דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלמת בגרויות 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2893 פעמים ]

"לוח וגיר, מפה על הקיר, מחברת יומן וצלצול"... זוכרים את ימי התיכון העליזים? זוכרים איך חרשתם לבגרות במתמטיקה? איך דגרתם לבגרות בהיסטוריה? איך השקעתם בביוטופ בביולוגיה? לא זוכרים? אולי מכיוון שלא עשיתם? אל דאגה, יש פיתרון: השלמת בגרויות. לא אל תחששו השלמת בגרויות רק נשמע מאיים אבל בעצם זה יכול להיות אפילו מהנה במידה מסוימת.

השלמת בגרויות איננה נושא פשוט ומי שחסרה לו בגרות או שרוצה לשפר את ציוני הבגרות שלו ודאי העלה את הרעיון במוחו לא פעם. במקומות עבודה רבים בגרות מלאה היא תנאי הכרחי לקבלה לעבודה. מוסדות אקדמיים גם מתנים את הקבלה ללימודים בבגרות מלאה ובציונים גבוהים. כיום אין כמעט לאן להתקדם ללא בגרות מלאה. אבל למי יש כוח לחזור אל ספסל הלימודים וללמוד חומר שכבר למדת?

אל תדאגו, ניתן להשלים בגרויות ואפילו בקלות. השוק מוצף בבתי ספר המציעים לימודים דינאמיים ברוח צעירה, בכיתות חדישות ונוחות, עם צוות מורים מקצועי ומנוסה המעביר את חוויית הלימודים באופן מהנה ובאווירה מרגיעה וצעירה. הלימודים בבתי הספר הללו מבטיחים השלמת בגרויות וציונים טובים בשל העבודה האישית עם כל תלמיד, ההתמקדות בחומר הנלמד והתמיכה לאורך כל הדרך.

בשל ההצפה הרבה בשוק, רבים מבתי הספר בהם עושים השלמת בגרויות, ילחמו עליכם. התחרות הזו מעולה בשבילכם כיוון שכל בית ספר כזה מתייעל, משתפר ומוזיל עלויות. יחד עם זאת, לפני שנרשמים לבית ספר להשלמת בגרויות או שיפור בגרויות, המבטיח מורים טובים ומאה אחוזי הצלחה, חשוב בכל זאת לבדוק את בית הספר, מי הם המורים, איך נראות הכיתות, כמה תלמידים בכל כיתה, האם ישנו יחס אישי ותמיכה גם מעבר לשעות השיעורים, מה נותן בית הספר לתלמיד (ספרי לימוד, אביזרי העשרה) וכמובן - מה המחיר. זכרו: לא בהכרח מה שיקר יותר טוב יותר. כדאי גם לקבל המלצות על בית הספר מפי אנשים שלמדו בו.

בנוסף לבתי הספר הללו ניתן להשלים בגרויות במכינות קדם אקדמאיות. בכל אוניברסיטה בארץ יש מכינה קדם אקדמאית בה לומדים סטודנטים למשך שנה את המקצועות בהם הם צריכים להשלים בגרויות, ועוברים קורס פסיכומטרי, בשביל להתקבל למקצוע אותו הם רוצים ללמוד. ברוב המכינות הללו הסטודנטים לומדים ארבעה מקצועות של בגרויות עיקריים (אנגלית, מתמטיקה ועוד שני מקצועות הרלוונטיים לכל אחד). המכינות הללו הינן בעלות יתרון כיוון שהלימודים בהם אינטנסיביים, המורים הינם מרצים באקדמיה והתלמידים נחשבים כסטודנטים לכל דבר. אולם גם התשלום הינו כתשלום של שנת לימוד אוניברסיטאית.

צעירים רבים חוששים מהנושא של השלמת בגרויות, אבל בעצם היום ניתן להשלים ולשפר בגרויות ללא חשש ועם הרבה הנאה. יש באפשרותכם לבחור בשני מסלולים עיקריים של השלמת בגרויות - בתי ספר מיוחדים ומכינות קדם אקדמאיות, אבל תמיד אפשר גם ללמוד לבד או עם חברים, ולשוב קצת לימי התיכון....

 

בגרויות, כל מה שרצית לדעת במקום אחד - בגרויות www.bagruyot.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב