איך בוחרים ריהוט למשרד?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך בוחרים ריהוט למשרד? 

מאת    [ 30/06/2010 ]
מילים במאמר: 296   [ נצפה 2089 פעמים ]

 
 

איך בוחרים ריהוט למשרד?


אסתטיקה ופרקטיקה הם שני השיקולים העיקריים שיש להתחשב בהם לפני שבוחרים ריהוט משרדי.

נוחות וארגונומיה הם חלק חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון בבחירת הריהוט למשרד.


רוב האנשים מבלים שעות רבות בישיבה על הכיסא במשרד, לכן חשוב שהכיסא יהיה נוח, שזווית המשענת תהיה נכונה ומותאמת לגב,שניתן יהיה לשנות את גובה הכיסא בכדיי ליצור התאמה לכל אדם שיושב עליו, אם אי אפשר להנמיך את הכיסא, יש לשקול לרכוש מגביה לרגליים בכדיי להוריד לחץ מאזור האגן, לשים לב לידיות הכיסא.

בקניית מערכת יש לשים לב שגובה הכיסא/ות מתאים לגובה השולחן.


ארגונומיה של הריהוט ואביזרים תומכים יכולים לשפר בצורה משמעותית את יכולת התפקוד ובכך להגביר את התפוקה הכוללת של כלל העובדים.


דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא כמובן יופי הרהיטים.

יש להתאים את הריהוט לצורכי העבודה. לדוגמה, אם מדובר במשרד אשר פוקדים אותו לקוחות, ספקים וכד' עדיף לרכוש רהיטים איכותיים ומרשימים, בצבעים מתאימים בכדיי ליצור את האווירה הרצויה. יכול להיות שלמשרד אחד יתאימו רהיטים בעלי נוכחות ואלגנטיים יותר ולמשרד אחר יתאימו רהיטים קלילים יותר.


לחדרי המתנה אפשר לרכוש ריהוט בצבעים מרגיעים ועם זאת עדיין לשמור על קו אחיד עם שאר רהיטי המשרד.


בד”כ ההוצאה הכספית על ריהוט משרדי היא לא קטנה, אבל יש לזכור שזו הוצאה חד פעמית. לכן כדאי להשקיע בריהוט איכותי מחומרים איכותיים בכדי שלא יהרסו תוך זמן קצר.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב