דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מכונות צילום ומדפסות 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2968 פעמים ]

מכונות צילום ומדפסות הן אביזרי חובה בכל משרד. לעיתים רבות מכונות צילום ומדפסות מהוות כלי עבודה מרכזי בפעילותו של המשרד. לכן כשבוחרים מכונות צילום ומדפסות חשוב לבחור מכונות צילום ומדפסות איכותיות שיתאימו לצורכי הצילום וההדפסה של המשרד.

מכונות צילום

ישנם סוגים רבים של מכונות צילום: מכונות צילום צבעוניות ומכונות צילום שחור-לבן, מכונות צילום שמצלמות משני צידי הדף ומכונות צילום שמצלמות רק מצד אחד של הדף, מכונות צילום עם הזנה אוטומטית של דפים, מכונות צילום שגם מהדקות קבוצות דפים, מכונות צילום בעלות מהירויות שונות של פלט הדף, מכונות צילום שמצלמות על ניירות בגדלים שונים ועוד. לא כל משרד זקוק למכונות צילום גדולות ומשוכללות. ומנגד, משרד שמשתמש במכונות צילום קטנות שאינן מתאימות לצרכיו ימצא את עצמו מבזבז זמן רב ומשאבים על צילום במכונות הצילום ותפעולה.

מדפסות

גם בתחום המדפסות יש מגוון רחב: מדפסות צבעוניות ומדפסות שחור לבן, מדפסות קטנות וקומפקטיות ומדפסות גדולות להדפסה מהירה. בחירה נכונה של מדפסות גם היא תורמת ליעילות העבודה במשרד.

אחד החידושים בתחום הוא מדפסות משולבות: מדובר במכונות צילום שהן גם מדפסות, מכשיר פקס וסורק במכשיר אחד. במכונות צילום משולבות יש יתרונות רבים: הן חוסכות בשטח יקר בחלל המשרד – במקום להציב מכונות צילום, מדפסות, מכשירי פקס וסורקים שתופסים מקום רב, מכונה משולבת אחת מותירה חלל פנוי במשרד שניתן לנצלו לצרכים שונים. מכונות משולבות חוסכות בחשמל ובזמן. במקום להתעסק עם החלפת טונרים למכונות צילום, למדפסות ולפקס, מחליפים טונר רק במכשיר אחד. במקום להתעסק עם הזנת ניירות למכונות צילום, למדפסות ולפקס בנפרד, מזינים נייר למכונה משולבת אחת שמשמש לכל הצרכים המשרדיים.

הטיפול במכונות צילום ובמדפסות דורש ידע טכני ומיומנות מקצועית. במידה ומכונות הצילום או המדפסות במשרד נתקעות או מתקלקלות, הדבר יכול אפילו לשתק את כל הפעילות במשרדים מסוימים. לכן חשוב לרכוש מדפסות ומכונות צילום של חברות גדולות ומוכרות, מחברות שמספקות גם שירותי תיקון ואחזקה למכונות צילום ולמדפסות.

בחברת דוריקו תמצאו מגוון רחב של מכונות צילום ומדפסות ממיטב החברות המובילות בתחום: hp, Brother, Samsung, Toshiba, KM, OKI, MAG, Xerox, Ricoh. בחברת דוריקו תוכלו למצוא את מכונות הצילום והמדפסות שמתאימות בדיוק לצרכים המשרדיים שלכם, כדי לייעל את תהליך העבודה. כמו כן חברת דוריקו מספקת ללקוחותיה שירות אחזקה ותיקונים טכניים במכונות צילום ובמדפסות במהירות וביעילות. הצוות הטכני של החברה מיומן ומנוסה באחזקה טכנית של כל סוגי מכונות הצילום והמדפסות, ויכול להעניק מענה מקצועי ומהיר ללקוחות החברה. בנוסף, חברת דוריקו גם מייצרת מתכלים למדפסות, למכשירי פקס ולמכונות צילום, ומשווקת מתכלים מקוריים ומתכלים ממוחזרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב