דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למשוך ילדים חדשים לחוג אומנויות לחימה? 

מאת    [ 11/07/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 3051 פעמים ]

מאמני אומנויות לחימה אשר קהל היעד שלהם הם ילדים יודעים כי אין זה עניין קל לגייס ילדים חדשים לחוג אומנויות הלחימה.  האתגר הנוסף הלא פשוט הוא לשכנע את ההורים אשר לא תמיד מתלהבים להוציא עוד כסף.  כמו כל עסק אחר יש לתת את הדעת לשיווק על אף שמילה זו לא הולכת טוב יד ביד עם אומנויות לחימה. מאמנים ובעלי מועדונים לאומנויות לחימה צריכים להבין שמדובר בעסק ועל כן יש לבצע מחשבה ותכנון איך לתת דגש על נושא השיווק.


שתי פעולות מומלצות שכדאי לאמץ באומנויות לחימה לילדים: מתן אינפורמציה להורים וביצוע הדגמות לתרגילים על ידי המאמן. שמאמן מדגים אם זה עם ילד או עם מבוגר זה נותן לילדים וגם להורים לראות את מה שהם שואפים להגיע אליו – שלמות בתרגילים. לגבי ההורים, יש לתת להם אינפורמציה כללית על אומנות הלחימה וכן אינפורמציה ספציפית יותר על המועדון שלכם. מה יותר טוב מלתת להורים להבין אילו תועלות יש באומנות לחימה שלכם לילדים שלהם?


הנה מספר פעולות שעל כל מאמן ומועדון באומנויות לחימה לבצע:

פליירים: אין מי שלא עושה את זה. שיטה ותיקה להפיץ את אומנויות הלחימה במטרה להגיע לכמה שיותר ילדים בפריסה של אזור המועדון. מאמנים ומדריכים אשר עובדים במסגרת מועדון כושר צריכים לשאוף שהפליירים שלהם יקבלו חשיפה בלוח המודעות של המועדון ואף לקבל פרסום באתר האינטרנט של מועדון הספורט.  גרייט שייפ, הולמס פלייס ודומיו עשויים לגייס בעקיפין עוד מנויים למועדון באמצעות  אימוני ה אומנויות לחימה שהם מקיימים במועדון שלהם. הורים מביאים את הילדים לאימון, וצורך להתאמן בחדר כושר עשוי להתעורר בקרב ההורים.


מנוי חינם לתקופה מוגבלת לבתי ספר: כל בית ספר היה שמח לקבל מתנה שיעניק לאחד התלמידים. בהיותכם פעילים לגייס ילדים, תוכלו לגשת לבתי ספר, לחלק פליירים, ולתת לילד או שניים אפשרות להשתתף בחוג לחודש עד שלושה חודשים. תנו לבית ספר להחליט למי מגיע להשתתף בחוג. כמו כן, אין כמו לתרום לקהילה. פעולה זו תעשה שירות טוב לכם. ישנם ילדים שאין באפשרותם להשתתף ואתה תוכל לתת להם הזדמנות שלא ישכחו לעולם.


יום פתוח: תחליטו על יום אחד שכל ילד יכול להביא חבר לחוג. הורים רבים ישמחו לעוד אחר צהריים שהילד שלהם מבצע פעילות גופנית מסודרת ובחינם. מי יודע, אולי אותו חבר יחליט שהוא רוצה להתאמן באומנויות לחימה.
חולצות מועדון: ילד עם חולצת מועדון נותן חשיפה לאומנות הלחימה. כל אחד ירגיש גאווה ללכת עם חולצת המועדון, לא רק ילדים גם מבוגרים. אם משקיעים בחולצה כדאי לעשות זאת כך שהחולצה תהיה איכותית וגם המדבקה.  אם כבר התאמצתם, תרצו שלחוצה יהיו חיי מדף ארוכים.

לסיכום, בגיוס ילדים חדשים לחוג אומנויות לחימה יש, קודם כל, לזהות מי קהל היעד שלכם, שבמקרה הזה הם הילדים והורי הילדים. כדאי  לזכור שהשאיפה היא  ליצור משהו ייחודי ומעניין שלא קיים במועדונים אחרים, וכך ליצור יתרון יחסי על המתחרים שלכם.

 

מאמר נוסף בנושא:
האם יש לכם תוכנית שיווקית לאימון אומנויות לחימה?

אתר חגורה שחורה, לבניית אתרים בקלות ופשטות לאומנויות לחימה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמיר כהן קידום אתרים חברת אי.קיי דיזיין www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב