דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה יש כל-כך הרבה גני אירועים בשרון? 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2506 פעמים ]

הארץ מלבלבת: גני אירועים צצים בכול מקום ומכסים את פני האדמה. מבין כל חבלי הארץ ישנו חבל ארץ אחד שבו נדמה שהיבול של גני אירועים הוא הגדול ביותר. אזור זה הוא השרון ונדמה שיש יותר גני אירועים בשרון מאשר בכול מקום אחר בארץ. מדוע הפך השרון למקום המועדף להקמת גני אירועים? מדוע גני אירועים בשרון זוכים לכה הרבה פופולאריות?

ישנם כמה מאפיינים שבזכותם כל-כך קל ורצוי להקים גן אירועים בשרון. גני אירועים זקוקים לשטח שעליו אפשר להקים מתחם גדול ורחב ידיים. הפופולאריות של גני אירועים נובעת – לא רק אבל גם ואפילו בעיקר – מהרצון של זוגות רבים לחגוג במקום מרווח. השרון עדיין משופע, יחסית, בשטחים פתוחים שבהם יש מספיק מקום להקמת גני אירועים. גן אירועים בשרון יכול כך להשתרע על שטח נאה לרווחת החוגגים והמוזמנים. במרכז הארץ, ובעיקר בתוך הערים, קשה למצוא מקומות שבהם יש שטחים שמספיקים להקמת גני אירועים, ואם יש המחיר שלהם ודאי גבוה יותר.

השטחים הפתוחים הללו שעליהם ניתן להקים גן אירועים בשרון מעניקים עוד יתרון חשוב שמעודד את הקמתם של גני אירועים בשרון. בשרון עדיין אפשר ליהנות משטחים פתוחים שבהם יש אשליה של טבע. מסביב כמעט לכל גן אירועים בשרון ניתן לראות מרחבים פתוחים וירוקים, עצים וכל מה שיכול ליצור את המראה הנחשק של טבע. עריכת אירוע בחיק הטבע היא דבר שמשמח הרבה חוגגים. בשרון אפשר לחגוג בחיק הטבע מבלי לסבול מחיות טרף ומרעין בישין שעלולים להימצא בטבע האמיתי. גני אירועים בשרון מאפשרים לערוך אירוע במקום ירוק, מה שלא ניתן לעשות בעיר או באזורים האורבאניים של מרכז הארץ, וזו עוד סיבה לפופולאריות של האזור בתחום האירועים.

גם מבחינה נדל"נית יש יתרונות לשרון שמקילים על הקמת גני אירועים באזור זה. שטחים חקלאיים שניתן להקים עליהם מתחמים, חלקות ששימשו ללולים ודירים ועומדים היום בשיממונם: האפשרויות רק ממתינות למי שייזום הקמת גן אירועים במקום. נדמה לעיתים שאת החקלאות באזור החליפה תעשיית האירועים, את יבולי הדגן החליפו סידורי פרחים ובמקום הביצים והחלב יש היום מזנון חלבי בהגשה עצמית.

עוד נקודה חשובה היא המרחק והנגישות. אם השרון היה נמצא במקום אחר, בגליל למשל, הוא לא היה זוכה ללבלוב הזה של גני אירועים. השרון נמצא קרוב מספיק למרכז הארץ, במרחק נסיעה לא ארוכה עבור רוב רובם של האורחים, ולכן אין בעיית נגישות למי שצריך לבוא לאירוע. גן אירועים בשרון נמצא קרוב מספיק אבל לא קרוב מדי לעיר. הוא מספק את חוויית היציאה מהעיר אבל הוא לא דורש מהאורח לעבוד קשה מדי. כך מקבלים גני אירועים שמשלבים בצורה אופטימאלית את הקרוב ואת הרחוק. הם מספיק רחוקים מהעיר כדי לספק חוויה של משהו מיוחד ושונה, הם מספיק קרובים לעיר בשביל לא לדרוש מאמץ גדול מדי מהאורחים.

לאור היתרונות הרבים של השרון קל להבין מדוע ישנם כה הרבה גני אירועים בשרון. עדיין נותר לתהות למה יש בכלל כה הרבה גני אירועים בארץ, והאם יש מספיק אירועים לכולם או שבקרוב נאלץ להתחיל לייבא גם אותם מחוץ לארץ כדי לענות על הדרישה הגוברת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב