דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יכולת הבחירה שלנו - האם זה מזל? חוש שישי ? או הכוונה משחזור גלגולים קודם? 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 1226   [ נצפה 3758 פעמים ]

בס"ד

בחירה -מזל חוש שישי או הכוונה של שחזור גלגולים קודם?

מבוא לבחירה:
בחירה - האם אי פעם שאלתם את עצמכם אם הבחירה שלקחתי הייתה נכונה - או שיכולתי לבחור אחרת?

האם בחירה של דרך, מעשה או מערכת יחסים הנה מזל? דמיון? חוש שישי? תחושת בטן? או יכולת משחוזר גלגולים קודם?

בחירה למעשה הנה חלק מגלגול הנשמה בקיום הנוכחי אם נעשתה ממודעות עצמית מתאימה. בחירה הנה רצון הנשמה בגלגול הנשמה הנוכחי.  חשוב להדגיש כי בחירה מתחילה ממודעות עצמית של האדם ולמימוש רצונותיו. אדם בעקרון לא יממש משהו שהוא לא רוצה בו והבחירה מותאמת לכוח רצונו ולמימושו.

בחירה נכונה עם מודעות עצמית הנה המשכה של גלגול הנשמה ומימוש יעדיה בעולם הנוכחי. ניתן לשפר מודעות עצמית לבחירות נכונות בחיים – משפחה, קריירה , זוגיות ועדו ע"י שילוב של שיטות טיפול כגון שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חלומות, תקשור ועוד.

אפשרויות של בחירה:
הבחירה באה לידי ביטוי בכך שלנו כבני אדם יש תמיד את יכולת הבחירה וההחלטה בין מספר אפשרויות והדרך להחלטה ולבחירה תתבצע באמצעות גורמים סביבתיים או מודעות עצמית של האדם.
כאשר אדם נולד נשמתו יודעת מה "התוכנית" ומה מסלולה בחיים הנוכחיים. בכל שלב בחייו של האדם הנשמה תהדהד בין הצורך לבחור בצרכי הנשמה לבין צרכים אחרים. אולם למעשה אין זו בדיוק בחירה כי הצרכים האחרים באים להאיר את הכוון הנכון שבה הנשמה צריכה לקדם את האדם.

אדם נולד עם מטען של ידע שמתפרק בשלבים שונים בחייו. תהליך הפריקה גורם לתהליך טעינה הפוך. כאשר אדם בוחר בחירה מתוך הנשמה והאני הפנימי הנשמה מסמנת את המימוש וממשיכה הלאה למטרה הבאה ב"תוכנית". בחירה של אדם מהווה חלק מתהליך הפריקה של הנשמה ובמקביל הנשמה נטענת בייעוד שלה. כל בחירה שנעשתה לצרכי הנשמה מובילה את האדם לייעודו בחיים. הדיבור הפנימי של האדם הוא עם הנשמה ובמקביל עם סביבתו. מימוש הכוון הנכון מתבטא בשמחה ובהקלה לעומת תסכול באם הבחירה לא הייתה ממקום שמשלים את צרכי הנשמה.
ניתן לזהות בחירה של הנשמה באמצעות כלים שונים כולל מתווך באמצעות תקשור שחזור גלגולים פשר חלום שחלמנו פתרון חלום או עזרה באמצעות דמיון מודרך.
לעיתים בחירה נראית לנו כתחושת בטן? או חוש שישי לזהות את המציאות ולבחור – אולם מקרים אילו מראים בוודאות שהאדם מודע לרצונות הנשמה ולכן ההחלטה שהוא ביצע הייתה נכונה גם אם לפעמים היא הייתה לא מוצלחת כי זו דרכה של נשמה.  

שותפים בבחירה:
לבחירה שלנו ישנם מספר שותפים סמויים כולל הסביבה שעמה הוא בקשר.  הבחירה תמיד תהיה בקונפליקט חזק עם הסביבה לגבי השאלה – האם הכוון שאני בוחר נכון? האם עלי להקשיב לסביבה הרוצה שאבחר בכוון אחר מהרצונות שלי? או מרצונות הנשמה שלי?

עלינו לזכור שהבחירה היא נשק אם נוכל באמונה ובמודעות "לתשאל" את הנשמה ולבקשה להדריכנו. התשובות מהנשמה יכולות להגיע בדרכים שונות כגון חלימה, תקשור, תפילה , מדיטציה ועוד. אם האדם מודע לרצון הנשמה התשובה תבוא ותשתקף ללא יועצים.

בכל תהליך של בחירה ישנה ההתחלה ,הניצנים, הרעיונות, המחשבות ולבסוף העשייה. אם לאדם יש מחשבה חיובית בדרכו ובאמונה שהוא בוטח בעצמו ובחייו העשייה קלה יותר עבורו. אדם העובד עם הנשמה ומודע לעצמו ביצוע תהליך הבחירה יהיה באמונה, ביטחון עצמי בחשיבה נכונה וחיובית. העזרה שהנשמה יכולה לקבל בתהליך קבלת ההחלטות והבחירות יכול לבוא באמצעות תשאול בתקשור ובמדיטציה.החיזוקים יתקבלו כמסרים מהנשמה הגבוהה .

בחירת זוגיות
קשר זוגי צומח מבחירה פנימית של האדם ומתחיל טרם לידתו בשלב שבו הנשמה בוחרת את הגוף הפיזי ואת הגלגול שאליו היא מגיעה. בין שלבי הבחירה הרבים של הנשמה קיימת גם הבחירה "בזוגיות". הזוגיות הנה שלב חשוב בחייו של הבוגר כאשר מהזוגיות יש המשכיות להורות ולמימוש שלב חשוב בחייו של האדם.
בבחירה הזוגית הנשמה בוחרת את האנרגיה הנשמתית המשלימה לה שעימה תוכל לממש את יעודה ההורי והמשפחתי. בחירת הזוגיות ע"י האנרגיה הנשמתית  עלולה לבוא לידי ביטוי גם במספר "בני אדם" שונים שהמשותף להם הוא האנרגיה הנשמתית שזהה בכולם. אדם יימשך לסוגי אנשים דומים שרק עימם הוא מצליח לנהל מערכת זוגית. ניהול מערכת הזוגית תתאפשר בגלל אנרגיה נשמתית הנכונה והמשלימה. ההתאמה בין אנרגיה נשמתית זו לנשמה מתקיימת עוד לפני הלידה. מכאן שלכל אדם יש את האדם המתאים לו לזוגיות מתאימה.

לבחירה זוגיות יש משקל רב בחיי האדם. קשר זוגי מתחיל מבחירה פנימית שיש בה משיכה, השלמה הדדית , צורך ללמוד לתקן צדדים עלומים ואמונה שהצד השני מאפשר צמיחה ומימוש עצמי של בן הזוג. הביטחון שנרכש בזמן הבחירה הזוגית קובע את אורך חייה של מערכת יחסים זו. יש מערכות זוגיות שהבחירה באה לספק ביטחון בחיים ולא אהבה. צורך זה מייצר ריקנות רגשית ולעיתים גם גירושין.

יש מערכות זוגיות שבעת קבלת ההחלטה להמשכיות הקשר הזוגי נוצר קושי באחדות הכוון המשותף.
לדוגמא אחד מבני הזוג רוצה לחיות בחו"ל ואילו בן הזוג השני רואה את חייו בארץ. במצב זה נוצר קושי שחייבים לפצח ביחד למרות האהבה הגדולה בין בני הזוג. כל אחד מהם חייב לבחור ולא ניתן או לא רצוי לרמות את רצונו של האני הפנימי. ההחלטה היא קשה אבל משחררת את שני הצדדים להתחלה חדשה.

הבחירה הזוגית הנכונה מתבטאת ביכולת של שני הצדדים לצמוח בחייהם ללא מלחמה, ספקולציות אלא בכבוד הדדי ואמונה. בחירה זוגית נכונה מביאה למשפחתיות נכונה ולמימוש האדם הבוגר וצאצאיו.

בחירה הורית:
הורות היא מקצוע נרכש מאז לידתנו ואפילו בעת היותנו הורים. הילד לומד את הכלים להורות מהוריו וממשפחתו וכמובן מהסביבה. את כל מה שהילד חווה לוקח עמו האדם הבוגר לחייו ובוחר במה להשתמש. אנו כהורים מודעים נדרשים להקשיב לצרכי הילד ולשילובם בצרכי המשפחה. כל אחד ממרכיבי המשפחה הוא איבר שמתנהל בהרמוניה. ההקשבה שההורה מבצע מאפשר לילד לבחור את בחירותיו באמונה ובעוצמה. ילד שמקבל את יכולת הבחירה העצמית יתגלה כבוגר בטוח ויצליח לממש את "תוכנית הנשמה" שלשמה הוא הגיח לעולם.

הורה שלוקח על עצמו אשמה בגלל החלטותיו של ילדיו שנוגדות את מהות חייו כהורה לא הצליח באמת להנציח את הבחירה בילדו. על ההורה לזכור שקולו נשמע תמיד ומאידך לזכור שלמרות זאת לילד את הבחירה שבאה מצורכי הנשמה שלו. זה הבנה לא פשוטה אולם אם נלמד להקנות את הבחירה שקולנו הוא אחד מהאפשריות שנלקחות בזמן הבחירה הרי הצלחנו.

מה עלינו לעשות כדי להבין את בחירת הנשמה של הילדים ?

  • אל לנו להעניש את ילדנו בבחירותיהם גם אם הנן סותרות את דרכנו.
  • עלינו לזכור להשמיע את קולנו בביטחון ובאמונה ולא לשלוט -השליטה שלנו לא תביא לילדנו את האמת שלו בחייו.
  • שיתוף פעולה לא נוגד את השקפותינו. שיתוף פעולה מייצר הבנה והקשבה ובחירה נכונה שמה שנעשה מתוך אמונה יחזיק מעמד.
  • התפקיד שלנו כהורים לא יגמר לעולם.
  • להבין שבחירה היא שורש ההכוונה של הנשמה גם בילדינו.

לסיכום
הבחירה הראשונית שמתבצעת ע"י הנשמה היא הבחירה לרדת לעולם הפיזי. השלב הבא הנו שהנשמה בוחרת את שלבי חייה מילדות ועד יום מותה. למרות שלעיתים החיים על פני האדמה שונים ממה שהנשמה ראתה מלמעלה מודעות לקול הפנימי ולצרכי הנשמה מובילים את האדם למימוש תוכניות הנשמה ויאשרו את הבחירות הראשוניות. החותמת הסופית תהיה לאחר המוות  כשהנשמה תסרוק את מסלול חייה כאדם ותקבל "ציון" על כל מה שהיא הצליחה לממש .
בחירה הנה תוצאה של ייעוד הנשמה בחיים הנוכחיים. כשאדם מודע לרצונות שלו הבחירה תשלים את מהות הנשמה ואת יעדיה. בחירה זו תקנה שלווה בנכונות הבחירה. בחירה שתושפע מהסביבה תגרום לאי נוחות ואי שקט לאחר הבחירה.
לעיתים מסרים ועזרה בבחירה מגיעים בדרכים שונות ואפילו בחלומות שלנו.
עלינו לגלות פתיחות לרצונות שלנו ואם אין אנו מודעים לכך ייתכן שנצטרך מתווך שיעזור לנו להבין את יעודה של הנשמה אם זה באמצעות טיפול שחזור גלגולים או דמיון מודרך או תקשור.

פרפרים המרחב הרוחני בניהולה של דפנה ביסמוט מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. דפנה מרצה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומנחה פורומים מובילים בנושאים של הרפואה האלטרנטיבית. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית.מקיימת סדנאות מיוחדות. נייד: 054-4515930 href="http://mce_host/dafnabis@walla.co.il" dafnabis@walla.co.il">target="_blank">dafnabis@walla.co.il   http://www.parpareem.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב