דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכי טוב שיש 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 2923 פעמים ]

במטבח הביתי היו משטח שיש פשוט מאוד מתוצרת הארץ, כיור חרס ופתיליה. אריחי חרסינה לבנה מחו"ל נחשבו כשיא הנובורישיות. עם השנים הלכו והתרחבו חדרי המטבח והאמבטיה, וחומרים חדשים ומרגשים נכנסו לשימוש בעיצוב הביתי. שיש, גרניט, אבן קיסר - במה כדאי לבחור?

שיש

שיש הפך עם השנים למילה נרדפת ליוקרה בכל הקשור לעיצוב הביתי. מקורו של השיש הוא באבן גיר, שעברה מטמורפוזה בחום ובלחץ במעבה האדמה עד ליצירת סלע גבישי. אבני שיש קיימות במגוון צבעים וטקסטורות, בהתאם להרכב המינרלים השונים הנמצאים בכל אחת. עיצוב מטבחים הוא תחום נפוץ בו יש שימוש בשיש.

יתרונותיו של השיש רבים. השיש הוא חומר טבעי ולא סינטטי. הוא יפה, מהודר, חלק ומבריק. שיש משדר תחושת יוקרתיות וקרירות נעימה. אין זו הרגשה בלבד – שיש מצטיין במוליכות חום נמוכה, וכך גם באקלים הישראלי הלוהט ישמור על קרירותו ביחס למשטחים אחרים. השנים הארוכות תחת לחצי מעבה כדור הארץ הפכו את השיש לחומר דחוס מאוד, בעל עמידות גבוהה. שיש אינו נשרט בקלות או מתבקע. הוא לא סובל מעובש ומטחב, ועל כן אידיאלי לחדר האמבטיה. רמת השחיקה של השיש נמוכה. עקב כך אין צורך להשקיע בתחזוקת משטחי שיש. גם אם ייפגע מעט אחרי שנים רבות, ניתן בקלות ללטש אותו מחדש למראה אלגנטי וחדש. עבור המעצבים, מדובר בחומר גלם גמיש ונוח לעבודה. כל מעלותיו אלו, הפכו את השיש לחומר נחשק ופופולרי בעיצוב חדרי אמבטיה ומטבחים ברחבי העולם. עיצוב חדרי אמבטיה הוא תחום נוסף בו יש שימוש רב בשיש.

גרניט

בדומה לשיש, גרניט (הנקרא גם אבן שחם) הינו אבן טבעית הנוצרת בלחץ בעומק כדור הארץ. בדומה לשיש, משטחי גרניט הם בעלי חוזק רב, ולהם עמידות גבוהה מאוד לפגעים ולטמפרטורות קיצוניות. גרניט אינו דורש תחזוקה רבה, ואינו נשרט או נפגם בקלות. בשל עמידותו הגבוהה, גרניט משמש לא רק לחדרי אמבטיה ולמטבחים, אלא גם לריצוף. צבעיו של הגרניט הם שחור, אפור, ורוד ולבן.

אבן קיסר

בניגוד לגרניט ולשיש, אבן קיסר אינה אבן טבעית, אלא מלאכותית. אבן קיסר עשויה מיותר מ-90 אחוז אבן קוורץ טבעית, המעובדת עם פיגמנטים ופולימרים שרפיים. תוספות אלו תורמות לחוזקה של אבן הקוורץ. אבן קיסר היא עמידה מאוד בפני פגעים כגון סדקים וקילוף, בהיותה דחוסה וחזקה. על אף כל זאת, אבן קיסר היא גם גמישה מאוד לעיצוב, במיוחד ביחס לגרניט.

ניתן להשיג שיש קיסר במבחר צבעים גדול, כך שאפשר להתאימה לעיצוב הנדרש. לאבן קיסר גימור מאט, מלוטש-מבריק או טבעי, בהתאם לדרישת הלקוח. יתרונות אלו גורמים לכך שיותר ויותר מעצבים שמחים להשתמש בחומר גלם מצוין ומודרני זה בעיצוביהם.

הבחירה שלכם, העיצוב שלנו

באולם התצוגה של שיש גל ברחוב בזל 15 בפתח תקווה, תוכלו להתרשם ממגוון האפשרויות הטמונות בשלושת חומרי הגלם: שיש, גרניט ואבן קיסר. חברתנו עוסק בייצור ובשיווק משטחים, כיורים, קנטים ועוד לעיצוב חדרי רחצה ומטבחים. בחברת שיש גל תמצאו מוצרים נפלאים משיש, גרניט ואבן קיסר בשלל גוונים, דוגמאות ודגמים, באיכות מוקפדת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב