דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלטים לבית העסק, כיצד לבחור את סוג השלט וחברת שילוט 

מאת    [ 29/06/2010 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3020 פעמים ]

בחירת שלטים לבית העסק הוא תהליך מורכב ולא פשוט כלל. שלטים המודיעים על שמות בעלי התפקידים כלומר שלט לדלת התלוי בכניסה לכל משרד, ושלטים המכוונים לשירותים, מזכירות וכו', הם שלטים שבאופן יחסי קל לבחור אך כשזה מגיע לשלטים המותקנים מחוץ לבית העסק באותיות מעוצבות או אפילו אותיות מוארות על בניין הקניון או מעל החנות קשה לנו להחליט באיזו חברת שלטים לבחור ואיזה סוג שלט אנו מעוניינים בו.


מבחר חברות השלטים המציעות עיצוב שלטים והתקנה הוא באמת רחב עד מאוד. הפעולה הראשונה שיש לבצע בעת בחירת חברת שלטים היא בדיקת המלצות של מכרים או בעלי עסק אחרים שהשלטים שלהם מתאים למותג ולליבה העסקית אותם הגדרתם לחברה. סיור קצר במרכזי תעשיה יניב אינספור רעיונות שיכולים להתאים לכם ולכן גם אל תחששו להיכנס לבית עסק שאת השלטים שלו אהבתם ולברר את מקורם.


לאחר שבחרתם מספר חברות שלטים אפשר להתחיל לצמצם את המבחר. בדקו את הוותק של החברה ואת תיק העבודות שהיא מציגה. האם שלטים שאותה חברה עיצבה הם שלטים המתאימים לאופי התחום בו אתם עוסקים? האם לדעתכם הם יכולים להתמודד עם עבודה בסדר גודל כזה? רמת המקצועיות ניכרת בשיחה עם נציגי החברה. חברה מנוסה ומקצועית תדע להציג לכם את עבודות העבר שלה ומכתבי המלצה מלקוחות קודמים. חברות מקצועיות מתמחות בכל סוגי השילוט, בין אם מדובר בשילוט חוץ או שילוט פנים. תיק הפורטפוליו יציג שלטים ממגוון סוגים שירמוז לכם האם אותה חברת שילוט יכול לבצע את העבודה כיאות.


התייעצו עם נציג החברה לגבי השילוט המתאים לכם. שילוט נכון, מלבד שיתאים לבית העסק שלכם חשוב שיתאים גם לסביבה בה אתם נמצאים. פרמטרים כמו גודל השלטים ועיצובם של השלטים בצידי בתי העסק יכולים להשפיע על השילוט שלכם. לא תרצו שהשלט שלכם יהיה הקטן ביותר או היחיד שלא מואר. לכן, חשוב להתייעץ עם נציג הלקוחות של חברת שלטים.


לא קיימת חובה שתדעו בדיוק לעצב את השלט. חברות שילוט כיום מחזיקות מעצב גרפי שיודע לעצב שלטים. המעצב יוכל לעצב לכם שילוט שעונה בדיוק על הצרכים שלכם, ימשוך קהל וישמור על רמת המותג שבניתם.


את התקנת השלט תשאירו גם כן לחברת השילוט. התקנת שלטים היא פעולה לא פשוטה וכדאי להשאיר אותה לבעלי מקצוע מנוסים מחשש גם לשלטים אך יותר מזה, לבני אדם. לעיתים אף תקבלו סיוע מחברת השלטים לקבל אישור מהעירייה לתלות את השלט.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב