דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספה נפתחת - פתרון יעיל 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 5342 פעמים ]

ספות נפתחות

תחום הספות הנפתחות עבר בעשורים האחרונים חידושים רבים. אם כל מה שידוע לכם על ספות נפתחות מגיע מזיכרונות לא נעימים על ספות נפתחות רעועות בבתי מלון, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא. כאן תוכלו למצוא את כל המידע שנחוץ לדעת אודות ספות נפתחות.

מהן ספות נפתחות?

התשובה לשאלה זו נמצאת בגוף השאלה. ספות נפתחות, כשמן כן הן, הן ספות שניתנות לפתיחה ומשמשות גם כמיטות. לכן שם נוסף לספה נפתחת הוא ספה מיטה. בספות הנפתחות יש מזרון פולימרים באיכות גבוהה, כריות הולופיל / LM, בסיס לייסטים, ידיות בעלות 10 תמיכות ורגליים מעץ בוק. כל אלו מבטיחים לכל מי שישן על ספה נפתחת שנת לילה ערבה, ממש כמו על מזרון רגיל.

אילו סוגים של ספות נפתחות ניתן להשיג כיום?

כיום ניתן להשיג ספות נפתחות במגוון עיצובים קלאסיים ומודרניים. הייחוד של ספות נפתחות כיום הוא שכלל לא ניתן להבחין שמדובר בספה מיטה, והן נראות כספות לכל דבר במצבן הסגור. כיום ניתן למצוא ספות נפתחות בכל גודל: ספה מיטה חד מושבית, ספות דו מושביות, ספות תלת מושביות ואפילו מערכת סלון פינתית שכולה נפתחת למיטה. כמו כן ניתן למצוא ספות נפתחות אורטופדיות, המתאימות במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות אורתופדיות בגב.

מהן היתרונות של ספות נפתחות?

היתרון הגדול של ספות נפתחות הוא חיסכון במקום. בדירות חדר או דירות קטנות כל מ"ר הוא חשוב. ספות נפתחות הן פתרון יעיל שכן הם משמשות כספה בסלון במשך היום וכמיטה נוחה במשך הלילה. את המקום הפנוי שנותר לכם הודות לספות הנפתחות תוכלו לנצל לטובת רהיטים אחרים כמו שולחן עבודה, כוננית ספרים ועוד. ספות נפתחות גם מאפשרות לארח אורחים בבית מבלי להיאלץ לוותר על המיטה שלכם או לישון על הרצפה או בשק שינה. ספה מיטה גם חוסכת מאורחיכם את התשלום על לינה בבית מלון, והיא מאפשרת לארח גם אורחים בלתי צפויים בכל עת.

באילו מצבים נוספים ספות נפתחות מתגלות כפתרון יעיל?

ספות נפתחות הן פתרון יעיל לא רק עבור אורחים צפויים או בלתי צפויים. ישנם אנשים רבים שמשתמשים בעצמם בספות נפתחות מדי יום, הן לישיבה ביום והן לשינה בלילה. בדרך כלל מדובר באנשים המתגוררים בדירות חדר או באנשים המתגוררים בדירה עם שותפים וחדרם הפרטי משמש גם לשינה וגם לאירוח. ספות נפתחות הן פתרון יעיל גם אם אתם משפחה או זוג, ואחד מבני הזוג חולה. כדי לא להידבק בזמן השינה המשותפת באותה המיטה, בן הזוג הבריא יכול לישון בספה מיטה שבסלון ולשמור על בריאותו.

במציאות הישראלית ספות נפתחות הן אמצעי יעיל המאפשר לנו גם לתרום מעצמנו לקהילה. אנשים רבים מנצלים את הספות הנפתחות שברשותם כדי לארח חיילים בודדים בסופי שבוע או לרגל החגים. בתקופות לחימה, כאשר תושבי הצפון או תושבי שדרות נמצאים תחת התקפת טילים, משפחות רבות מנצלות את הספות הנפתחות שברשותם כדי לארח תושבים באזור המרכז השקט ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב