דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי - מי המועמד האידיאלי שלך לעסק בשיווק רשתי ? 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2208 פעמים ]

 

 

האם אתם פועלים בעסק שלכם מתוך מקום של כוח ?

 

יש הבדל בין מתעלק טיפוסי לאיש עסקים מצליח. ההבדל נעוץ כמובן קודם כל בגישת הפעולה שלהם, אך גם בשיטת השיווק שלהם.

 

שיווק רשתי זה עסק שעיקרו הוא היכולת לשווק. לשווק את עצמך, את ההזדמנות ואת מוצרי החברה שלך.

 

אחת הטעויות שהרבה מרשתים עושים, במיוחד בתחילת דרכם, היא לחשוב עבור אנשים אחרים. אתה בטח מכיר את סוג המחשבות האלה :

 

" הוא בטח לא יהיה מעוניין בזה ...הוא מבוגרצעירמוכשראיש עסקים מכובד מדיי", "זה לא בשבילוה", "בטח יש לו גישה שלילית לשיווק רשתי, עדיף לא לבזבז זמן עליו".

 

השאלה שיש לשאול היא, איך לעזאזל אתה יודע? מי אתה או את בכדי להחליט שמישהו מסוים לא מתאים לעסק, או שהוא יפסול את העסק לפני שיבדוק אותו בכלל?

 

אחד הדברים החמורים ביותר שיש לעשות בעסק של שיווק רשתי הוא לחשוב עבור אנשים אחרים. תן להם לעשות את מלאכת החשיבה עבור עצמם, אתה הישאר במחשבות ובעשייה שלך !

 

מרשת מצליחן לעולם לא יתרפס מול מועמד לעסק, הוא תמיד ישמור את הכוח אצלו ויתנהג כבוס.

 

בין אם זה שיחת טלפון או פגישה עם המועמד, מרשת מצליחן תמיד יתנהג כבוס וכסוג של 'מראיין עבודה'.

 

אם אתה משווק רשתי הכוח אצלך. אתה המראיין, המועמד הוא בסה"כ _מועמד_. אפשרות הבחירה האם לעבוד איתו ביחד ולתת לו הזדמנות לשפר את חייו או לא היא שלך בלבד. לא שלו.

 

ישנם בעולם אנשים לא נעימים, אנשים שליליים, אנשים אטומים ומלאי פחדים ודעות קדומות. המצחיק הוא שרובם מעידים על עצמם שיש להם 'ראש פתוח'.

 

מעט מאוד מהאנשים יודעים מה ראש פתוח מסמל באמת. ראש פתוח הוא לא להסתובב עם שקית על הגב של 'שתו לי, אכלו לי' וגם לא עם שקית של 'אני מכיר מישהו ששתו לו ואכלו לו'.

 

הדבר היפה בעסק הזה, זה שלנו כמרשתים יש את אופציית הבחירה. אישית, כשאני פוגש באנשים שעונים על התיאור שתיארתי ב2 הפסקאות האחרונות אני שולח להם ברכת דרך צלחה, ומוציא אותם מהעסק והמחשבות שלי במספר רגעים בלבד.

 

הם לא מתאימים לעסק הזה, הם לא אנשים שהייתי רוצה לשתף עימם פעולה. וזה בסדר, יש גם אנשים כאלה בעולם.

 

אבל הדבר החשוב הוא לזכור שאנחנו הבוסים כמשווקים ולנו זכות הבחירה. כמשווק רשתי, אתה לא צריך אף אחד ספציפי!

 

אני זוכר שבתחילת הדרך , האפליין[חונך] שלי בעסק נהג לחזור ולהזכיר לי אמרה אחת פשוטה: 'ניר, אתה לא צריך אותם!'

 

והמסר הוא, שאנחנו צריכים לדעת מבפנים שאנחנו הולכים להצליח ויהי מה. לא משנה באיזה אתגרים ניתקל בדרך.

 

ושההצלחה בעסק הזה, לא תלויה בשום פנים ואופן באדם ספציפי כזה או אחר, איננו זקוקים להרבה אנשים בכדי ליצור עתיד כלכלי זוהר, אנחנו זקוקים למספר מצומצם, רציני ומתמיד.

 

בכדי להצטרף לארגון מנצח שילמד אתכם צעד אחרי צעד כיצד לייצר הצלחות משגשגות בשיווק רשתי, הרגישו חופשיים למלא שאלון התאמה באתר : http://www.nirlev.com/

ניר לב.

 

ניר לב, "לצאת לחופשי עם השיווק הרשתי"- בניית רשתות ומערכות שיווק, בניית עסקים בארץ ובעולם בעזרת הכלי המדהים שנקרא אינטרנט.  http://www.nirlev.com/


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב