דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלב ראשון בקניית משאית - בחינת לוחות משאיות ברשת 

מאת    [ 10/07/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 4324 פעמים ]

קניה או מכירת משאיות, אינה עסק פשוט.  אפשר לשדרג את המשאית בסוכנות משאיות, למכור אותה דרך העיתון ולעשות זאת בדרכים נוספות, אך נראה כי הלוחות המקוונים הם האפשרות המועדפת.

קניית משאית

החלטתם לקנות משאית? הדרך לקניית משאית צריכה להיות מאוד מחושבת. קיים מגוון רחב מאוד של משאיות וקיימים סוגים שונים של רישיונות למשאית. לשם השוואה, נהג שמוביל מוצרי חשמל מחנות פרטית לא יקנה משאית שמתאימה להובלת משא כבד כמו מכוניות או מכולות.

יש לבדוק כל פרט לפני קניית משאית

בעולם המסחרי שלנו קיים היצע גדול למכירת משאיות, וכמו שיש מוכרים כך יש גם קונים. בקניית משאית עליכם לתשאל את המוכר ולרדת לפרטים הקטנים ביותר. יש לבקש ממנו ספר טיפולים, להעביר את המשאית בדיקה ואפילו להתקשר לבעליה הקודמים. עלות הקנייה כאן גבוהה וצריך לשקול כל דבר בכובד ראש.

לוח משאיות הוא הדרך להגשמת המטרה

קניית משאית מסתכמת בעשרות אלפי שקלים בשורה התחתונה אתה צריך להחליט איזו משאית טובה בשבילך והאם היא עונה על צרכיך. זו החלטה לא פשוטה: עלות של משאית יכולה להגיע ליותר מחצי ממיליון ש"ח. לוח משאיות מקל על ההחלטה ומאפשר לעשות בקלות את הצעד הראשון בדרך לקניית משאית.

פרסום משאיות למכירה באמצעות לוח משאיות

החלטתם למכור את המשאית שברשותכם? חשוב מאוד שתפרסמו את כל הפרטים הרלוונטיים. תייחצנו את היתרונות שיש למשאית מול משאיות אחרות כמו מד אוץ נמוך, מצב מכני, שנתון ומספר שנים שהמשאית ברשותכם.

מהלך לא פחות חשוב ומומלץ הוא לפרסם את שימושה העיקרי של המשאית. אם הובלתם עופות, יש לציין זאת. אם שינעתם מקררים- יש לציין גם את זה. לוח משאיות מאפשר לכם לכתוב כמה מילים ונותן לכם הזדמנות לתאר את המשאית בצורה הטובה ביותר.

לוח משאיות ומתחריו

החשיפה הגדולה ביותר, כמו גם המכירה והקנייה המהירה ביותר תתבצע כמעט תמיד בעזרת לוח משאיות. ציבור בעלי המשאיות מודע לכך שהחיים באינטרנט דינמיים יותר והחשיפה ללוח משאיות ברשת גבוה יותר. הדברים נכונים גם לגבי גם עדכון המודעות.

בנוסף, ברוב הלוחות הפרסום הינו חינמי וגם פשוט ביותר. עיתונים מקומיים, לוחות מודעות ואפילו פורומים ברשת העוסקים בנושא לא מהווים תחרות מספקת ללוחות המקוונים, מכיוון שהחשיפה אליהם נמוכה יותר.

חפשו לוחות משאיות פופולאריים

קיימים מגוון של אתרים שבאמצעותם תוכלו לחפש משאיות לקנייה או לפרסם מודעות של משאיות למכירה. לוחות לדוגמא יד 2, ווין ווין, לוח פוקוס או לוח המשאיות של יבואנית איסוזו סומו. כדי לדעת עד כמה הלוח פופולארי, בחנו את כמות ההודעות שנוספות אליו מידי יום.

לא רק לוחות משאיות

ההתלבטות קשה? אתם צודקים בהחלט. אל דאגה, יש פיתרון שתוכלו להיעזר בו: קיימים מספר פורומים באינטרנט שבאמצעותם אפשר לקבל את המידע הנחוץ על המשאית שאותה אתם רוצים לקנות. בנוסף, תוכלו לרשום שאלות ולקבל תשובות מאנשים מנוסים שמוכנים לעזור ולייעץ וכך, יחד עם הלוח המתאים, העסקה תיסגר בקלות.

לוח משאיות: הנהיגה אל האושר

אז לוח המשאיות עשה את שלו ובשעה טובה הגעתם להחלטה. עכשיו, כשהבנתם מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, כנראה תשתמשו בה שוב. לוח משאיות הוא הדרך הטובה ביותר למציאת משאית או למכירתה בזמן הקצר ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב