דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מגנים על אופניים חשמליים מפני גניבות 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 313   [ נצפה 5685 פעמים ]

 

על פי דעת הרוב, אופניים חשמליים הם הפתרון הנוח, היעיל והפשוט ביותר עבור נסיעה בעיר. קלות השימוש, ההוצאות הנמוכות יחסית וחוסר הצורך ברישיון נהיגה הופכים את האופניים החשמליים לכלי בעל יתרונות רבים לעומת רכבים, קטנועים, קורקינטים חשמליים ועוד. הסיבה העיקרית לכך שאנשים רבים עדיין לא עוברים לרכיבה על אופניים חשמליים היא החשש מגניבות. מכת גניבות האופניים איננה תופעה חדשה ומתרחשת במרכזי הערים כבר שנים רבות. למרות זאת, עם התפתחות תחום האופניים בארץ, ישנן מספר דרכים יעילות ופשוטות לשמור על אופניים חשמליים או רגילים מפני גניבות. 

אופניים חשמליות מתקפלות מהוות פתרון נוח לאלו החוששים לאופניים שלהם. אופניים חשמליים אלו מגיעים עם מנגנון קיפול חד או דו מפרקי ומשקלם מגיע ל-16 קילו עם סוללת הליתיום. במידה ואופניים מתקפלים אינם אופציה עבורכם, ישנם גם פתרונות אחרים. כיום ניתן לרכוש אזעקה עבור אופניים חשמליים, הדומה מאוד לאזעקה של אופנוע. האזעקה מותקנת על כידון האופניים ומתריעה בצפצוף כאשר נוגעים לכם באופניים. ישנן מגוון מערכות אזעקה, משוכללות יותר ופחות, אך בכללותם אינם יקרות וניתנות להתקנה פשוטה. מומלץ לבצע את התקנת האזעקה בחנויות אופניים או מקומות העוסקים בכך ולקבל הדרכה על אופן פעילותה של האזעקה. האזעקות המורכבות על אופניים חשמליות ניתנות לתכנות אישי ומציעות אפשרויות שונות ומספר סוגי צפצופים. מעבר לאזעקה, ניתן כיום לבטח אופניים חשמליים מפני גניבות.  חברות הביטוח, כדוגמת AIG, החלו לאחרונה להציע ביטוח עבור אופניים חשמליות. מחיר הביטוח משתנה בהתאם לחברה וסוג הביטוח, אך המחיר איננו גבוה ביחס לכלי רכב אחרים.

מעבר לאמצעים הללו חשוב להצטייד במנעול איכותי. ישנם סוגים רבים של מנעולים בשוק, כאשר מנעולי השרשרת נחשבים לעמידים ביותר מפני גניבות. ניתן גם להשתמש במנעול שרשרת של אופנוע, מנעול חזק ויעיל מאוד. כאשר אתם חונים אופניים חשמליים זכרו לשלוף את הסוללה ולקחת אותה אתכם כיוון שהסוללה היא הרכיב החשמלי הבולט ביותר באופניים. בנוסף, השתדלו לחנות את במקום בו האופניים אינן בולטות לעין ובמידת האפשר, אחסנו אותם במחסן או בדירה..

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב