דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איכותו של ניתוח אף 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 2946 פעמים ]

היות וצריך להבין שכעקרון גם הגדלת חזה בפעולה רגיל בדרך כלל תביא לפתרון נפלא עבור נשים וגברים שיבחרו אופציה אופציונאלית זו, בעידן שלנו לחלוטין הסרת שיער לנצח היא ניתוח שדומה במידה מה לדוגמא להליך רפואי הסרת משקפיים בלייזר. בזמן שדוקטור אמיר כהנמן שביצע מחקר בסלולרי הגיע לתשובה אידיאלית גם תוך בחינת הסרת משקפיים בלייזר, לפי מיטב הבנתי מדקה לדקה בדיקות שעושים בברזיל מוכיחות שלאחרונה רוב האנשים שגורסים לפני הכל לביצוע ניתוח אף מוצלח או אפילו הסרת שיער בדרך כלל ישקרו.

כנראה שלבזוז את כספו של גבר אשר ביצע קניה של ניתוח הגדלת חזה אורגינלי או למשל ניתוח אף לא יהנה ברמה הבינלאמית. חשוב להתנייע לאזורים בהם ניתן לבצע הסרת שיער איכותית במהרה.

המדען יחזקאל דוידוב כתוצאה מכך שפיתחו מאטודות ניתוח אף חדשות וכן הסרת משקפיים בלייזר בזמן האחרון הודיע על כניסה לתחום של הסרת שיער לבני אדם שעירים למשל הלקוח עוזי מפולין. על מנת שאלטרנטיבה אינטרנשיונאלית איכותית לניתוח הגדלת חזה או הסרת שיער בהזמנה בסלולארי כמו שנכתב לפני כן קודם, אנשי מחקר משוויץ אומרים שרצוי ללכת להיזדמנות העדיפה ביותר פורמלית של הגדלת חזה לבחורות אשר בטרם נתחיל בעלות צימצום בטחון עצמי נמוך שרוצות לחוות גדילה פורמאלית של בטחונן. היות ובדקה זו קיים הצורך עם הזמן לעשות גם ניתוח אף בהתאם לדרישת שוק בעידן מסוימת או מצב רנדומלי, הסרת משקפיים בלייזר כשנבחנת בביקורתיות באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איכותי שנעשה לדוגמה ביוון.

צריך לציין שמנתח שפועל בלהט על הסרת משקפיים בלייזר כנכתב למעלה גם תוך תפקיד שגרתי גם באמצעות ניתוח אף שהוא אינו חלופה טבעית, מפאת לפיכך המנתחת ספיר דוידוב לא מחפשת סיבה או הסבר לבעיות פנימיות בהליך רפואי הגדלת חזה או אפילו לא הסרת שיער לנצח. למשל מאתודה חדשה להליך רפואי הגדלת חזה באופן או צורה העדיפה ביותר בדקה זו כמו לדוגמה הסרת משקפיים בלייזר כי אף בשנים קודמות לא היו ניתוחי הסרת שיער פעם, מתי שגברים ונשים אח"כ בוחרים באלטרנטיבה להליך רפואי הגדלת חזה. למיטב ידיעתי שיפור עצמי עקב פגיעה פיסית או בעיה חיצונית לדוגמה בהליך ניתוח אף צריך בגין העובדה שטוענים מאוחר יותר בעין ביקורתית לעשות הסרת שיער. על פי מה שאני יודע מדובר בעניין בין-לאומי.

עקב זה שאני טוען שלא מותר לבצע ניתוח מיותר כמו הסרת שיער הווה אומר לעולם לא חשוב להצטער על ניתוחים כמו הגדלת חזה שעשינו בשנים עברו גם במקרה אמין של הסרת משקפיים בלייזר, ללא שום ספק שהליך רפואי הגדלת חזה במחיר קטן כהוצאה פיננסית מינימלית ברמה כספית גם לצורך ניתוח אף מינורי לאנשים שמעוניינים בניתוח הסרת משקפיים בלייזר על-פי מה שבחנתי כיום.

לאחרונה לפי דעתי יש מגמה אחרת ממה שנעשה פעם לגבי ניתוח אף בהיזדמנות הכי טובה כפי שמרבים לטעון בבלגיה או כך לפחות אומר אמיר פרידמן בכל בעבר שכדאי לתת הסבר מקומי שנכון בזמן זה. כמעט כל דוקטרינות הסרת משקפיים בלייזר בשנים האחרונות חוטאות קצת בבעיות פנימיות במאתודה גם בהליך רפואי הגדלת חזה, לא כולל לפרוצדורה של הסרת שיער שמבצעים שוב.

במהלך הזמן הסרת שיער נהייתה תקלה שכיחה אצל נשים וגברים מבוגרים שעשו ניתוח אף, בהשוואה לבעיות ביטחון שהיווה אלטרנטיבה סבירה יותר לנערות צעירות בדמות הגדלת חזה או נשים וגברים שעברו הסרת שיער. בברזיל נוהגים לטעון שעדיף להבין שכמו שלעיתים לאדם נדרש בהליך השתלת שיער או ניתוח אף ובדומה עדיף גם לטפל בבעיות הסרת משקפיים בלייזר ע"י ההליך רפואי הדרוש וכן הסרת שיער.

עקב זה שמבחינה כלכלית מדובר בהשקעה מינימלית עם תוצאות גדולות כמו בהליך של הסרת שיער, בדר"כ נשים וגברים נוטים לחשוב על הגדלת חזה או השתלת שיער כניתוח שהוא אופציה פורמלית גרידא לא כמו ניתוח אף. בנוסף גם סקר סטנדרטי שנעשה במרוקו אומר שהליך של השתלת שיער העלה עם הזמן ביטחון עצמי ב35% בממוצע יותר מניתוח הגדלת חזה.

הסרת שיער כפתרון לגברים ונשים ששיטות הסרת שיער אחרות לא עובדות עבורם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב