דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בארץ ומאפיינים אזוריים 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3526 פעמים ]

גני אירועים רבים יש בארצנו הקטנה. מהצפון ועד הדרום ניתן למצוא אותם בכול פינה. מהם גדולים ומהם קטנים, מהם מפוארים ומהם צנועים, גני אירועים שונים ומגוונים. ניתן לבחון שעה ארוכה את ההבדלים שבין גן אירועים בשרון לבין בן דודו שבגליל העליון. אנחנו נתרכז בהבדלי האופי שניתן למצוא בין גני אירועים באזורים שונים בארץ.

בתור נקודת מוצא הבה ונבחר במגוון הגדול של גני אירועים בשרון. השרון הפך להיות הארץ המובטחת של גני אירועים. זהו האזור שיש בו את הצפיפות הגדולה ביותר של גני אירועים לקילומטר מרובע. הסיבות לכך מגוונות ואין זה המקום להרחיב. נאמר רק שכל גן אירועים בשרון מספק למארגני האירוע ולחוגגים מקום שמשלב בתוכו שילוב אופטימאלי בין קרוב (לעיר, למרכז,) ורחוק (טבע, שונות, מקום אחר.) גן אירועים בשרון נמצא כבר בתוך סביבה ירוקה אך אין צורך במסע ארוך כדי להגיע אליו והציביליזציה נמצאת במרחק נגיעה.

אם גני אירועים בשרון מהווים את נקודת המרכז של עולם האירועים, הרי שגנים שנמצאים רחוק יותר אינם יכולים למשוך אליהם את אותו הקהל. כמובן שכל אזור מושך אליו את תושבי האזור אבל כדי שיגיעו אליו מארגני אירועים מאזורים אחרים צריכה להיות לכך סיבה. גני אירועים בשרון מושכים אליהם קהל הטרוגני מכול הארץ בזכות המיקום המרכזי והיתרונות של המקום. לעומת זאת גני אירועים בגליל, לדוגמה, יימשכו אליהם קהל יותר ספציפי: תושבי האזור או אנשים שמעוניינים באופי המיוחד של הגליל. גני אירועים בגליל יהיו יותר תמטיים, דהיינו מוכווני קהל יעד יותר מפולח ומצומצם. גני אירועים בשרון, לעומת זאת, פחות פונים לקהל מסוים והם לכן מציעים חוויות מתוך מכלול הטרוגני יותר.

גני אירועים באזור ירושלים, שמושכים מן הסתם יותר קהל ירושלמי או קהל שמעוניין בחוויה המיוחדת של הרי ירושלים, יהיו בעלי אופי שונה מגני אירועים באזור הדרום, לדוגמה. מנהלי גני אירועים צריכים להכיר את קהל היעד שלהם ולהתאים את ההיצע לקהל זה. אין טעם להשקיע בעיצוב מסוים של גני אירועים אם קהל היעד לא מחפש את העיצוב הזה. גני אירועים בשרון יכולים להציע מגוון גדול יותר של תפאורות ועיצובים כיוון שבתוך הקהל ההטרוגני שלהם יימצאו מספיק אנשים שיאהבו עיצוב מסוים. גני אירועים באזורים עם קהל יותר הומוגני צריכים להתמקד במה שיכול למצוא חן בעיני הקהל שלהם.

בכלל ניתן לצפות שיזמי גני אירועים באזורים שונים יתחילו למתג את המקום שלהם בהתאם לקהל שעשוי להתעניין בעריכת אירוע אצלם. גן אירועים בשרון יכול לשמור על עמימות לגבי התמה שלו ועדיין יהיו לו מספיק לקוחות. אבל גני אירועים בצפון הרחוק צריכים מראש להתאים את עצמם לקהל שעשוי לעלות צפונה בשביל אירוע: קצת יותר הרפתקנות וחשיבה נועזת, קצת פחות מיינסטרים ויותר רוחניות או מה שמייצג רוחניות בחברה הישראלית של ימינו.

השוק הזה של גני אירועים מחכה למחקר רציני שיגלה מה מאפיין את הלקוחות השונים של גני אירועים שונים בארץ. כאשר נדע מה מאפיין את הזוג שבוחר גן אירועים בשרון לאירוע שלו ובמה הוא שונה מזוג שעולה לגליל, יהיה ניתן למתג גני אירועים בצורה יותר מדויקת ומוכוונת מטרה ופלח שוק ספציפי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב