דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פסיכומטרי, תמיד יש מה לחדש... 

מאת    [ 11/07/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2241 פעמים ]

המבחן הפסיכומטרי -

נתחיל מכמה עובדות בנאליות אשר ידועות לכולם (כמעט) - מטרת הבחינה הפסיכומטרית הינה לבחון את סיכויי ההצלחה של המועמדים בתואר ראשון. כן כן, למעשה הבחינה נועדה לתת מעין ניבוי ל'כמה תצליחו' בלימודים ולפי הניבוי שלה מקבלים אתכם לתארים השונים. לתארים אשר נחשבים קשים יותר מבחינה לימודית או תארים נחשבים יותר מעלים את ממוצע הקבלה, במיוחד באוניברסיטאות המעוניינות לשמור על ממוצע תואר גבוה. 

מכל הסיבות שהוזכרו הפכה הבחינה הפסיכומטרית לחשובה ביותר ובמקביל לאיימתם של רבים. כאן נכנס קורס הפסיכומטרי לתמונה. הקורס מאפשר למועמדים מסגרת למידה מסודרת ומקיפה אשר מבטיחה כי יעברו וילמדו את כל פרקי הבחינה וירכשו את הכלים וה'טריקים' הנחוצים למעבר חלק ומוצלח של הבחינה ההפסיכומטרית. במסגרת הקורס מפתחים המועמדים מיומנויות פתרון תרגילים, ומקבלים חומרי עזר רבים, סביבה לימודית תומכת ותרגול אינטנסיבי. צוות המדריכים בקורס פסיכומטרי (בכל החברות והמכונים) מורכבים מנבחנים אשר קיבלו ציון גבוה מאד בחינה, עברו מיונים ורכשו כלים מקצועיים להדרכת פסיכומטרי, בנוסף, מדריכי הפסיכומטרי ידועים בשל סבלותם הרבה. 

מה תלמדו בקורס הכנה לפסיכומטרי?
הבחינה הפסיכומטרית מורכבת מ-3 פרקים מרכזיים הנלמדים ומתורגלים בקורס ההכנה: חשיבה מילולית (אוצר מילים, אנלוגיות, החלפת אותיות, השלמת משפטים, היגיון ועוד); חשיבה כמותית (בעיות מילוליות, פתרון תרגילים וניתוח גרפים); אנגלית (השלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא).

כמה זמן אורך קורס הכנה לפסיכומטרי?
הלימודים בקורס ההכנה לפסיכומטרי נעים בין 3-4 חודשי לימוד בהתאם למסלול הקורס. במרבית קורסי הפסיכומטרי מתקיים "מרתון" לימודים ב-3 השבועות האחרונים של הקורס, הכולל סימולציות, תרגול אינטנסיבי יותר הנפרש על פני יותר מפגשים בשבוע.

רק נציין כי קורס הפסיכומטרי אמנם חשוב להצלחה בבחינה הפסיכומטרית ויכול להכין אתכם ולהעניק לכם את כל הכלים שידרשו לכם בעת המבחן הפסכימטרי, אך לא פחות חשוב לתרגל באופן עצמאי! 

מידע על קורס פסיכומטרי לחיילים - 
חיילים העומדים בפני שיחרור נהנים מדאגתו של צה"ל אשר מאפשר להם לעבור קורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית במחיר מוזל. הצבא עובד עם מספר מכוני הכנה לפסיכומטרי, המציעים קורסים ייעודיים לחיילים בסדיר, בקבע, ומיד לאחר השחרור מהשירות. למידע נוסף כנסו לעמוד של קורס פסיכומטרי במסגרת הצבא.

לימודים לבחינה הפסיכומטרית באופן עצמאי - לא כולם זקוק לקורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית, ישנם כאלו המסוגלים ללמוד לבד מהבית, בעזרת ספרים ותרגול מועדכן. אם גם אתם כאלו כנסו לאתר קורס ובררו על סיפרי הכנה לפסיכומטרי ללמידה באופן עצמאי. 

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב