דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסרים חשובים עבורך בתקשור - מסר בתקשור מעולם הנשמות באמצעות מסרים בחלומות - מהם המסרים בחלומות שאותם ניתן להבין כמסרים חשובים עבורך 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 845   [ נצפה 3184 פעמים ]

בס"ד
תקשור - מסר בתקשור מעולם הנשמות:
מבוא:
טיפולים הוליסטיים לעיתים מהווים חוויות מדהימות מעשירות לעולמם הרוחני של המטפלים והמדריכים הרוחניים שעולים בעקבות כך ברמות הרוחניות. כמטפלת הוליסטית מתקשרת ומדריכה רוחנית המטפלת במגוון שיטות כגון שחזור גלגולים קריסטלים לעיתים טיפולים מסוימים נחקקים בתודעתי בגלל יכולתם לחדש עבורי דברים ולעיתים מבארים עולמות נסתרים.
מדובר בטיפול בניסיון לשפר את תחושת הדיכאון של מטופלת עקב פרידה מכוונת שהיא עשתה מאדם אהוב. בזמן הטיפולים אני מתחברת לתת המודע של המטופל על מנת לקבל מסרים כאשר תת המודע של המבקש עזרה הנו אחד המקורות שלי לקבל מסרים דרך תקשור.
קבלת מסרים:
המסרים עבורי מתקבלים מממספר מקורות. מקורות אלו מובילים אותי לאורך כל הטיפול והתקשור ובסיומו של הטיפול נמסרים לי המסרים הנכונים ורק אז אני מבקשת את האדם לחזור לכאן ולעכשיו.

  • מתת מודע ומהדרכות של המטופל-האני העצמי הגבוה שלו
  • מההדרכות שלי
  • מנשמות שהיו קשורות למטופל בחייו או בעולם שמעבר
  • מצדיקים שמלווים אותי בעזרה למטופל

בתחילת הטיפול המדובר חשתי שהנשמה עולה מתוך מסגרת חומה הדומה לקבר. ממסגרת הקבר הייתה יציאה למעלה לפתח מואר ודרך פתח זה הנשמה נכנסה למערה לבנה מלאה באנרגיות טובות. הרגשתי שבתוך המערה נמצא הצדיק שמעון בר יוחאי ז"ל שקרה לה לבוא אליו. הצדיק תפס את כף ידה הימנית ומחק את כל הקווים ביד ואמר שכל מה שהיה נגמר ושייך לעבר. הוא סימן קווים חדשים בקו הגורל וביקש ממנה להסתכל לתוך נקודה בתוך הקו. אני ראיתי אישה זקנה מאוד באה בימים. לאחר מכן הצדיק אמר "האישה הזקנה זו את - יהיו לך ילדים נוספים משפחה גדולה ובעל שיאהב אותך". לאחר מכן ראיתי שהיא עומדת על קו זינוק כמו בריצה בצבע אדום וזהב. הצדיק ביקש ממנה לנסות לעבור את הקו. לאחר שהיא עברה ראיתי אותה במעין שביל לבן מתוחם בעננים מתקדמת למקום שבו היא עברה התכה וכל הגוף שלה נמס מחום ולאחר מכן יצאה במבנה גוף חדש. הצדיק אמר לה שכך יוכל הגוף להכיל נשמה שמתאימה לה. הצדיק ביקש ממנה להסתכל קדימה ואז ראיתיו נמצא ליד הזקנה. הוא ביקש ממנה לזכור להסתכל כל יום על השביל ולראות אותו בקצה השביל. הבנתי שזה הליווי שהיא זוכה לו מהצדיק.
הטיפול נתן לי את תובנות הבאות :
לידה מחדש של מטופל בגוף חדש עם עתיד חדש.
היא השיגה את יעדי הנשמה ומימשה את התיקון שלה ולכן כדי להמשיך בחייה הנשמה זקוקה למטרות חדשות מלמעלה.
היעד של הנשמה היה להמשיך את חייה עם אותו אדם .לכן ראיתיה כזקנה.כאן אנחנו מבינים שהבחירה משנה את כווון חיינו אבל לא מבטלת אותו.

מאחר וכוח הבחירה הוא בידי האדם, החיים במציאות העכשווית ונתיב החיים למימוש היעד שונו. מה שגרם לסגירת המעגל בנוגע לאהוב שהיא עזבה. חוסר יכולת לסגור את הקשר גרם לה לחוש לא קיימת, לחוסר רצון לחיות מאחר וזה היה היעד העיקרי של הנשמה. הטיפול וההכוונה של הצדיק יעזרו לה להמשיך הלאה בחייה עם מטרות חדשות שאותן תקבל בהמשך.
התהליך שהיא חוותה ועברה מתאים לאדם שחלף מהעולם. הקושי היה להסביר למטופלת שהיא הגיעה למוות פנימי ובעצם הייתה מעין "חי מת". במהלך התהליך וקבלת המסרים הבנתי את השלבים בתהליך המוות שהנשמה חווה לאחר יציאתה מהגוף.
תהליך עזיבת הנשמה מהגוף

  • מקור האור - הנשמה יוצאת מהגוף ועולה למקור האור (היציאה מהגוף מהקבר הוא תהליך  חיבוט זהו תהליך סימבולי של יציאה המקבר ומתאר את המוות הפנימי של המטופל.היציאה היא לקראת חיים חדשים) העלייה למקור האור מוכר לנשמה מתהליכי מוות קודמים.
  • שלב הגמר - הוא שלב ביניים שהנשמה נמצאת בו . הנשמה עוברת לשלב הבא רק כאשר היא מוכנה להמשיך הלאה למעלה ולהתנתק מהעולם שכאן. להבנתי היא נשארת במצב הביניים עד קץ השנה הראשונה מהמוות הפיזי. בתקופה זו הנשמה מסתובבת בשתי העולמות במקביל מאחר שקשה לה להבין או להשלים עם המוות . משמעות שלב הגמר הוא סיום השלב הבעייתי בחייה שיכל להסתיים במוות .מאחר והמטופלת הייתה בדיכאון חל ניתוק בין הנשמה לאנרגית החיים שקיימת בכל אדם. הניתוק יכול לגרום לחוסר רצון לחיות ולמוות פיזי.
  • שלב ההתכה- שחרור מלא מהחיים שכאן ומהגוף. תהליך של התבוננות בכל העשייה שהייתה לנשמה בעולם העשייה. תהליך של תובנות ומסרים לגבי היעדים שהושגו. בכל שלב יש מעין השוואה בין המטרות למימוש היעדים אבל כשהנשמה מבינה היא מסוגלת להיפרד מהגוף ואז היא חשה משוחררת בעולם האמת. מכאן הלמידה משמשת לפעם הבאה בגלגול הבא.

משלב הזה הנשמה חשה : 
הנשמה קיבלה על עצמה דרך חיים חדשה ואנרגית חיים ומלמעלה כוונו אותה לחיים ולמימוש ייעודיה
הנשמה  רואה את כל הפאזל המורכב והשלם של עולם הנשמות
הנשמה חשה את ההדרכות הגבוהות שמנחות אותה כולל הדרכות גבוהות מאוד של צדיקים

לסיכום:
למעשה תמצית הטיפול נובעת ביכולת לקשר בין המדריכים שלי למדריכים בעתיד של המטופל. היכולת של המטופל להבין דברים באמצעות קשר זה גורמת לו להפנים תובנות חדשות על מנת לנסות לפתוח בדרכי חיים חדשים. היכולת לקבל מסרים ולהעביר אותם בצורה שקופה למטופל הנה יכולת של ניסיון בעולם הרוחני שמאפשרת לטפל במגוון בעיות בחיי היום יום. לעיתים המסרים פשוטים ולעיתים מביאים עמם תובנות מעמיקות הן למטופל והן ל-מדריך הרוחני המטפל.
המסרים מתקבלים בתהליך של תקשור ומהווים חלק קטן ואמצעי של תהליך התקשור.

לקשר עם דפנה בנייד: 054-4515930
פורום תקשור - רוחניות קארמה
פורום חלומות - פירוש חלומות - פענוח חלומות באמצעות תקשור

פרפרים המרחב הרוחני - בהנהלתה של דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. דפנה מרצה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומנחה פורומים מובילים בנושאים של הרפואה האלטרנטיבית. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית.מקיימת סדנאות מיוחדות. נייד: 054-4515930  href="mailto:dafnabis@walla.co.ildafnabis@walla.co.il">">dafnabis@walla.co.il http://www.parpareem.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב