דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיווך בירושלים 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2935 פעמים ]

העיר ירושלים מעוררת הרבה תחושות חזקות בקרב הישראלים. אף אחד לא מוכן לשמוע על ויתור על ירושלים לטובת הסדר מדיני עם הפלסטינים, זה נכון גם לחלק נרחב מהחוגים השמאלניים. 

ירושלים היא עיר מגוונת מאוד מבחינת האוכלוסייה שלה. יש בה את השכונות החרדיות ביותר במדינה, דוגמת מאה שערים, ויש בה גם שכונות מאוד חילוניות ושכונות של סטודנטים. באוכלוסייה המתגוררת בירושלים ניתן למצוא אחוזים נכבדים של יהודים המגיעים מחו"ל לצורכי לימודים, חופשה או שהם גרים בעיר. יהודי העולם מחפשים כל הזמן דירות למכירה בירושלים, כדי לזכות בזכות לאחוז בפיסה של אדמת הקודש. המיסים הגבוהים שהם משלמים על נדל"ן בירושלים בשל היותם תושבי חוץ, אינם מרתיעים אותם מהרכישה. 

גם סטודנטים רבים מוצאים עצמם מגיעים לעיר בעל כורחה, אך מתאהבים בעיר ומסרבים לעזוב. הם שוכרים נדל"ן בירושלים במשך שנים רבות, ואז מתחילים גם לחפש דירות למכירה בירושלים, אחרי שהם מצליחים לחסוך מספיק כסף. 

הגיוון התרבותי והאנושי תורם רבות לאווירה ולייחוד של ירושלים, אך יש להתייחס לקניית דירה בכובד ראש. לא כל השכונות בירושלים מתאימות לכל אחד. אם אתם מנהלים אורח חיים חילוני, אז לא כדאי לחפש דירה למכירה בירושלים הממוקמת באחת השכונות החרדיות, דתיות או אפילו מסורתיות בעיר. ההקפדה על חוקי השבת קפדנית יותר בירושלים מאשר בכל מקום אחר. אם אתם מתגוררים ליד שכונה חרדית בעיר כמו אשדוד, ואתם לא מרגישים שזה מפריע לכם, על תסתמכו על ניסיון זה גם בירושלים. 

אם אתם מחפשים נדל"ן בירושלים לצורך כלשהו: השקעה, מגורים, מסחר וכו', חשוב מאוד שתכירו את העיר. כאמור, ירושלים מתאפיינת באוכלוסייה מגוונת מאוד ויש בה כללים שונים במעט מהנהוג במקומות אחרים. אם אתם לא מכירים מספיק את העיר, כדאי לפנות למומחים שיעזרו לכם למצוא את הנכס הנכון ביותר לצרכים שלכם. בדרך כלל המומחים הטובים ביותר לנדל"ן בירושלים הם חברות התיווך בעיר. 

סוכנות התיווך אמבסדור בעלת ניסיון של שנים רבות בהתאמת נכסים ללקוחות רבים. בדרך כלל, הישראלים לא אוהבים לשלם על עזרה במציאת דירה. הם סבורים שכל הדירות למכירה בירושלים מופיעות באינטרנט. הם מתקשרים למודעות באינטרנט ומתחילים להסתובב בין עשרות דירות שלא מתאימות לצרכים שלהם. בסופו של דבר, אותם אנשים המחפשים נדל"ן בירושלים מתעייפים נפשית ופיזית ופשוט סוגרים את האופציה הגרועה פחות. 

לעומתם, אנשים המגיעים לייעוץ נדל"ן בירושלים בחברות תיווך מגלים שהתהליך קל הרבה יותר. אנשים יושבים עם איש מקצוע, המכיר את רוב היצע דירות למכירה בירושלים, גם אלו שלא מפורסמות באינטרנט. הוא שומע מה הצרכים של הלקוח, ובהתאם מחפש בשבילו את הדירה המתאימה לו. בסופו של דבר, הלקוח מוצא עצמו רואה את הדירות המתאימות ביותר בשבילו, וזה בדרך כלל לא יותר מדי. התוצאה היא שגם החיפוש וגם הקנייה הרבה יותר קלים. בהתחשב בהוצאות הגדולות שיש לרוכשי הדירה, מחיר עלות התיווך זה עניין זניח כל כך ביחס לשירות החשוב שמקבלים. 

  

תיווך אמבסדור כאן בשבילכם לאורך כל הדרך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב