דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פשוט לאהוב חיות 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2168 פעמים ]

בתור ילדים באם המושבות אהבנו לבלות שעות בחנות החיות שבמרכז המסחרי. גם, ובמיוחד מי שהוריו לא הרשו לו לגדל חיית מחמד בבית, אהב לבלות בחנות חיות בפתח תקווה. היינו נוהגים ללטף את הארנבים והאוגרים, להתבונן שעות באקווריום עם הדגים המרהיבים ולנסות ללמד את התוכים לדבר. בתור ילדים, חנות חיות היתה אחת האטרקציות היותר מעניינות בשכונה, בה נהגנו לבקר כמעט כל יום.

כיום כמעט ולא ניתן למצוא חנות חיות שכונתית. כיום מרבית חנויות החיות הן למעשה סופר מרקט של חיות, אביזרים וציוד נלווה לבעליהם של חיות מחמד שונות ומגוונות. אם תכנסו כיום לחנות חיות, תוכלו ללכת לאיבוד בין ההיצע העצום של מזון לחיות, צעצועים ואביזרים נלווים לגידול חיות מחמד. כך למשל בכל חנות חיות תוכלו למצוא עשרות סוגים של מזון לכלבים, מזון לחתולים או אפילו מזון לדגים ולתוכים: מזון יבש, מזון רטוב, מזון עם ויטמינים, מזון דיאטטי, תערובות מזון, תוספי מזון, חטיפים ועוד.

בכל חנות חיות יש גם היצע גדול ומרשים של אביזרים נלווים לגידול חיות מחמד: כלובים שונים לתוכים, לאוגרים ולארנבים, אקווריומים לדגים, לנחשים או לזוחלים אחרים, משאבות ופילטרים לאקווריומים, מלונות לכלבים, מזרונים ומיטות לכלבים, ארגזי נשיאה לכלבים ולחתולים, שירותים לחתולים, חול לחתולים, מתקנים לאיסוף צרכים, כלי שתייה ואוכל ועוד. במספר חנויות אף תוכלו למצוא מרפאה וטרינרית.

בכל חנות חיות תוכלו למצוא גם אינספור גאג'טים וצעצועים מיוחדים לחיות מחמד, המיועדים לאנשים שאוהבים לפנק את החיות שלהם: קולרים צבעוניים, מנצנצים ואפילו זוהרים בחושך לכלבים ולחתולים, מגוון תלבושות וכיסויי חורף לכלבים ולחתולים, מגרד (מעין קונוס שעליו חתולים יכולים להתגרד בנעימים), כדורים, צעצועים מצפצפים, נשכנים ועוד.

כיום אבדו להם הקסם והאינטימיות של חנות החיות השכונתית. היום אם ילדים ירצו ללטף את הארנבת בחנות החיות, סביר להניח שהמוכרים יגערו בהם. אך האבסורד הכי גדול הוא, שמרבית החנויות שקוראות לעצמן חנות חיות, כלל לא מוכרות חיות, אלא רק אביזרים נלווים. רק במעט חנויות חיות ניתן למצוא דגים, אוגרים, ארנבות או תוכים למכירה.

אבל אם יש דבר אחד שלא השתנה בחנות החיות הוא העובדה שכל מי שפוקד אותה הוא אוהב חיות מושבע. אז וגם היום תוכלו למצוא בכל חנות חיות, כבדרך קבע, את אותם אוהבי חיות שנכנסים רק כדי להתעדכן אם יש חידושים בתחום המזון לחתולים או בתחום הצעצועים לכלבים. תמיד תמצאו את אותם ילדים שגררו את הוריהם לחנות רק בשביל לראות עוד פעם את האוגרים והתוכים. תמיד תמצאו חובבי בעלי חיים שהגיעו לחנות חיות רק בשביל להחליף חוויות וסיפורים על הכלבלב החמוד שלהם, או רק בשביל להתייעץ עם המוכרים בנוגע להתנהגות המוזרה של החתול שלהם.

יש רבים שמעדיפים את חנות החיות המודרנית, זו שאפשר למצוא בה הכול מהכול. חנות חיות שהיא גם חנות אביזרים, גם מספרת כלבים וחתולים ואפילו מרפאה וטרינרית. זה בוודאי הרבה יותר נוח, ולפעמים גם יותר זול. אני באופן אישי עדיין מתגעגע לחנות החיות השכונתית, שבה יכולנו להעביר שעות למרות שהיתה קטנה וצפופה, ומכרו בה רק סוג אחד של מזון לכלבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב