דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים, מארחים ואורחים 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1874 פעמים ]

כשחושבים על זה, אירוע הוא למעשה פשרה בין המארגנים והמוזמנים. בחתונה, הזוג המתחתן מעוניין לעשות אירוע בדרכו שלו. הבעיה היא שיש גם אורחים וצריך לרצות גם אותם. כך הופכים גני אירועים לזירה שבה מתנהל מאבק סמוי וארוך בין רצונותיהם של המארחים – במקרה שלנו, הזוג המתחתן – ובין האורחים הבאים בשעריהם של גני אירועים.

הזוג המתחתן הוא – פעמים רבות, גם אם לא תמיד – בעל טעם משלו בכול הנוגע למוזיקה, אוכל והחיים בכלל. גם לפני שהם מתחילים לתעות בין גני אירועים כדי למצוא את זה שיארח אותם ביום חתונתם, הם לומדים בדרך הקשה כיצד ליצור מקום שבו הטעמים השונים שלהם יוכלו לחיות ביחד. כעת, במהלך החיפוש אחרי גן אירועים מושלם, הם מגלים שיש עוד כמה מאות טעמים שבהם עליהם להתחשב: טעם האורחים בחתונה.

הזוג, ניקח דוגמה מקרית, אינו אוהב גני אירועים בשרון. לדעתו, גני אירועים בשרון הם אמנם מקסימים ונהדרים, אבל הם מעט נדושים. יותר מדי אנשים – ואנחנו רק מצטטים את הזוג המתלבט – מתחתנים באיזשהו גן אירועים בשרון; הם רוצים סוג אחר של גני אירועים, הם לא רוצים גן אירועים בשרון. בחיפוש אחרי גני אירועים אקסטרים הם מגיעים לצפון הרחוק ולדרום העוד יותר רחוק. כשהם בוחרים סוף סוף גן אחד מתוך שפע של גני אירועים אקסטרים שניתן למצוא בפינות נידחות של הארץ הם מגלים תגלית כואבת. אם הם יתחתנו במקום הזה ששייך לסוגה של גני אירועים אקסטרים, לא יבואו אורחים לחתונה שלהם כי זה פשוט רחוק מדי.

עכשיו, ייתכן והזוג אומר לעצמו: שילכו לעזאזל האורחים, הדודות והחברים מהעבודה. אם הם רוצים גן אירועים בשרון שיתחתנו בעצמם. החתונה הזאת היא בשבילנו לא? אלא שאז הם מגלים שבלי אורחים אין צ'קים ובלי צ'קים אין גני אירועים. פתאום הם מחליטים שאקסטרים זה נהדר אבל גני אירועים בשרון זה עוד יותר מדהים, במיוחד כמדובר בצ'קים. הם בוחרים מהר גן אירועים בשרון שיש לו חניה וכביש סלול וכעת הם ניגשים להמשך התכנון של הערב הגדול.

והסיפור של השיטוט בין גני אירועים בכול הארץ חוזר גם עם המוזיקה ועם העיצוב ועם הטקס ועם האוכל. כידוע לכולם, גני אירועים גם מספקים ייעוץ של מומחים שראו כבר הרבה מאוד חתונות בחיים שלהם. הם יסבירו לזוג הצעיר שאולי הם אוהבים דת'-מטאל-טרמינייטר שטני, אבל רוב האורחים יעדיפו לשמוע אייל גולן ולרקוד לצלילי שירי אייטיז מרגיעים ומשמחים. גני אירועים אינם מקום לאנשים שמחפשים אקסטרים, הם יסבירו בנחת לזוג האומלל, כדי שהצ'קים יזרמו והאורחים יהיו מרוצים, צריך להתפשר. גן אירועים בשרון, כך מגלה הזוג הצעיר, הוא המקום שבו לומדים להתבגר ואת המשמעות של ההתבגרות: פשרות ויתורים וצ'קים. גני אירועים מפרידים בין הילדים והמבוגרים, בין אלו שעוד לא התמודדו עם ארגון חתונה, לבין אלה שעוד יעשו זאת יום אחד.

הצעירים יכולים לחסוך לעצמם את השיטוט המיותר בין גני אירועים בכול הארץ. עליהם לבחור מלכתחילה באחד מתוך המגוון העשיר של גני אירועים בשרון. מובטח להם אירוע מקסים ומהנה שלא יישכח מהם במהרה; במיוחד אחרי שהם יספרו את הצ'קים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב