דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1989 פעמים ]

גוגל כיום נתפסת כאבן יסוד בכל מה שקשור לאינטרנט והמרחב הוירטואלי, הנוסחה המנצחת של חיפוש אתרים שפותחה על ידי 2 המייסדים הפכה את עולם האינטרנט ובכלל להרבה יותר ידידותי ונוח לגולש הממוצע. למעשה מדובר בנוסחה כל כך מוצלחת עד כדי כך שהיום ישנם קורסים ברחבי העולם שמלמדים איך להשתמש בגוגל בכדי לשווק ולמכור מוצרים, איך לקדם אתרים בדירוג לפי מילות מפתח, המודל העסקי של גוגל וכדו'. קידום בגוגל הפך בשנים האחרונות לתחום עסקי שמתפתח בקצב צמיחה לא ייאמן, חברות ועסקים שכל תכליתם ומטרתם היא קידום אתרים לפי מילות מפתח בדירוג של גוגל, הקידום בגוגל יצר ענף עסקי שהתפתח אך ורק על סמך ובעקבות מנוע החיפוש של גוגל.

משימת העל של גוגל היא לקבץ ולארגן את כל המידע והתוכן הקיים במרחב הוירטואלי ולהפוך אותו לזמין ושימושי לכל גולשי האינטרנט. קידום בגוגל אינו פשוט כלל, הסיבה שמלמדים נושא זה ברחבי העולם היא בגלל המורכבות שטמונה בקידום אתרים בגוגל. הנוסחה המנצחת והמוצלחת של גוגל מכילה כל כך הרבה פונקציות ופרמטים שונים שמגיעים במטרה לסייע ולעזור לגולש ולחווית גלישה. גישה זו של גוגל, היעילות בשילוב עם קלות השימוש יצרה את קידום בגוגל וגוגל בכלל לאחד המותגים המוכרים בעולם, במיוחד בקרב משתמשים מרוצים.

קידום בגוגל נעשה בשתי דרכים עיקריות, הראשונה היא קידום בגוגל בעזרת שירות הפרסום של גוגל, גוגל מפעילים מודל עסקי מאוד יעיל ומתוחכם שלמעשה מציע לך לפרסם את האתר שלך בעמודת הפרסום (בדרך כלל קיימת עמודת חיפוש ראשי ולצידה עמודה משנית של פרסום רלוונטי לפי מילות החיפוש שהקלדת) ולשלם לפי מה שנקרא "קליקים" ,משמע כניסות לאתר, לצורה זו של קידום בגוגל יתרונות וחסרונות, היתרונות הבולטים של קידום בגוגל בעזרת גוגל הם קודם כל, הקלות, המהירות והפשטות שבה האתר נכנס לדירוג גבוה ולעמודים הראשונים של החיפוש. יתרון נוסף הוא מגבלות תקציב, אם לצורך העניין יש תקציב מסוים שאינך מעוניין לחרוג ממנו, קיימת אפשרות של הגבלת תקציב, כלומר אם היו יותר מדי "קליקים" אז גוגל יכול להגביל את כמות הקליקים על ידי הורדת האתר ברגע שכמות הכניסות הגיעה למקסימום תקציב שהגבלת.   החסרונות הבולטים של קידום בגוגל דרך גוגל הם ראשית, יש הרבה גולשים שמעדיפים שלא להתייחס לעמודת הפרסום, הם כבר מראש חושבים שיגיעו לאתר מכירות חובבני שסתם "יבזבז" להם את הזמן. חיסרון נוסף הוא "קליקים" מיותרים, בשיטה הזו, בעל האתר משלם לפי כניסות לאתר, העניין הוא שמי באמת מבטיח שחצי מהכניסות מובילות לקנייה של מוצר מהאתר...

הדרך השנייה של קידום בגוגל היא קשה יותר וצורכת השקעה רבה, אך גם מתגמלת בצורה רבה. למעשה מדובר בקידום בגוגל שמתבסס על העלת האתר בדירוג של עמודת החיפוש הראשית (בניגוד לעמודת הפרסום המשנית), אם האתר מכיל בתוכו כמות תוכן רבה ורלוונטית למילות החיפוש ונושא האתר, ובמאמרים אחרים שמופצים באתרים אחרים ישנה תיזכורת לגבי האתר המדובר, מחשבי החיפוש של גוגל יסרקו ויעלו את דירוג האתר שלך למקומות גבוהים, אפילו עד לעמוד ראשון, לפי כמות ההשקעה כמובן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב