דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחורות גבוהות, גברים נמוכים 

מאת    [ 02/07/2010 ]

מילים במאמר: 755   [ נצפה 14332 פעמים ]

גם אם אין לך "בעיית גובה" סמוך עלי שאתה רוצה לקרוא את ההמשך.

כרגיל מעבר לתיאוריה יש גם טיפים לפרקטיקה..     הנה קטע ממכתב שכתב לי אסף בפורום,  שם: אסף ב"מ
כותרת: כבר מיואש מזה!
גוף ההודעה: שלום חברים.
מי שהיה בסדנא במרץ 05 יודע שאלוהים קיפח אותי 
בנושא הגובה (שרון תאמת את זה..) בערך 165.
אין דבר שיותר מרגיז אותי לשמוע שאני "פסול" אצל בחורה 
רק בגלל היותי נמוך ממנה. מה היא לא תופסת שזה לא הכל בחיים?!? 
שיש הרבה דברים מעבר לזה.. אז בגיל דיל היא קצת יותר גבוהה?? 
ואני מדבר על קצת .. אני לא יוצא עם 180 ואפילו לא 175. אני מדבר על 170 וגם זה בלחץ. 
אז שאתה אומר לה.. זה כולה 3 או 4 ס"מ היא תמיד אבל תמיד 
תבוא עם המשפט הדבילי הבא : "אבל אני באה עם עקבים אתה יודע.." 
תבואי עם מה שאת רוצה למי זה מפריע בכלל??
לי בטוח לא!

בנות - תפתחו כבר את הראש שלכן! אם לא , שרון תעשה את זה יופי!

  אז מה אני חושבת על זה.. קודם כל אני לא מתכוונת להתיפייף איתכם. אף פעם לא עשיתי את זה ואני גם לא מתכוונת להתחיל. הגובה רלוונטי רק במקרה אחד. כשהבחורה עצמה גדולה או לפחות מרגישה כך ואז היא מאבדת מתחושת הנשיות ליד גבר נמוך ממנה.   למה הכוונה? בחורה רחבת מימדים שגם מרגישה גדולה עשויה לא להרגיש בנוח ליד בחור צנום ועדין.   אבל... שימו לב. את תחושת הגודל שאנו כל כך אוהבות (בבקשה לא לצחוק עכשיו) אפשר להעביר ע"י שימוש בהתנהגות גברית ובחוזק פנימי.   פחות עדינות, יותר מנהיגות, אסרטיביות בולטת ושליטה. וכן, חוזק פיזי מאד עוזר. 

נשים גבוהות עם גברים נמוכים מהן...   אני אתן דוגמאות קיימות, דוגמאות מהעבר וגם מהניסיון האישי שלי.  סילבסטר סטאלון 1.76 (במציאות פחות אבל זה מה שכותבים בגיאוגרפיה שלו) 
היה נשוי לבריג’יט נלסון יפיפייה אמיתית שמתנשאת לגובה 1.85 כלומר 9 ס"מ לטובתה.. ברוק שילדס 1.83 יצאה עם מייקל ג’קסון 1.76 שבעה סנטימטר לטובתה.. מייקל ג’יי פוקס 1.63 נשוי לטרייסי פולן 1.68   - חמישה סנטימטר לטובתה.. ניקול קידמן 1.80 הייתה נשואה לטום קרוז 1.69 עשר שנים, 11 ס"מ לטובתה..     בהחלט שלא חסרות דוגמאות.. נשים רוצות להרגיש קטנות, עדינות וחמודות. הן רוצות להרגיש שהגבר שלידן מסוגל להגן עליהן. יצאתי עם גבר שהיה מעל שני מטר, רחב ושרירי ועדיין הרגשתי שהוא "מחזיק מפתחות" עבורי. לעומת זאת יצאתי עם בחור (מעל 3 שנים) שהיה נמוך ממני בחמישה סנטימטרים שהרגשתי קטנטנה לידו. על התחושה הפיזית נשים יכולות להתגבר מהר, השאלה היא איזו תחושה אתה משדר לה. אם אתה נותן לבחורה הרגשה שהיא זה כל מה שאתה רוצה בחיים, מעניק לה תחושה שאתה "צריך" אותה, מתנהג בצורה חנונית, מתנצלת או עדינה אתה יכול להיות גם שני מטר והיא תרמוס אותך. זה בטבע שלנו לבחון גבר. לראות עד כמה הוא חזק, עד כמה הוא "הסלע" שנוכל להישען עליו בעת צרה.   יש לא מעט סיפורי הצלחה וגבורה של גברים נמוכים במיוחד. לא היה להם גובה אבל הם הפגינו יכולות אחרות. הם השתמשו במינוף ממקור אחר. כוח בעסקים, כסף, כוח במנהיגות, ייחודיות וכישרון בכל מיני תחומים.   אז יכול להיות שאתה לא גבוה, יכול להיות שאתה לא יפה במיוחד, אולי אתה חושב שיש לך פגמים אחרים שלא ציינתי. זה לא משנה. מצא את היחודיות שלך. פתח את כל מה שיש בה.  בסמינר אנחנו עובדים על מציאת הצדדים הטובים יותר שלך, הגדלה והגשמה מלאה שלהם. כשהכוח בא מבפנים קשה לבחורה שלא לראות את זה.  קשה לך שלא להפגין את זה.   אז מה אומרים לבחורה שאומרת שהיא גבוהה יותר..   "אבל אני יותר גבוהה ממך.." כן, נכון "ואני גם נועלת עקבים" נו..יש עוד בעיות שאני צריך לדעת עליהן? "לא..אני רצינית" גם אני. תשמעי, לכל אחד יש חסרונות.. (הפוגה קלה) אם זה החיסרון היחיד שלך..
אני לא מודאג..(יש כמובן להשתמש בנימה החלטית אך הומוריסטית) "לא, באמת, זה קצת לא נעים / זה קצת מצחיק / אני לא מרגישה בנוח" טוב מתוקה, תצטרכי למצוא תירוץ טוב יותר כי את נמוכה יחסית לנשים שאני יוצא איתן.. "ממממ.." אני בא ב7 לאסוף אותך ותלבשי את העקבים הכי גבוהים שיש לך  
(אתה מראה סופר ביטחון בעצמך)   בכלל, בחורות אומרות המון שטויות..   לפעמים מגיעים אלי בחורים לאימון אישי ומספרים על בחורה שיש להם כימיה מדהימה איתם אבל לא מוכנה לצאת איתם כי היא מבוגרת מהם..   כשבחורה אומרת שהיא גבוהה ממך או מבוגרת ממך תמיד תזכיר שיצאת עם נשים (מבוגרות / גבוהות) ממנה. על ידי ציון עובדה זאת היא: א. מתרשמת וקולטת שכבר היית בסרט הזה ב. מבינה שנשים אחרות בחרו אותך כמו שאתה. (כנראה שהייתה להן סיבה טובה). רוצה עוד כלים ופרקטיקות ליצירת משיכה אצל נשים? לחץ כאן לפרטים ולהרשמה לסמינר הקרוב.

שרון רובינשטיין, המרכז לאימון והכוונה אישית 03-6912699 077-2070600 http://www.princess.co.il http://www.babemaster.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב