דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שיער בעזרת מחליקי שיער 

מאת    [ 06/07/2010 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 4137 פעמים ]

הראו לי אישה אחת שאין לה תסביכים עם השיער שלה – ואראה לכם אישה מאושרת. עיצוב שיער הוא אחת הסוגיות הבוערות ביותר בכל הנוגע למראה אופנתי ומוקפד. אחרי הכל, הוא ניצב שם בגאון, מתנוסס ממרומי הקרקפת וגולש עד לצוואר ולכתפיים, אפילו לשיפולי הגב. הוא אחד הדברים הראשונים ששמים אליו לב ואחד המרכיבים המהותיים בזהות שלנו. לכן – סידורו ועיצובו חשובים מאוד, מבחינה בריאותית ומבחינה חזותית.

טיפוח השיער

לפני שמתחילים לדבר על עיצוב שיער – כדאי להקדיש מחשבה לטיפוח השיער. עוד לפני שהגענו לדבר על תסרוקת או על אביזרים מיוחדים, חשוב שנדע כי שיער יפה מתחיל קודם כל במראה נקי, מטופח וזוהר. על כן, הקפידי לטפח את שערך בהתאם להמלצות המומחים.

טיפוח השיער משתנה בין סוגי השיער השונים. לבעלות שיער יבש, למשל, מומלץ להימנע מחפיפת השיער כל יום – אלא אם כן הן שמות בו חומרים מרככים או מעצבים. במקרה כזה, מומלץ לשטוף את השיער מעודפי היום הקודם, לפני עיצובו מחדש. לבעלות שיער שמן עדיף לחפוף בכל יום. מסיכה לשיער מומלצת לכולן, אך במיוחד לבעלות שיער צבוע או פגום, הזקוק להחייאה ולברק.

עיצוב שיער בעזרת מחליקי שיער

אם לא נולדת עם שיער חלק, אבל זה המראה בו את רוצה – יש מספר דרכים להשיג זאת. הנפוץ ביותר הוא כמובן הפן, אולם זוהי שיטה מסורבלת במקצת, המייבשת את השיער. כפתרון, הומצא מחליק שיער, מכשיר אשר מאפשר לשיער לספוג לחות ואינו מייבש אותו. ישנם מס' טכנולוגיות של מחליקי שיער, האיכותי ביותר הוא מחליק שיער בעל ציפוי טורמלין.

אם לא נולדת עם שיער חלק, אבל זה המראה בו את רוצה – יש מספר דרכים להשיג זאת. הנפוץ ביותר הוא כמובן הפן, אולם זוהי שיטה מסורבלת במקצת, המייבשת את השיער. כפתרון, הומצא מחליק שיער, מכשיר אשר מאפשר לשיער לספוג לחות ואינו מייבשים אותו.

עיצוב שיער מתולתל

מראה של ראש מלא תלתלים טבעיים הוא מראה נערי, שובב ונועז. בארצנו הקטנטונת, נשים רבות נולדות עם שיער מתולתל, ויודעות לטפח אותו, להעניק לו לחות ולעצב אותו כך שיראה מושלם. לבעלות שיער חלק, בעיקר אם הוא דק ודליל – רעמת שיער מתולתלת יכולה להיראות כמו מראה קוסם מאוד.

אם את מעוניינת בשיער מתולתל, ניתן להשיג אפקט לא רע על ידי מסלסלי שיער. מומלץ לבחור כאלו שמתאימים לכל סוגי השיער, שלא ייבשו את השיער, ושימנעו קרזול. על מנת להשיג עיצוב שיער מושלם – השתמשי בקרם עיצוב או בג'ל לקיבוע התלתלים.

עיצוב שיער - רעיונות ושדרוגים

כמובן, עיצוב שיער לא נגמר במראה חלק או מתולתל. לפעמים, המראה הפזור, הטבעי, הוא ההולם ביותר. אולם לפעמים כדאי להשקיע עוד קצת מאמץ ולעצב את השיער בתסרוקת ייחודית: לקלוע זוג צמות שיתחברו מאחור, לאסוף אותו במקלון מעוצב, להוסיף קליפסים זעירים או סיכות צבעוניות. מאמץ כזה יניב מראה יפהפה, מוקפד ובלתי נשכח. כדי לשמור עליו למשך כל היום – כדאי לרסס את השיער בספריי מייצב.

בשורה התחתונה, אין זה משנה אם יש לך שיער חלק או מתולתל, ארוך או קצר, בגוון טבעי או צבוע, בצורתו הטבעית או לאחר שינוי שהחלטת לבצע בו. הדבר החשוב ביותר הוא שתקפידי על בריאותו, טיפוחו וצורתו. ברגע שעשית את כל אלו – עיצוב שיער הופך לקל ופשוט הרבה יותר, גם אם את בוחרת לשנות את המראה הטבעי של שיערך.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב