דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדשות יולי 2010 ניוזלטר משפחה חדשה 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 715   [ נצפה 2165 פעמים ]

חדשות יולי 2010 

עו"ד אירית רוזנבלום הזוכה הבינלאומית בפרס למנהיגות החברתית לשנת 2010 

ביום 8 ביוני 2010, התקיים טקס מרגש בו הוכרזה הזוכה השנתית בפרס הבינלאומי היוקרתי המוענק לנשים, על מנהיגות ומובילות חברתית פורצת דרך. הפרס הוענק לעו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה, הישראלית הראשונה הזוכה בפרס היוקרתי המוענק מטעם הארגון הבינלאומי OGUNTE באנגליה ועוסק ברישות חברתית של נשים בעולם. הפרס הוענק על פעילות רבת גוונים ועוצמה אשר יוצרת תשתית לשינוי חברתי בהנהגתה של אישה. את הפרס העניק לעו"ד אירית רוזנבלום נציג RSA הארגון החברתי הגדול בעולם. לפרטים נוספים על הזכייה בקרו באתר משפחה חדשה.

חדשות...

ארגון "משפחה חדשה" מוביל תקדים בינלאומי: אלמן יוכל להביא ילדים מאשתו שנפטרה - בעקבות מאבק משפטי מפרך של ארגון "משפחה חדשה", אלמן בן 40 מצפון הארץ יוכל לממש את צוואת אשתו המנוחה ולהביא לעולם את ילדם המשותף, זאת לאחר שמשרד הבריאות אישר, באופן חריג ותקדימי, העברת העוברים המוקפאים לידיו. נ' התאלמן מאשתו במהלך שנת 2009, בחייהם המשותפים היו בני הזוג חשוכי ילדים. משך שנים עמלו השניים יחד, להביא ילדים לעולם ועברו טיפולי פריון רבים במטרה לממש את רצונם להיות הורים. לימים חלתה אשתו של נ' במחלת הסרטן ומאוחר יותר נפטרה. במהלך טיפולי הפריון שעברו בני הזוג יחד כשהייתה האישה בין החיים וטרם מחלתה, הוקפאו העוברים של בני הזוג , במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.לאחר מאבק משפטי ממושך של ארגון "משפחה חדשה", התקבל האישור המיוחל שיאפשר לנ' לממש את זכותו להורות ואת צוואת אשתו המנוחה להביא לעולם ילד."זהו יום גדול לנ' ויום גדול לזכויות המשפחה" מסרה עו"ד אירית רוזנבלום, מנכ"לית ארגון "משפחה חדשה" שהוביל את מאבקו המשפטי של נ', "הזכות למשפחה אינה מסתיימת עם לכתו של אדם, אנחנו נמצאים בעידן בו הטכנולוגית הרפואיות מאפשרות לנ' לממש את זכותו הטבעית להורות ואת הצוואה של יקירתו המנוחה שלא הספיקה לממש את הזכות הזו על אף שרצתה בכך וביקשה זאת כשהייתה בין החיים. לצערי, חוק תרומת הביציות שהוביל סגן השר ליצמן לא יאפשר בעתיד לנ' ודומיו לממש את זכותם למשפחה וייאלץ אותם לעבור מסכת תחקירים וועדות שיוסיפו כאב נוסף על הכאב שחוו". פרטים נוספים באתר "משפחה חדשה".

צעד נוסף להכרה בצוואה ביולוגית, בית משפט ביקש שהאם המיועדת תפגש עם עו"ס ולאחר מכן תיסלל דרכה להפוך לאם מזרעו של ברוך פוזניאנסקי ז"ל - בדיון שהתקיים ביום 5.7.2010 הורה בית המשפט לענייני משפחה ללשכה לשירותים חברתיים, לערוך תסקיר סעד לאם המיועדת ולהוריו של ברוך ז"ל ולאחר מכן יאשר את קיום הצוואה הביולוגית. בדיון המשפטי שהתקיים בעניין זה, קבעה השופטת הדס גולדקורן כי מדובר במקרה שהוא ברור למדי שכן ברוך פוזניאנסקי, היה הראשון שהשכיל לערוך צוואה ביולוגית ולהורות במפורש להוריו, למצוא אם מיועדת שתסכים להפוך לאם צאצאיו (להרחבת המקרה בקרו באתר משפחה חדשה). 

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכ"לית ארגון "משפחה חדשה" נבחרה כמספר 2 ברשימת 50 המשפיעים של הקהילה הגאה. בנימוקי הבחירה נכתב: "אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכ"ל ארגון משפחה חדשה, הרוויחה את מיקומה הגבוה ברשימה בזכות תקופה של יותר מעשור שהארגון אותו הקימה עומד בראש מאבקי הקהילה לשוויון והכרת הממסד בתא המשפחתי הגאה". לצפייה בכתבה בקרו באתר משפחה חדשה.

בגיל חודשיים גורשה התינוקת מהארץ, עתה ההורים השבורים מבקשים להחזירה - ארגון "משפחה חדשה" מלווה זוג הורים, היא מהגרת עבודה והוא אזרח ישראלי יליד הארץ, במטרה להחזיר את בתם לישראל, להעניק לה אזרחות ולגדל אותה איתם בארץ. עו"ד אירית רוזנבלום: "מדיניות הסלקציה של משרד הפנים מפקירה ילדים ערובה לגורל ומעמידה את ישראל בסכנה בינלאומית".

עם לידתה של הפעוטה הובהר לאמה שאם היא רוצה להישאר בישראל עם בעלה, עליה לשלח מכאן את התינוקת. כמהגרת עבודה לא תוכל להמשיך ולהתפרנס כל עוד יש לה כאן קרובת משפחה. מצוידים בהנחיה אכזרית זו, שלחו בני הזוג המבוהלים את בתם לארץ מוצאה של האם, בפיליפינים, בהיות הילדה בת חודשיים בלבד.

מאז נשלחה הילדה לפיליפינים לפני למעלה משנה, היא גדלה בבית סבתה הקשישה וצופה בהוריה רק על גבי מסך המחשב. ההורים האומללים לא יודעים מאותו רגע שקט, מאז הם מחפשים כל דרך להשיב אותה חזרה. "חיינו אינם חיים, אנו משולים לאנשים מתים" אומרת האם, "מצד אחד אני חייבת לפרנס את הילדה אבל איזה טעם יש לחיים בלעדיה". בימים אלה מגישים בני הזוג, באמצעות עו"ד אירית רוזנבלום, מנכ"לית ארגון "משפחה חדשה", תביעה לבית המשפט לענייני משפחה בחדרה, בה מבקש האב לאשר את אבהותו ודורש משר הפנים אלי ישי להשיב את בתו לישראל לאלתר, ולהעניק לה תעודת זהות ואזרחות כבתו של אזרח ישראלי פרטים נוספים על המקרה בקרו באתר משפחה חדשה.

"בייבי גיי בום" המהפכה של הזוגיות הגאה – מאמר מאת עו"ד אירית רוזנבלום פורסם בעיתון מעריב ובאתר האינטרנט Nrg על לקריאת המאמר כנסו לקישור הבא: http://www.newfamily.org.il/rec/296




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב