דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך לבחירת ברוקר לפתיחת חשבון מסחר 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 3398 פעמים ]

הדרך לבחירת ברוקר לפתיחת חשבון מסחר

חשוב מאוד - פתיחת חשבון מסחר בשוק ההון ככלל ובחוזים עתידיים בפרט, תעשה רק לאחר לימוד רציני של הנושא ותירגול מעשי של 3 חודשים לפחות.

מעניין כי אנשים רבים פותחים חשבון מסחר על סמך הבטחות למתן שירות, קורס כזה או אחר, בלי שום ידע וניסיון מעשי.

ברוקר זוהי חברה בע"מ ולא אדם פרטי. חברת הברוקר תפקידה לתת את כל התמיכה הלוגיסטית למסחר, הדרכה, מידע שוק, ובחברות גדולות וותיקות שירות איתותים, עיתון מיילי יומי, חדרי מסחר און-ליין ועוד.

חשוב לבדוק כי החברה שמציעה לכם שירות תהיה חברת בורסה וחברה ב- NFA ארגון שמפקח על איכות השירות שמירה ועמידה בחוקים הפדרליים.

כסוחר במסחר ממונף ומהיר חשוב מאוד שמערכות המסחר יהיו מקצועיות ומהירות תגובה. חשוב שמערכת המסחר תהיה תוכנה שמורידים למחשב ולא אינטרנטית. תוכנה קלה לתיפעול, תוכנה שמונעת טעויות טכניות של מתחילים, מראה באופן ברור את כמות ההזמנות של הקונים והמוכרים, את העיסקות שמבוצעות ב- Real Time והווליום שנעשה בכל רמת מחיר.

חברות ברוקר גדולות מציעות בדרך כלל מספר תוכנות מסחר ומאפשרת לכם להתנסות לפני ביצוע מסחר בכסף ואתם אלו שתבחרו את התוכנה המתאימה ביותר עבורכם.

הניסיון מראה כי מערכות שנתמכות בגורמים רבים, באיזה שהוא שלב משהו קורס. במסחר אנחנו תלויים במחשב מהיר ויציב, במקור חשמל ובתקשורת אינטרנט מהירה ללא ניתוקים.

מה לעשות שבדיוק בפוזיציה, שלא קבעתם סטופ-לוס, משהו יקרוס ולא תהיה לכם אפשרות לשלוט ולנהל את הפוזיציה. התגובה האוטומטית - לחץ, פניקה ותיסכול.
בדיוק למקרים האלו חשוב שחברת הברוקר תיתן שירות טלפוני רציף של 24 שעות (מיום שני לפנות בוקר עד שישי בלילה זמן ישראל), בתגובה מיידית אנושית של אדם שיכול מיד להכנס לפוזיציה שלכם ולבצע פעולות עפ"י בקשתכם. שירות אינטרנטי, אימייל, תא קולי או הצורך להמתין בתור למענה אנושי לא מספיק ולא מתאים.

שירות כזה מצריך כמובן מערכת לוגיסטית נרחבת שעולה כסף ומשפיע כמובן על גובה העמלה שנידרש לשלם עבור כל פוזיציה.

כולנו רוצים לשלם עמלה נמוכה עד כמה שניתן. העמלה מתחלת בין מספר גורמים: עמלת בורסה, עמלת ברוקר, עמלת NFA ולעיתים גם עמלה עבור תוכנת המסחר. חשוב להבין שמחיר העמלה  שמציעים לנו תכלול את כל הגורמים ושהיא מחושבת לסיבוב, כלומר, גם לקניה וגם למכירה.

הרצון למשוך לקוחות חדשים משפיע בין היתר על התחרות במחירי העמלה שמציעים לנו. שימו לב  - מחיר העמלה זהו המרכיב הפחות חשוב בהחלטה לפתוח חשבון מסחר בחברת ברוקר מסויימת. השירות והתמיכה השוטפים והנגישות לאדם שיכול לעזור לנו חשובים יותר.

אנחנו כבני אדם רוצים להרגיש בטוחים שאנחנו עושים עסקים עם בני אדם. יושר ואמינות מבחינתי הם הדבר הראשון והחשוב ביותר. כמו כן גם הדרך בה מנסים לשכנע אותי להיות לקוח חשובה.

חברת ברוקר שמציגה את היתרונות שלה מול החברות האחרות זה בסדר. אך חברה שמציגה את החסרונות של האחרים ומשמיצה, משהו כבר לא בסדר וחשוד. רוב הפרסום נעשה דרך האינטרנט בעיקר בגוגל. כלי שיווקי ופרסומי הגדול בעולם. רוב העסקים מפרסמים באמצעות מודעות שמופיעות בצידי התוצאות שהתקבלו לאחר שהיקשנו מילות חיפוש.

שימו לב שמודעות הפרסום רלוונטיות למה שאתם מחפשים. יש עסקים שמפרסמים את השירות שלהם באמצעות שמות של החברות המתחרות. לא יאומן, כל כך חוסר ביטחון עצמי שגורם למישהו להשתמש בשם של מישהו אחר, של מתחה, קולגה בתחום.

סוחר ששם אנרגיה רבה בחיפוש מתמיד אחר מישהו שיתן לו עמלה נמוכה יותר וקופץ מחברה לחברה, כנראה מתנהל כך גם במסחר. חשוב ליצור קשר טוב עם אדם בחברת הברוקר, מישהו שמכיר אותכם ויעזור לכם למשך שנים. מישהו שיספור אתכם. קשר רציף ותמיכה שוטפת הם אלו שיעזרו לכם לשרוד בשלב הראשון ולהפוך לסוחרים מקצוענים שמרוויחים מהשוק.

בהצלחה לכולם,

גבע גזית - מנכ"ל -
Geva International Trading
09-7678138, 054-2076655
חוזים והעתיד נראה מבטיח!
www.gevatrade.com

גבע גזית - מנכ"ל Geva International Trading סוחר פעיל, מאמן ומרצה מדהים www.gevatrade.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב