דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך עושים קידום אתרים מקצועי 

מאת    [ 01/07/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2269 פעמים ]

קידום אתרים מקצועי

מה זה בכלל קידום אתרים מקצועי ומה ההבדל בינו לבין קידום אתרים לא מקצועי או קידום אתרים רגיל? קידום אתרים מקצועי הוא בעינינו קידום אתרים שנותן תוצאות מעולות, ללא לקיחת סיכונים מיותרים וללא אפשרות לאבד את המיקומים המושגים בעבודה קשה, חודשיים אחרי שמפסיקים להשקיע כסף בחברת הקידום אתרים שלכם.

יש המון חברות המציעות שירותי קידום אתרים, רובן נותנות באמת שירותי קידום אתרים טובים וחלקן מציעות שירותי קידום אתרים פחות טובים. אנחנו מציעים לכם קידום אתרים מקצועי, ההבדל הוא שלאחר שאנחנו נסיים לקדם את האתר שלכם, הוא ימשיך לשמור על המיקומים הגבוהים שלו לאורך זמן ולא יאבד גובה חודש אחרי.

מה קורה כאשר לא משתמשים בקידום אתרים מקצועי:

יש דבר אחד שחשוב להבין, קידום אתרים, הן מקצועי וגם לא מקצועי עולה כסף. חברות קידום אתרים חייבות לייצר ללקוחות שלהן קישורים. הקישורים הם חלק גדול מקידום אתרים מקצועי והן לא מקצועי. השאלה היא איזה קישורים משיגים וכמה.

חברות שלא חרטו על דגלן לתת אך ורק שירותי קידום אתרים מקצועי יכולות לקדם את האתרים של הלקוחות בצורה די טובה ללא קישורים יקרים מאתרים מאוד איכותיים או קישורים הבאים מתוך תוכן רלוונטי, כי אלו עולים הרבה כסף. התוצאות יגיעו, האתרים המקודמים, לרוב יגיעו לתוצאות יפות ולפעמים לא.

הבעיות יתחילו קצת אחרי, במושגי אינטרנט "קצת אחרי" הוא בעצם שלושה חודשים בערך. הבעיה עם קישורים זולים היא שהם נוטים להיעלם, לעומת קידום אתרים מקצועי, המשקיע בקישורים יקרים ואיכותיים, כאלו שלא נעלמים. ברגע שהקישורים הזולים יתחילו להיעלם, מהר מאוד הדירוגים הגבוהים יתחילו להתדרדר. ברגע שכזה, לקוחות נוטים לכעוס על חברות הקידום, אבל זה כבר מאוחר מדי, עברו שלושה חודשים, כל הכסף שולם מזמן, תוצאות הרי היו, כך שאין על מה להתלונן.

אז צריך לעשות את כל התהליך מחדש. אנחנו דוגלים אך ורק בקידום אתרים מקצועי, תעבדו איתנו והדירוגים הגבוהים שלכם לא ייעלמו לעולם, אתם תמשיכו לשמור על המיקומים הגבוהים הרבה אחרי שתפסיקו לעבוד איתנו. זה ההבדל בין קידום אתרים מקצועי לבין קידום אתרים רגיל- האיכות.

המלצה שלנו אליכם, היא תעבדו אך ורק עם חברות המציעות שירותי קידום אתרים מקצועי, אין טעם לשלם על משהו ואחרי שלושה חודשים לשלם עליו שוב. תבחרו בקידום אתרים מקצועי שלנו ולא תצטרכו לשלם שוב פעם, אנחנו ניתן לכם שירות מעולה, שיהיה שווה כל שקל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב