דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרת החינוך ביום לאינטרנט בטוח באשכול פיס רמת גן 

מאת    [ 20/03/2007 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 3673 פעמים ]

שרת החינוך ביום לאינטרנט בטוח באשכול פיס רמת גן




אתמול, ב- 19.03.07 השתתפתי בארועי היום הלאומי לאינטרנט בטוח באשכול פיס ברמת גן. מהבוקר הגיעו תלמידי בתי הספר וקיבלו הדרכות בחדרים למעלה ובאוהל ההדרכה של מדריכי בית הספר לתקשוב של צה"ל - בה"ד 7, בחצר בכניסה לאשכול הפיס. באוהל הצמוד לניידת הבה"ד, שוחחה חיילת צעירה וחיננית, שקיבלה הדרכה של עמותת אשנ"ב בנושא גלישה בטוחה ברשת, עם התלמידים הקרובים אליה בגיל. שיחה לבבית בגובה העיניים, מלווה במצגת מוקרנת על מסך לעיני התלמידים. החיילת הסבירה את יתרונות האינטרנט כרשת לימוד, מידע, קשר והנאה, אך גם העלתה את המודעות לסכנות הטמונות בה, ודרכי הזהירות וההתגוננות מפניהן.





בשעה 11:00 באולם הגדול המלא עד אפס מקום בתלמידי בי"ס, נערך טכס היום הלאומי לאינטרנט בטוח. על הבמה ישבו שרת החינוך, מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל מייקרוסופט, ראש עירית רמת גן, האחראית על עבירות נוער במשטרת ישראל, יו"ר עמותת אשנ"ב, ונציגת ההורים. בשולחן מנגד ישבו שישה תלמידי תיכון מהעיר, שבהמשך היפנו שאלותיהם לנציגים בשולחן על הבמה.



שרת החינוך,הגברת יולי תמיר, נשאה דברים על העולם המופלא של האינטרנט, חיוניותו ויתרונותיו כחלק בלתי נפרד והכרחי בחיי התלמידים ובחיינו המודרניים, ובצד היתרונות, הצבת גבולות השימוש בה, ודרכי זהירות והימנעות מסכנותיה. גם מנכ"ל מייקרוסופט דיבר על ההסכמות שהשיג בשיח עם ילדיו בנושא הצגת גבולות זמן וסוגי אתרים לגלישתם. הוא גם דיבר על תוכנות לצמצום הסיכונים ברשת, שיכולות לעזור, אך אף פעם לא ניתן להגיע להגנה מוחלטת. ממשטרת ישראל, הקצינה סוזי בן ברוך ענתה לשאלת תלמידה וסיפרה על עבירות מחשב של בני נוער ועל לכידת פדופילים ברשת.





תלמידה בפנל התלמידים סיפרה על "שגרירשת", מיזם בנושא, שבו משתתפים גם תלמידי בי"ס אוהל שם, שקבלו הדרכה בנושא גלישה בטוחה ברשת ועתה הם מדריכים בנושא את תלמידי הכיתות הנמוכות.





יו"ר עמותת אשנב, מר ברוך הינוך, ענה לשאלת אחד התלמידים בפנל וסיפר על עמותת אשנב, אנשים לשימוש נבון ברשת, שהוקמה לפני שבע שנים ע"י ד"ר אבשלום אדרת, להנצחת שם בנו ערן ז"ל, שבנסיבות מותו הטרגיות, לאינטרנט משקל רב.





"העמותה שמה לה מטרה להגביר את המודעות ליתרונות העצומים, אך גם לסכנות שיש באינטרנט, וזאת חשוב להדגיש, במהלך כל השנה", אמר יו"ר העמותה. אנשי העמותה המתנדבים, עוסקים בהדרכה ושיתוף פעולה עם בה"ד 7, בהדרכת הנוער בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות, ומשלימים פעילות זו בהדרכות למבוגרים במקומות עבודה ובקהילה. ביום הזה הכריזה אשנב השנה, כמו בשנה שעברה, על תחרות פרס אשנב בחינוך לגלישה בטוחה באינטרנט, ע"ש ערן אדרת, למורה או צוות מורים המפתחים ומובילים פעילות חינוכית בנושא, ואשר פעילותם מקורית, פרי יוזמתם. הפרס יוענק בכנס אשנב בחודש יוני השנה.







בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב