דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 מומנטים עיצוביים שאסור לשכוח בחתונה 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2001 פעמים ]

כאשר מתחתנים אנחנו עסוקים כל כך בהפקת האירוע עד שאנחנו לעיתים שוכחים דברים אז ריכזנו עבורכם מספר דברים רק כדי שיהיה לכם בצ'ק ליסט

עיצוב חופות

כאשר אנחנו מחליטים על חברה לעיצוב אירועים עלינו תחילה להתרשם מעיצובי החופות אשר עומדים לרשותם. חשוב מאוד שיהיה לחברה מאגר ומגוון גדול של חופות להתרשמות ראשונית בנוסף ליכולות המעצבת או המעצב למעוף יצירתי שיעניק לנו חופה איכותית רב גונית ומלאת חיים.

עיצוב שולחנות
יש אפשרות לעשות עיצוב שולחנות לאירוע מסוג בת מצווה אך כרע נרחיב על אירוע חתונה שכן אלו הם רוב האירועים הנפוצים ביותר שמשתמשים בשירותי עיצוב אירועים. ובכן אחרי החופה המרגשת כל האורחים פונים לאולם כדי להתיישב במקומות. ואם הרשמנו אותם בקבלת הפנים ובחופה גם עיצוב השולחן והמקום חשוב לא פחות. רוב האולמות מציעים לבעלי השמחה עיצוב שולחנות סטנדרטי ללא תשלום, כשעיצוב זה בעיקר כולל כמה נרות או אגרטל קטן עם פרחי מלאכותיים. מעבר לעיצוב  סטנדרטי זה, כל תוספת אחרת הינה בתשלום. ואם אנחנו מעוניינים במשהו מרשים יותר, אנו צריכים לפנות לחברה לעיצוב אירועים, חברות אלו מגוון גודל של אגרטלים, מעמדים ואיבזרים אחרים המעניקים לשולחן מראה מרהיב ויקרותי. אך דבר חשוב שיש לקחת בעיצוב השולחן הוא לא להעמיד אביזר שיסתיר את שדה הראייה של האורחים אחד מהשני או לסביבה סביב.

זרי כלה

מעבר לעיצוב אירועים ולאווירה הכללית קיימת הכלה במרכז והרי ידוע שאין כלה בלי זר כלה, אחרי בחירת השמלה, האיפור והתסרקות הכלה צריכה לבחור את זר הכלה. את זרי הכלה ניתן להשיג בחוניות פרחים או במידה ויש לכם חברה המספקת עיצוב לאירוע, היא תוכל לספק לכן גם זר כלה במחיר משתלם יותר מאשר הזמנת זר בחנות פרחים. ניתן להזמין זרים ממגוון פרחים, ורדים לבנים, ליליות והזר המיוחד ביותר הוא זר סחלבים, הכל עניין של טעם ומחיר.

קישוטי רכב

הרבה זוגות משכירים רכב מפואר מחברות השכרה או מבני משפחה עמידים, אך אין זה מספיק שבני הזוג נוסעים ברכב יוקרתי, שכן זה לבד לא משדר לסביבה "אנחנו מתחתנים היום", כולנו רוצים שאחרים ישמחו בשמחתנו, במיוחד ביום החתונה, וכאן קישוט הרכב לכובד האירוע נכנס לתמונה. לרוב את קישוט הרכב ניתן להזמין בחנויות פרחים, ובמידה ואתם מזמינים שם גם זר כלה או קישוטי פרחים באירוע עצמו תוכלו להשיג מחיר מצוין לקישוט הרכב.

פרחים באירוע

דבר מהותי בעיצוב אירועים הוא פרחים. פרחים הם אביזר נוי טבעי ואורגני, ואין דבר המשתווה ליופיו. אומנם עיצוב אירוע בפרחים חיים איננו עסק זול אך אם הזמנתם עיצוב אירוע בחברה מתמחה תוכלו להשיג מחיר חבילה לכל העיצוב וכך עיצוב האירוע עם פרחים יהיה נטל כספי פחות כבד.

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב