דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרה חדשה-מנהל מדיה חברתית 

מאת    [ 29/06/2010 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 3652 פעמים ]

הבאזז מקיף אותנו מכל עבר וגם אם נרצה חזק מאד להתעלם ממנו נגלה שהעולם רץ קדימה ומשאיר אתכם מאחור. אולי סגרתם את המחשב, עצמתם חצי עין וחשבתם שברחתם מהאינטרנט אך תשמעו על כך גם בחדשות ותוכניות הטלויזיה. מדיה חברתית הפכה לעוד ערוץ שיווק טרויאלי. עובדה קיימת. אז, האם כבר גייסתם מנהל מדיה חברתית?

בין אם תיקחו קבלן משנה,  תעסיקו איש מדיה חברתית בחצי משרה,  תגייסו מנהל מדיה חברתית במשרה מלאה או  תמנו מישהו מתוך הארגון ,השנה תמצאו עצמכם מתמודדים עם שאלה זו.

כי כעת השאלה אננה "האם כדאי" ?

היא אננה "מתי?"

אלא רק

"איך?".

אם עוד לא הפנמתם, אמנם השכן בן ה-16 יוכל לפתוח לכם עמוד בפייסבוק והמזכירה יכולה להכניס בו הודעות מעת לעת, אבל בעוד חצי שנה תמצאו עצמכם אומרים "זה לא עובד". אז זהו שזה גם לא יעבוד.

כי כמו שאת הנהלת החשבונות תתנו לבעל מקצוע, כך אתם צריכים להעביר את השיווק בניו מדיה לאיש מקצוע. אז איך מיישמים פעילות מדיה חברתית בארגון ?

 

מיהו אותו מנהל מדיה חברתית ומה הוא צריך לעשות ?

מנהל זה צריך להיות בעלת יכולת :


    • לייצר אסטרטגיית מדיה חברתית לארגון בשיתוף פעולה עם שיווק, מנהלי מוצר, שרות
    • לגבש מדיניות חברה בנושא "התנהלות במדיה חברתית"
    • ליצור מוקדי מדיה חברתית ברשת
    • לנהל פעילות מדיה חברתית ברשת
    • להדריך גורמים שונים בארגון על אופן ההתנהלות במדיה חברתית ולהכשירם כפי הצורך

 

אם החלטתם לפנות לספק חיצוני, עליכם לשים לב לנושאים הבאים:


    • עליו להבין את צרכי העסק
    • עליו להבין את חזון העסק, סוג המוצר, דרכי פעולה, מדיניות.
    • יכולת ורבלית וכתיבה גבוהים
    • נוכחות מוכחת חזקה ברשת
    • הבנה וניסיון מוכח בשיווק או יח"צ.
    • עליו ליצר סביבת עבודה אמינה בה תרגיש אתה / הארגון שלך נח כי נכון לכם קשר ארוך.

 

יש לזכור: איש מדיה חברתית אותו תבחרו בין אם הוא פנים-ארגוני או ספק חיצוני יידרש לייצג אותך/ארגונך. הוא יידרש לדבר בשימך, לכתוב תכנים בשימך ואולי לתת פתרונות בשימך. איש זה יתקשר ישירות עם לקוחותיך הקיימים או הפוטנציאליים. עליכן להיות בטוחים בלב שלם שהאדם אותו תבחרו יעמוד בכל הקריטריונים הללו.

 

ההרשמה לקורס מנהלי מדיה חברתיתניו מדיה הקרוב בעיצומה, זו ההזדמנות להכנס ישר ללב העיניינים.

 

 

גילה גדעון | אפקטיבה יועצת למדיה חברתית וניהול גיוס info@effectiva.co.il www.gilagideon.co.il www.effectiva.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב