דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון חתונה נכון ויעיל 

מאת    [ 09/07/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2587 פעמים ]

אחד הרגעים המרגשים בחיינו היא החתונה. בחתונה אנחנו מצהירים על אהבתנו לבן / בת הזוג שלנו בפני כל בני המשפחה והחברים, בחתונה מסלול חיינו משתנה ולא עוד אנחנו אחראיים רק לעצמנו. בתכנון החתונה ישנם אלמנטים רבים:

תקליטנים:

בשביל שחתונה תהיה בלתי נשכחת עבור האורחים, צריך שתהיה מסיבה ושמחה גדולה, כי הרי מי זכור אחרי חצי שנה מה הכלה לבשה או איך האוכל היה? מה שזוכרים זה אם נהנו או לא, וכדי שהאורחים ייהנו צריך תקליטן טוב שירקיד את כולם בקצב המגינה עד שעות הלילה הקטנות, התקליטנים צריכים להיות בעלי ניסיון באירועים מהקטנים לגדולים כגון אירועי בת מצווה או אירועי חתונה, הדבר משקף על ניסיון התקליטן.

עיצוב חופות:

הרגע הכי חשוב בחתונה כולה היא החופה, הרי לשם כך התכנסו כל המשפחה והחברים. ולכן עיצוב החופה הוא עניין חשוב. כל זוג רוצה שהחופה שלו תהיה יפה ומרשימה ובשביל זה צריך מישהו מקצועי כגון חברה לעיצוב אירועים אשר תהיה אחראית לעצב את החופה, את שביל הכניסה ולבחור את השירים שיושמעו בכניסת בני הזוג ובסיום החופה.

אטרקציות לחתונה:

כדאי להוסיף עוד רושם לחתונה ניתן להוסיף אטרקציות לחתונה. ישנם חברות רבות המציעות מגוון אפשריות, כמו רקדנים מקצועיים, לוליינים, הפרחת פרפרים, זיקוקי דינור ועוד המון דברים נוספים. מומלץ לגשת לחברה מתמחה ולראות אילו שירותים היא מציעה ולבחור את מה שמתאים לכם ולכיסכם כמון כן אותן חברות גם מספקות שירותים לאירועים אחרים כגון אטרקציות לבר מצווה או לברית .

הגשה או קייטרינג:

כשמדובר באוכל לאירוע ישנם שתי גישות עיקריות, הגשה לשולחן או קייטרינג. כשמדובר בקייטרינג יש לנו מבחר גדול יותר שכן אנו בוחרים באופן עצמאי את השף, ואת סוג האוכל בלי להיות תלויים באולם. אך נראה כי באופן כללי רוב האורחים מעדיפים הגשה לשולחן, ואינם אוהבים לקום למזוג לעצמם.

אולם:

הדבר הראשון שאנו עושים אחרי הצעת הנישואים הוא חיפוש אולם. שכן אולם הוא הדבר העיקרי בתכנון החתונה, הרי ללא מקום לאירוע לא יהיה אירוע, וגם זהו ההוצאה הכספית הגבוהה ביותר. לפי התאריך ששריינו את האולם נתאים את שאר ספקי השירות כמו תקליטנים או צלמים.

רב:

כשאנו מחפשים רב לחופה, בדבר העיקרי שישאלו אותנו הוא אופי החופה, האם אנו רוצים חופה מלאה עם כל הברכות והקידושים או חופה מקוצרת יותר, עניין זה תלוי באדיקות בני הזוג באמונה. בנוסף לאופי הברכות ישנה גם אפשרות לרב מזמר. בבחירת הרב הכי חשוב זו הכימיה ביניכם לרב והאם אתם רואים את החופה באותה עין.

טבעות:

לא יהיה עיצוב חופה ולא חופה וקידושים ללא טבעת, עם הטבעת הגבר מקדש את האישה וטבעת זו היא הסמל להיותם נשואים. ישנם עיצובים רבים לטבעות, אך חושב כי הטבעת תהיה "כשרה" לקידוש ולכן אסור שיהיו בה אבנים כלשהן או כיתוב, דברים אלו ניתן להוסיף לאחר סיום החופה.

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב