.

 

שירות הנהלת חשבונות באינטרנט, מאפשר לעסקים לנהל את הפן החשבונאי של העסק, בין אם מודבר בהנהלת חשבונות חד או דו צידית, באמצעות תוכנה מאובטחת, הנמצאת באינטרנט וזמינה לכם מכל מקום ובכל זמן. אחד היתרונות הברורים של תוכנה להנהלת חשבונות, היא הנפקת חשבוניות און ליין ללקוחות.

 

תוכנה להנהלת חשבונות המנפיקה חשבוניות, מה חשוב לדעת


    • תוכנה להנהלת חשבונות מאפשרת לכם להנפיק חשבוניות לפי סיווגים שונים. ניתן להנפיק חשבוניות מס, חשבונית מס קבלה, קבלה, כך שלא משנה אם גביתם את התשלום מראש או אתם ממתינים לשיק שיגיע בדואר, תוכנה להנהלת חשבונות תיתן לכם את המענה המתבקש.
    • לא פחות חשוב, הפקת חשבוניות באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות, מסייעת לכם לפתוח כרטיס לקוח לכל לקוח, להגדיר את הפרטים שלו, כולל המייל, כך שהחשבונית תגיע אליו ישירות מתוך המערכת.
    • תוכנה להנהלת חשבונות דרך האינטרנט, מספקת בדרך כלל גם שירותים נוספים של החזרי מס לשכירים און ליין, תאום מס ושירותי ייעוץ פיננסי. שירותים אלו יעילים במיוחד משום שכל התעסקות בתחום הכספים באופן עצמאי ומאפשרים לכם למשל, לקבל מענה מרואה חשבון לדו"ח השנתי.
    • הנפקת חשבונות באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות, מהווה פיתרון מושלם לכל אותם אנשים שעוסקים בהשלמת הכנסה מהבית, אלה יכולים להיות פרילנסרים בכל תחום וזאת כל עוד מתבצעת עבודה ללקוח חיצוני. דוגמא נהדרת לכך היא של אנשים שמחזיקים במשרה מלאה או חלקית במשך היום ובערב הם משלימים הכנסה בעבודות מחשב, בקוסמטיקה, בתרגום ועוד

 

החלטתם להשתמש בתוכנה להנהלת חשבונות ולהפיק דרכה חשבוניות,  ככה תעשו את זה נכון


    • בחרו תוכנת הנהלת חשבונות גמישה ורבת אפשרויות. חשוב מאוד לוודא שהתוכנה שבחרתם יכולה להנפיק חשבוניות מכל סוג, לפי חיתוכים שונים, לפי סוג לקוח ועוד פרמטרים שיהפכו את הנהלת החשבונות והפקת החשבוניות לנוחה וקלה
    • שימו לב שהחשבונית המונפקת באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות, הינה חשבונית מוכרת על ידי מס הכנסה, כך שמקבל החשבונית יוכל להדפיס ולהגיש אותה, ללא צורך בחתימה
    • שימו לב שהתוכנה מאפשרת לשמור את החשבוניות שהונפקו בפורמטים שונים ושומרת את כל הנתונים גם במסד הנתונים של המערכת. כך תוכלו לשמור את החשבוניות על המחשב שלכם במידת הצורך וגם לבצע מעקב דרך התוכנה עצמה.

 

בגדול ניתן לומר כי תוכנה להנהלת חשבונות המאפשרת הנפקת חשבוניות, היא  שירות נהדר שיכול להוות פיתרון מושלם עבור אנשים מסוימים אך הוא בהחלט לא מחליף שירותי ניהול חשבונות או שירות של רואה חשבון ולכן יש להתייעץ עם גורם מקצועי לפני שסוגרים עם חברה על שירות זה.

 

 

 

 

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות' הנמנה עם 20 המשרדים הגדולים בארץ (לפי סקר "דן אנד ברדסטריט"). משרד רואי חשבון המשלב מקצוענות, ידע וקידמה טכנולוגית ברמת המיחשוב והשירותים המתקדמים לרבות שירותי אינטרנט מתקדמים, כגון: שירותי ניהול חשבונות לעצמאים, תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט עבור חברות ומוסדות ציבוריים, שירותי הפקת חשבוניות במייל ועוד. התרשמו וקראו עוד באתר: www.ucan2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב