דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: מקום של ניגודים 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2134 פעמים ]

גני אירועים הם מקום שבו סתירות רבות חיות בהצלחה זו לצד זו. ניתן לראות בהם איך הרגש והשכל נאבקים זה בזה, המקומי והגלובלי מתערבבים, הדומה והשונה מושכים כל אחד לכיוון שלו ובסופו של דבר – אם כי לא תמיד – הכול מתנקז לאירוע אחד מיוחד ומוצלח.

גני אירועים מאוד דומים זה לזה ומאוד שונים זה מזה. גני אירועים בשרון יכולים להיות מאוד רחוקים מאלה שנמצאים בדרום העמוק או בצפון הרחוק. עם זאת גני אירועים שומרים על כמה מאפיינים זהים: מקום לחופה, מקום למזנון, מקום לקבלת פנים, מקום לבאר וכולי וכולי. גם בתחום העיצוב, ועד כמה שאנשים ישתדלו להשקיע מחשבה בעיצוב ובתפאורה, גני אירועים ייראו בסופו של דבר די דומים, ולא משנה אם אלה גני אירועים בשרון או גני אירועים בכול מקום אחר בארץ.

הסיבה לכך שהרבה מאוד גני אירועים דומים זה לזה היא שלמרות שאנשים מחפשים את המיוחד והיוצא דופן כשהם מתכננים חתונה, הם אינם רוצים ללכת רחוק מדי עם השונה. אנשים שהולכים לאירוע באיזה גן אירועים בשרון לא רוצים להיות מופתעים יותר מדי. הם רוצים לאכול את האוכל שהם רגילים אליו, לשמוע את המוזיקה שלהם ולראות דברים שנראים להם מוכרים. לכן כל גן אירועים בשרון נראה לא שונה במיוחד מעשרות גני אירועים אחרים בארץ. למרות שהזוג הצעיר יעמול קשה מאוד כדי ליצור מראה מיוחד ותפאורה מיוחדת, זה עדיין יהיה גן אירועים בשרון שנראה לא יותר מדי שונה מאחרים.

אין זה אומר שכול גן אירועים בשרון הוא משעמם וכול אירוע נראה אותו דבר. אבל הרצון לעשות משהו שונה מוגבל על-ידי הרצון לשמור על קירבה לרגיל והמקובל. זה קצת כמו ספר ציורים לילדים: מותר להשתמש באיזה צבעים שרוצים, אבל אסור לצבוע מחוץ לקווים. גן אירועים בשרון הוא כמו הקווים הללו, בתוכו אפשר לשחק עם הצבעים, אבל צריך להיזהר שלא לחרוג מהקווים. מי שישמור על הכללים יקבל אירוע מקסים ומיוחד בגבולות שמאפשרים גני אירועים בכול מקום.

עוד מתח מתקיים בין המקומי – הישראלי או המקום עצמו שממנו באים בני הזוג – ובין הגלובלי. הרבה גני אירועים מציעים תפריט שהוא גם מקומי וגם גלובלי או – יותר נכון – תפריט גלובלי שמתאים לטעם הישראלי. גם המוזיקה תהיה שילוב בין מה שהולך בסצנה של גני אירועים בארץ ובין מה שמגיע אלינו מארצות אחרות. גם האזור שבו נערכת החתונה משפיע על המתח בין מקומי לגלובלי. גני אירועים בשרון מחדירים אל החתונה את הריחות ואת האוויר של השרון. אבל גני אירועים בשרון משתדלים בו זמנית גם לשמור על עיצוב שאיננו תוצר מקומי של התרבות המקומית, אלא עיצוב שיכול להיראות בכול אזור אחר בארץ. כך, בסופו של דבר, קשה להבדיל בין גני אירועים בשרון, בגליל, בדרום או בכול מקום אחר.

גני אירועים הם רקע הולם לחתונה שמאחדת שני אנשים בקשר אחד. גני אירועים משלבים דברים שונים וגם הזוג צריך ללמוד איך להשתלב ביחד בחיים משותפים. לא משנה אם אלה גני אירועים בשרון או בדרום או בהרי ירושלים: הם מלמדים את האורחים איך יוצרים מסתירות רבות דבר אחד שלם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב