דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כדאי לנסות לקיים הליך גישור לגיבוש הסכם גירושין? 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 262   [ נצפה 2121 פעמים ]

גישור הוא תהליך אשר מבוסס על שיתוף פעולה של המעוניינים להתגרש על ידי הגעה להסכמות אשר ינוסחו ויוכנסו להסכם גירושין כולל. לא ניתן לכפות על הצדדים לנהל הליך גישור ולצורך קיומו חייבת להינתן הסכמה של שני הצדדים.

גם כאשר ניתנת הסכמה, כל צד רשאי לחזור בו מהסכמתו בכל עת שיחפוץ וזאת עד לחתימה על הסכם הגירושין ואישורו על ידי בית המשפט.

היתרונות הבולטים של הליך הגישור הם: 


    • עלות. מחירו של הליך הגישור נמוך משמעותית מההליכים המשפטיים המתקיימים בבתי המשפט. גישור הוא הליך היכול לחסוך לצדדים כסף רב.
    • זמן. ההליכים בבתי המשפט אורכים זמן רב. לעיתים חולפות מספר שנים עד שמתקבל פסק דין בבית המשפט, מערכת בתי המשפט לענייני משפחה על סף קריסה ודיונים נקבעים לא אחת אפילו עד שנה אחרי הגשת כתבי התביעה.
    • צמצום העוינות. להרבה מתגרשים עם ילדים קשה להפנים כי הקשר המשפחתי עם הצד השני יישאר לעולם וזאת למרות שהקשר הזוגי נפרם ואיננו עוד.

במהלך הליך הגישור מנסים להגיע להסכמות אשר יצמצמו את העוינות בין הצדדים ויפחיתו את הסיכוי לקיומם של נזקים אשר עלולים להיגרם לילדים במהלך הליך הגירושין.

הליך הגישור הוא חסכוני יותר, יעיל יותר ועוין הרבה פחות לצדדים שלוקחים בו חלק ולילדיהם. חשוב לדעת! גם כשבוחרים בהליך של גישור, יש מקרים בהם אי הגשת תביעות להבטחת זכויות עלול לעלות ביוקר בהמשך ההליך.

לכן, גם אם אתם משוכנעים שניתן להגיע להסכמות בהליך הגירושין, מומלץ לא לוותר על פניה לייעוץ משפטי עם עורך דין המתמחה בענייני משפחה.חשוב לציין כי הליך הגישור אינו תרופת פלא אשר מעלימה את הכאב הרב הכרוך בפירוק המשפחה.

למשרד חן-הראל חשיבה מקורית המאפשרת גיבוש פתרונות יצירתיים בניסוח הסכמי גירושין לצד כלים מקצועיים לישוב מחלוקות אשר נובעות מהליך הגירושין.

משרד עורכי הדין חן-הראל עוסק בתחום הפלילי-צבאי, וכן בתחומי המשפחה והמקרקעין, ונותן שירות בכל רחבי הארץ.עו"ד חן שירת במשטרת ישראל שנים רבות, בין היתר בתור ראש משרד תביעות וראש משרד חקירות, ועם פרישתו הפך לעו"ד אשר מייצג חשודים ונאשמים בעבירות סמים, המתה, נשק, מין, מרמה והונאה, רכוש ואלימות. עו"ד חן מייצג אסירים בפני ועדות שליש, נותן ליווי בחקירות משטרתיות וכן מטפל בייצוג חיילים בבתי הדין הצבאיים.עו"ד הראל עוסקת במתן ייעוץ משפטי ובטיפול בתיקי משפחה - תביעות נישואין, גירושים, מזונות אישה, מזונות ילדים ומדור, משמורת, תביעות אבהות, אלימות במשפחה, ידועים בציבור, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, הליכי אימוץ, אפוטרופסות, צוואות וירושות. עו"ד הראל הינה מומחית בענייני משפחה ומגשרת. מאז הסמכתה ניהלה תיקים רבים הקשורים לענייני משפחה על כל הבטיהם. לעו"ד הראל נסיון רב בהופעות בבתי משפט לענייני משפחה ובניהול תיקי משפחה והיא עברה השתלמויות רבות בתחום דיני משפחה. כמו כן מטפלת עו"ד הראל בליווי פרויקטים של בניה, עריכת חוזים לרכישה או למכירה מקרקעין או נדל"ן (בתים, דירות, חנויות) יד ראשונה או מקבלן לרבות רכישת נכסים בהליכי כינוס נכסים. עו"ד הראל עוסקת ברישומי פרצלציה ורישום בתים משותפים והעברת זכויות במקרקעין בכל רחבי הארץ וכן בענייני תכנון ובניה.
עו"ד הראל כיהנה כיועצת משפטית בתחום דיני משפחה, בעמותה הישראלית לסיוע משפטי (ע"ר), אשר מעניקה סיוע משפטי למעוטי-יכולת וכמייצגת מחוז חיפה מול המפקח לענייני מקרקעין מטעם האגודה לתרבות הדיור והינה מרצה למשפט ולזכויות אדם וחברה בתכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב