דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחנו את עצמכם - האם אתם אנשים קונבנציונאליים או אנשים מיוחדים? 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 3833 פעמים ]

בחנו את עצמכם - האם אתם אנשים קונבנציונאליים או אנשים מיוחדים? / מאת יואב ברנזון

 

 

אנשים קונבנציונליים

 

לאנשים קונבנציונליים יש חלומות ומטרות קונבנציונליים לחיים. הם חושבים בתוך הקופסה ולכן הם חותרים למטרות בנאליות כמו עבודה בטוחה, דירה במשכנתא, שניים-שלושה ילדים וחיים רגילים.

 

לאנשים קונבנציונליים אין חזון גדול, אין מטרות מיוחדות, אין העדפות חריגות ושונות, אין חיפוש אחר הבלתי אפשרי, אין את הרצון לבנות חיים שונים בהתאם למה שהלב אומר.

 

 

 

חיים בקושי, בסבל, בהשלמה

 

אנשים קונבנציונליים עושים את מה שמצופה מהם. הם רגילים להשלים אם ה"אין ברירה" וה"זה מה יש". הם מתוכנתים ומחונכים ללכת בתלם ולא להטיל ספק. הם מכוונים לעשות את מה "שנכון" לפי צו החברה, לחתור למטרות ה"נכונות" ולהשיג את מה שכולם משיגים, לא יותר.

 

כתוצאה מכך, זה נראה להם "טבעי" לעבוד בעבודה שהם לא לגמרי שלמים איתה, לחיות בבית שהם משלימים איתו, לחיות בזוגיות שהיא הרע במיעוטו ולחיות בקושי, כמעט, ליד, בהשלמה ולעיתים אף בהכנעה. הסבל הוא חלק מרכזי בחיים שלהם, והוא הופך עם השנים לחבר הטוב שלהם. הם אינם מאמינים שניתן לחיות ללא סבל יומיומי. זה נראה להם חלום בלתי ניתן להשגה.

 

 

 

המיוחדים

 

המיוחדים רוצים ושואפים לחיות אחרת - ממש לא כמו כולם. הם שואפים למטרות אחרות, שונות ולעיתים אף חריגות. אלה מטרות שלא כתובות בשום ספר, אבל חרוטות על לוח ליבם.

 

החלומות של האנשים הקונבנציונליים לא רק שלא עושים את לאנשים המיוחדים - אלא ממש מדכאים אותם. כשאנשים מיוחדים חושבים על שלושה ילדים, בית עם משכנתא ועבודה שכירה - הם נכנסים לדיכאון, לעצב, למוות פנימי. הם זקוקים לחלום, למשהו גדול, לחיים אחרים.

 

 

  

שואפים למעבר - מקרינים סוג של ביטחון אחר בחיים

 

המיוחדים הם אנשים ששואפים תמיד מעבר לקיים. הם מחפשים את הפתרונות המיוחדים, את האפשרויות הנסתרות, את בני הזוג השונים והחריגים, את החיים שהם הרבה מעבר לבנאלי ולמה שמצופה מהם.

 

אצל המיוחדים - יש ביטחון בסיסי אחר שמניע אותם לדרוש הרבה יותר מהחיים. הם לא מוכנים לחיות בשגרה, בפחד, בריצוי אחרים ובעבודה שגרתית. הם רוצים חיים אחרים, טובים יותר, מלאים יותר, עוצמתיים יותר ואמיתיים יותר, ולשם כך הם מוכנים לקחת סיכונים, לסטות מהתלם ולחפש את דרכם הייחודית והאישית.

 

 

וטיפ לסיום: אדם מיוחד לא יכול להסתפק בבן זוג בנאלי ורגיל. מבחינתו זה מוות פנימי, גם אם זה בטוח. אדם מיוחד לא יכול להסתפק בעבודה שגרתית. מבחינתו זה בית כלא, גם אם זה מתגמל טוב.  

 

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין, מגשר, מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות. הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים - שיטה ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים. הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב