דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריסוס מזיקים 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2479 פעמים ]

 

ריסוס הוא חובה אם יש לכם גינה גדולה או חממה. אם אתה, כמו רבים אחרים, מגדל צמחים בגינה שלך, אתה לא רוצה שהם יהרסו על ידי חרקים. אנשים רבים מנסים להתפרנס באמצעות צמחים או פירות שהם מגדלים, וזה יכול להקטין באופן משמעותי את הכנסתם. חרקים יכולים לאכול את העלים של הצמחים שלך, הם יכולים להיכנס לתוך השורשים, ולהרוס את בריאות הצמח. זה יכול להיות אסון בחממות, ובעיה שיכולה לצאת במהירות מכלל שליטה. אם תבחר שלא להזמין מדבירים מקצועיים כדאי לך לקרוא את המאמר הבא.

ריסוס היא הדרך הטובה ביותר להיפטר מאותם מזיקים, אבל אתה צריך לוודא שאתה בוחר להשתמש בחומר שלא יפגע בסביבה. יש כמה חרקים שאתה צריך לצמיחה בריאה של הצמחים שלך. דבורים למשל הם חיוניים ומינים רבים הופכים עם הזמן להיות בסכנת הכחדה. חשוב שהמותג שבו אתה בוחר להשתמש הוא ידידותי לדבורים ולא יגרום להם כל נזק.

עשב יכול גם הוא לגרום לבעיות בגינה. עשבים הם צמחי בר, לעיתים קרובות לא רצויים, והם חזקים, ובעלי שורשים קשוחים ונחושים. אתה יכול לקצץ את העשב למטה, אבל השורשים עדיין ימשכו לשגשג מתחת לאדמה, והעשב ימשיך לחזור שוב ושוב. דרך טובה להיפטר מעשב הוא להסיר את השורשים, אבל שיטה זו אינה יעילה תמיד. חלק מהשורשים יכולים להישאר, והם צריכים רק דחיפה קטנה להתחיל את הצמיחה של עשב שלם חדש. אם הם נשארים ללא השגחה, עשבים שוטים יכולים לצמוח במהירות ולחנוק את שאר הגינה. בדיוק כמו מכת החרקים, גם לזה יכולה להיות השפעה הרסנית.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיית עשב היא בעזרת קוטל עשבים שהורס את הצמח וכן את השורש כולו, כדי להבטיח שלא יחזור. גם בחומרי הדברה וגם בקוטלי עשב, הדרך הטובה ביותר לפיזור כימיקלים אלה, כאשר יש לך עסק עם שטח גדול, הוא ריסוס. הריסוס הערפילי מכסה את הקרקע באופן שווה ויעיל, ונותן לצמחים היקרים שלך את ההגנה שהם צריכים.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח ואין לך את הזמן, מומלץ לשכור מדביר מקצועי מוסמך ובעל ידע וניסיון בניהול הדברת מזיקים. בדוק את המוניטין של החברה. שאל לפחות כמה לקוחות על חוויותיהם לפני שאתם מסכמים את החוזה ובקש את תוכנית ההדברה בכתב. תוכנית זו צריכה לפרט את שיטות ההדברה שייעשו שימוש על ידי המפעיל הדברה. בהצלחה!

 

חברת אלי כהן מתמחה בהדברת מזיקים ריסוס והרחקת יונים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב