דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ממסרטות למצלמות וידאו 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 3430 פעמים ]

החיים של ההורים או הסבים שלכם היו קשים. על מנת לתעד אתכם, הם היו צריכים לקחת מסרטת וידאו, להחליף גלגל, לחשוב מספר פעמים לפני שמצלמים ורק לאחר התלבטויות קשות, היו מתחילים במלאכת הצילום. לאחר שנים ארוכות הומצאו מצלמות וידאו, שמאפשרות צילום במצלמה קטנה יותר עם קלטת שמסוגלת לצלם עד שלוש שעות לערך.

שדרוגן של מצלמות הוידאו

עברו השנים ואתם כבר התבגרתם, הקלטת הגדולה הפכה לקטנה, המצלמה הוקטנה בהתאם ודור חדש של מצלמות פרץ לשווקים. הטכנולוגיה לא עצרה כאן, חל שיפור משמעותי ופותחה קלטת מיני DV להקלטה קלה יותר. מעט לאחר מכן יוצרו מצלמות וידאו דיגיטליות, שהגיעו עם מסך מובנה, אפשרו למחוק מה שצולם ולערוך הקלטות בזמן אמת.

ממצלמות וידאו - למצלמות וידאו משוכללות יותר

טכנולוגיית הצילום, שנחשבה חדשה לפני שנים מעטות, שודרגה שוב ושמירת הסרט מתבצע כיום באמצעות דיסק די.וי.די. כמובן שמיטב המהנדסים של חברות הענק שקדו ופיתחו מצלמות וידאו שכוללות גם כרטיס זיכרון או מאפשרות שמירת מידע על גבי דיסק קשיח שנמצא במצלמה.

מצלמות וידאו לכל פועל

מצלמות וידאו דיגיטליות הן פריט שכיח ונמצאות כמעט בכל בית בישראל. הרי כולכם רוצים לתעד את הילדים או להשוויץ בטיול לסין שעשיתם. השוק רווי במבחר מצלמות וידאו ועל מנת לבחור מצלמה טובה כדאי להיעזר באינטרנט, בחברים ולערוך סקר שוק, הן מבחינת מחיר והן מבחינת האיכות.

מצלמות וידאו הנפוצות כיום אלו הסוגים הנפוצים ביותר:

    • הקלטה על גבי קלטת: המידע יישמר על גבי קלטת DV שתספיק ל-3 שעות הסרטה או בקלטת מיני DV עם הקלטה של כשעה. איכות הצילום במצלמות וידאו בשני המקרים טובה. גודלה של המצלמה הוא בהתאם לקלטת. המחיר זול באופן יחסי לעומת מצלמות וידאו מתקדמות.
    • צריבה על דיסק אופטי: הסרט ייצרב על ה-DVD וזמן הצילום המרבי יהיה עד שעה וחצי. איכות הצילום פחותה מאשר בקלטת. הדיסק חד פעמי ולשינויים ועריכות תזדקקו למחשב. לצפייה בדיסק יש צורך במחשב או מכשירDVD הקיים בכל בית. המחיר יהיה גבוה יותר מהקלטה על קלטת.
    • צילום על גבי זיכרון של מצלמת וידאו: הסרט יוקלט לתוך כונן קשיח המובנה במצלמה. זמן ההקלטה הוא בהתאם לכונן שנמצא במצלמה. מדובר על שעות ארוכות. אפשר לכוון את איכות הוידאו ולהעביר את החומר המצולם למחשב בקלות רבה. המצלמה יקרה ביחס לכל אפשרויות הקודמות.
    • מצלמות וידאו עם כרטיס זיכרון: זמן ההקלטה משתנה לפי נפח כרטיס הזיכרון הנייד. היתרון המשמעותי הוא שהמצלמה קטנה ונוחה לנשיאה. על מנת לצפות בסרטים נדרש קורא כרטיסים.
מצלמות וידאו של חברות מובילות

מצלמות וידאו סוני מתקדמות מאוד ומציעות למכירה את כל סוגי המצלמות שהוזכרו, כך גם מצלמות דיגיטליות קנון. שתי חברות הענק מציידות את המצלמות שלהם במסכי LCD ולאחרונה החלו לשווק גם מצלמות באיכות צילום HD.

הדרך לקניית מצלמות וידאו

עשו סקר שוק לפני שאתם מחליטים לבחור מצלמות וידאו סוני או מצלמות וידאו קנון, הנחשבות לפופולאריות ביותר. מלבד זאת יש לשים לב מה סוג המדיה החשובה לכם להקלטה, אם יש מייצב תמונה, זום אופטי ודיגיטלי.

מצלמות וידאו: לחשוב לפני שקונים

מצלמות וידאו דיגיטליות ואחרות, הן מצרך יקר ושימושי. יש לעשות חושבים ולקנות את הטוב ביותר במסגרת התקציב הקיים. חשוב לקנות מצלמות וידאו עם אחריות עולמית במקרה ותיתקלו בבעיה במצלמה בזמן שאתם נמצאים בחו"ל.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב