דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לבר מצווה 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2183 פעמים ]

אטרקציות לבר מצווה הרבה יותר ממה שחשבתם: בדרך כלל אנשים נוטים לבלבל בין אטרקציות לבר מצווה לבין אירועים של אנשים ממש עשירים, שמזמינים להקות וזמרים בעשרות אלפי דולרים להופיע אצלם באירועים. העניין הוא שזה ממש לא נכון. אני לחלוטין מאחל לכולם שתהיו טייקונים ותזמינו את הזמרים הכי מפורסמים בעולם להופיע בתור אטרקציה בבר מצווה של הבן שלכם, אבל אטרקציות לבר מצווה זה לא בהכרח טייקונים מיליארדרים וזמרים שגובים עשרת אלפים דולר לכל שיר שהם מבצעים.

נכון שאייל גולן ושרית חדד בתור אטרקציות לבר מצווה נשמע מאוד סקסי, אבל זה ממש רחוק מהאמת(אם כי באמת סקסי), בדרך כלל כשמדברים על אטרקציות לבר מצווה, מתכוונים לדברים הרבה יותר זולים, שהמטרה שלהם כאטרקציה לבר מצווה היא להסיח את דעת האורחים משגרת האירוע. מה זה שגרת אירוע אתם בוודאי יודעים, הכוונה היא למנה ראשונה, אחרי זה ריקודים, מנה שנייה ועוד פעם ריקודים, בדיוק כמו בכל האירועים שהייתם בהם ותאמינו לי גם כאלו שלא הייתם בהם. בין אם זה חתונה או בר מצווה או כל אירוע אחר- הסדר הוא זהה לחלוטין.

בדיוק בנישה הזו נכנסות אטרקציות לבר מצווה, תחשבו על האירוע הבא: הטקסים נגמרו ועכשיו הילדים מתחילים להשתולל ולהרגיז את ההורים ולהפריע להם לשבת בשקט ולעכל את האוכל, מכירים? בטח שמכירים. פה נכנסות אטרקציות לבר מצווה. תחשבו על אותו האירוע בדיוק, אבל באולם יש כמה עמדות של סוני פליי סטיישן. קחו לכם שנייה לחשוב על זה. האסימון נפל? הילדים מתעסקים במשחקים ומשתוללים עם עצמם והכי חשוב עוזבים אתכם בשקט. נחמד לא.?

אתם רואים עכשיו שאין שום קשר בין לב לבייב לבין אטרקציות לבר מצווה. אייל גולן לא חייב לבוא בכלל. אתם יכולים ליהנות מבר מצווה מדהימה שכל האורחים יזכרו בתור אירוע נעים שבו היה להם שקט מהילדים או בכלל רוגע, רק כי דאגתם לאטרקציות לא יקרות בכלל עבור הבר מצווה הזו.

יש כמובן אטרקציות לבר מצווה שמיועדות למבוגרים, אבל מה שחשוב זה קודם כל להעסיק את הילדים. המבוגרים כבר יסתדרו עם עצמם, לכן תחשבו על אטרקציות לבר מצווה כשאתם עושים אירוע בפעם הבאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב