דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות אחסון בחדרי ילדים 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 3249 פעמים ]

חדרי הילדים בבית , פעמים רבות הינם החדרים המולגנים ביותר בבית. הסיבה לחדרי ילדים מבולגנים פעמים רבות נעוצה בעיר בחוסר במקומות אחסון ראויים ומחסור בשטחי איחסון וארונות בחדרי הילדים. לעיתים גם אם קיימים שטחי אחסון כגון ארונות אזי הארונות בחדרי הילדים אינם מסודרים ומאורגנים בסדר מתאים.

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שמתחילים לארגן את הארון היא לעבור בכל חדר הילדים ופשוט לזרוק את כל מה שלא נמצא בשימוש הילדים. כדי לעשות זאת ביעילות עדיף למיין את כל החפצים בחדר לשתי ערמות: ערמה הנשארת בחדר וערמה שנייה מיועדת לזריקה או אפילו לתרומה.

בנוסף לארון בחדר הילדים רצוי שיהיה בחדרי ילדים שטחי איחסון נוספים כגון כונניות או מדפים או קופסאות איחסון, רצוי ואפשר להשתמש: בכונניות כוורות המכילות קופסאות איחסון מפלסטיק או מראטן או מבד. היה נחמד ואף רצוי שתהה כוננית מגירות לאיחסון חפצים או צעצעים בעלי ערך או שאינם בשימוש יום יומי.

בארגון וסידור ארון חדר הילדים חשוב לנצל את כל שטח האחסון של הארון ולהקפיד בחלוקה של שטח האחסון כך שהחלקים הנמוכים יהיו נגישים עבור הילדים לשימוש יום יומי והחלקים העליונים יהיו לאחסון חפצים שאינם בשימוש יום יומי . מאחר והמדף העליון אינו נגיש עבור הילדים רצוי  לאחסן את בגדי העונה ופריטים אחרים שם. ניתן לרכוש מכלי פלסטיק ולשים את הבגדים פנימה – ולהדביק תווית מחוץ לקופסה כך שניתן בקלות לראות מה יש בתוכה. בדרך זאת גם אם המדף אינו נגיש בשלב זה הרי שיהיה כשיר בשנה הבאה.

דרך נוספת המאפשרת להכפיל שטח האחסון בארון היא להשתמש במוטות תלויים או מדפים על מוטות. הוספת מוט שני יכולה להכפיל את כמות השטח הדרוש לתליית הבגדים.
רצוי לארגן בחדר סל כביסה במקום נוח קרוב למקום שבו הילדים נוהגים לבצע החלפת בגדים וזאת כדי להימנע מתופעת זריקת הכביסה המלוכלכת מחוץ לסל. את הסל ניתן להציב גם בתוך הארון.

אופציה נוספת לנסות ולארגן את חדר הילדים היא להשתמש במיכל איחסון לנעלים או מדף או מגירה לנעלים וזאת על מנת לשמור אותם ביחד במקום אחד , במקום בערבוביה בכל רחבי החדר.

אם יש לכם ילדים קטנים, ניתן לארגן את הבגדים שלהם במשך שבוע על ידי בחירת הבגדים על פי ימות השבוע  ותלייתם  בתוך שקית התלויה על קולב- לכל יום שקית בגדים- ככה הילד יכול פשוט ללכת ולהוציא את השקית הרוולנטית להתלבש בעצמו!

בנוסף לארגון הארון, רצוי להשתמש לאיחסון בחלל מתחת למיטה על ידי מגירות אחסון רחבות לאיחסון צעצועים וחפצים הנגישים לילדים בקלות. באם אין ברשותכם מגירות ניתן למלא את החלל בקופסאות אחסון גדולות הנשלפות בקלות או שהיה עדיף לרכוש מיטה המכילה מגירות מתחת למיטה מראש.

 בדרך זאת ארגון חדרי ילדים יכולה להבטיח כי הילדים יוכלו לשמור על הסדר בחדרם בקלות יחסית, הרי סדר וארגון אף פעם לא יכול להזיק!

בכבוד רב, מיקי בן פורת רהיטי גבעת ברנר http://www.gbr.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב