דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת ריהוט לחדרי ילדים 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 1668 פעמים ]

בחירת ריהוט לחדרי ילדים צריכה לקחת בחשבון  את איכות הריהוט לחדרי ילדים ומצד שני לשמש במכום בטוח לשהיית הילדים בחדר. כאשר שוקלים על החלפת פרטי ריהוט חשוב לבחור בריהוט איכותי , העומד בכללי תקן בסיסיים, עמיד לטווח ארוך ובמידת האפשר לאפשר לילדים להיות שותפים פעילים בבחירת פרטי הריהוט לחדר שלהם.

 ראשית נמליץ על בחירת ערכת הנושא לחדר וצבעי החדר ובשלב שני נתאים את פרטי הריהוט לערכת הנושא והצבעים שאנו מעוניינים להשתמש בחר.

בחירת המיטה – חשוב לבחור מיטה יציבה, איכותית, אשר תספק לילד מקום בטוח לשינה עמוקה ונעימה ושגודלה יתאים לצרכי הילדים. לילדים בגילאי 5- ועד גיל ההתבגרות רצוי להשתמש בחלל שמתחת למיטה לאיחסון צעצועים. לילדים מתבגרים נחבר דווקא מיטה רחבה יותר. גם בחירת המצעים חשובה לא פחות ומוסיפה לעיצוב וקישוט חדרי הילדים ומשלימה את ערכת הנושא שנבחרה לחדר.

איחסון בחדר ילדים – זהו אלמנט חשוב לשמירה על חדר מסודר ומאורגן, ברגע שאנו דואגים למקום איחסון עבור החפצים של הילדים , והילדים מודעים למקומו של כל חפץ, כך הילדים יכולים לדאוג לסידור החדר באופן עצמאי בצורה קלה ונוחה. ועל כן חשוב שנדאג לארון המותאם לצרכי הילד ולגילו, שידת מגירות נוחה, מגירות רחבות ונמוכות לאיחסון של צעצועים עם גישה נוחה אליהם.  חשוב לדאוג לפרטי ריהוט איכותיים העשויים מעץ משובח מאחר והרבה פעמים הילדים אוהבים לטפס אל הרהיטים כגון שולחן או שידה ואסור להגיע למצב שהריהוט מתהפך בזמן הטיפוס.

לילדים בדרך כלל יש אוסף גדול של ספרי קריאה וספרי לימוד ועל כן נדאג לכוננית או מדפי ספרים בעיצוב תואם לחדר ואשר עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים המוסגלים לעמוד בכובד המשקל.
רצוי למקום את שידת הספרים ליד מרחב הלמידה ביחד עם שולחן הכתיבה , כוננית מגירות לאחסון ציוד הלימודים והכסא ולעצב אותם כך שיהיו נגישים לילדים.

חדר הילדים צריך הרבה מקומות אחסון לחפצים ולצעצועים השונים שלהם ולכן נדאג לחפצי איחסון משלימים כגון קופסאות פלסטיק, תיבות צעצועים, קופסאות צעצועים או כל דבר נוח לאיחסון הצעצועים והמאפשרים גישה נוח לילדים.

חדר הילדים על פרטי הריהוט שבו חייב בראש ובראשונה לשמש מקום בטוח עובר הילדים. ילדים נוטים לעיתים קרובות לטפס על הריהוט ולכן החדר צריך להיות כזה שימזער פציעות ילדים. חשוב לחפש פרטי ריהוט המתוכננים במיוחד עבור ילדים ואשר לקוחו בחשבון עיצוב לצד בטיחות ילדינו.

לרהיטי גבעת ברנר הניסיון רב השנים בבניית חדרי ילדים מעוצבים ובטוחים העשויים מעץ משובח ועמיד לשנים -  כך שביחד נוכל להפוך את חדר הילדים למקום שהילדים אוהבים להיות בו. ברהיטי גבעת ברנר מחכה לכם צוות מקוצעי ומיומן בתחום אשר יעזור לכם לבצע בחירות נכונות וארכות טווח. 

בכבוד רב, מיקי בן פורת רהיטי גבעת ברנר


 http://www.gbr.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב