דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטנת בית: 2.יום דבר המפרסם. 

מאת    [ 30/06/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2695 פעמים ]

יום דבר המפרסם : פרסום חוצות או פרסום חולצות? 

כולנו מוקפים בפרסומות ואנחנו נחשפים אליהן מגיל רך. בואו נקדיש יום להבנת הנקרא והנכתב בפרסומות.

תתחילו בלשאול את הילדים איזו פרסומת זכורה להם הכי טוב. תופתעו לגלות כמה זמרירים-או ג'ינגלים- וסמלילים –או לוגו-הם זוכרים!

כעת הציעו להם להיות פרסומאים ליום אחד. הם יכולים לעבוד לבד או בזוגות-תלוי כמה אחים ובני דודים עומדים לרשותם בביתכם באותו יום. דאגו למלאי של ניירות, בריסטולים, עפרונות, צבעים, דבק ומספריים. כל ילד צריך להחליט על מוצר או שרות שברצונו לפרסם. זה יכול להיות צעצוע, משחק, גלידה, ספר, דיסק, מחשב – כל דבר. אפילו שחקן כדורגל או זמרת, אם מתחשק להם.

אגב: אם התוצאות מרשימות, אתם מוזמנים לצלם ולשלוח לאתר:

www.saba-sabta.co.il

ואנחנו מבטיחים לפרסם אותן, בשמכם המלא-אם תרצו בכך.

כעת הם צריכים להתחיל לחשוב מה הדרך הטובה ביותר לפרסם את המוצר ובאיזה אמצעי תקשורת. טלוויזיה? רדיו? עיתונות? הסבירו להם מעט מהו קהל יעד וציינו שהם חייבים להחליט מיהו קהל היעד ומה הדרך הטובה ביותר להגיע אליו.

אם מדובר בעיתון, צריך להחליט על לוגו, כרזה, ציור וטקסט. אם מדובר על רדיו, צריך לחבר שיר:מילים ולחן, ורצוי כמה שיותר קליט.

אם מחליטים על טלוויזיה, צריך כבר להשקיע: צריכה להיות הצגה שלמה, עם שחקנים, תפקידים, תפאורה ומילים – אלא רק אם מחליטים ללכת על הפורמט של ג. יפית, ואז משפט אחד יספיק – רק לא לשכוח את ה-נ-קו-דה!

נא לזכור שאפשר לפרסם גם בעלונים שמחלקים בתיבות הדואר – וזה הזמן לדבר על החסרונות(איכות הסביבה, בזבוז נייר וכו') או על מגנטים. והדרך הטובה מכולן: דרך ה"פלא" – מפה לאוזן. הסבירו להם איך זה עובד והוכיחו להם שגם הם משתמשים בזה מזמן: שיזכרו איזה חבר סיפר להם על משחק המחשב האחרון שרכשו, החוג שנרשמו אליו, נעלי ההתעמלות שקנו – מה לא?

לאחר שכל ילד – או זוג ילדים- סיים את פרויקט הפרסום שלו, עליהם להציג את המוצר ולנסות לשכנע את האחרים בנחיצות המוצר שבלעדיו חייהם אינם חיים!

החליטו גם על פרסים שיחולקו בתחרות "המפרסם הצעיר".המקום הראשון יוענק למי שהיה הכי משכנע – אבל כדאי להכין גם פרסי ניחומים, כדי למנוע אכזבות ומפחי נפש.

הם לא מצטיינים בפרסום? אז לפחות קיבלו שעור איך להתייחס לפרסומים השונים.

קורה שורץ www.saba-sabta.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב