דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויות ממסיבת רווקות 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2435 פעמים ]

 

את רוצה לארגן מסיבת רווקות מושלמת לחברה הכי טובה שלך? מחפשת רעיונות שישדרגו את המסיבה? גם אני, כשהמטלה נפלה בחלקי, חיפשתי בנרות איך להפוך מסיבת רווקות לחגיגה אמיתית של שמחה וצחוק. אי אפשר לקחת את המעמד יותר מדי ברצינות, בשביל זה יש את יום החתונה, מסיבת רווקות נועדה לשחרר את כולן, בעיקר את הכלה, לפני שהיא נעמדת מתחת לחופה, ולתת לה חוויה אחרונה של חופש אמיתי וידעתי שאני צריכה לצאת מהקופסה בתכנונים שלי למסיבת רווקות, כי לנועה, חברתי הטובה, מגיעה ההשקעה. מסיבת רווקות הנה אומנם צעד מקדים לנישואין, אבל החלטתי לארגן מסיבת רווקות שתתמקד בחיי הרווקות, או, ליתר דיוק, במאפיין הבולט והנועז ביותר שלהם - סקס. הנחתי שחלק מהבנות תהיינה מובכות מהסקסולוגית ההוליסטית שבחרתי להזמין, לפחות בהתחלה, אבל ידעתי שלא משנה מה היא תספר או תאמר לנו לעשות, יהיה מצחיק וכמובן - בלתי נשכח.

 

סקס, שטויות ואלכוהול - השילוב המושלם לכל המסיבות רווקות

התקבצנו בביתה של אחת החברות האחרות של נועה למסיבת רווקות שבה, באיזשהו שלב, מצאנו את עצמו לבושות בתחפושות משונות ורוקדות בחושניות אחת עם השנייה ופחות או יותר, עושות צחוק מעצמנו, אבל באנרגיות חיוביות. אי אפשר להשתחרר באמת בלי לעשות קצת בושות. חוץ מתחפושות הזויות וריקודים כושלים, שבמהלכם גיליתי שאפשר להיות סקסית, גם אם האגן שלך, בימים רגילים, מסרב להתנועע בנשיות עדינה, כל עוד את מחייכת ומתאמנת קצת עם מדריכה צמודה, שיחקנו במשחקים משעשעים, שהותאמו במיוחד למסיבת רווקות ולנועה וגם הקשבנו להרצאה של הסקסולוגית ההוליסטית, שהייתה גולת הכותרת של אותה מסיבת רווקות. אני לא יודעת כמה מינית הייתי מגדירה את עצמי לפני כן, אבל עכשיו אני יכולה לומר ברצינות, שלמרות כל הצחוק, אני חושבת שלמדתי במסיבת רווקות דבר או שניים שאשמח ליישם גם אחריה.

 

הערב נגמר, אבל בטוח לא יישכח

כשהגיעה מסיבת רווקות לסיומה, הסתכלתי על נועה כדי לראות איך היא מרגישה עם ההרפתקה שהעברתי אותה כאן והיא פשוט זרחה. עשינו שטויות, אכלנו ממתקים ושוקולדים בצורות משונות, למדנו לרקוד כמו חשפניות, הכרנו קצת יותר טוב כחברות ולמדנו כולנו, כמה טיפים לחיים הזוגיים שלנו. הדבר שהכי הטריד את נועה בכל האירוע היה איך אפשר לשלב בין כל החברות שלה למסיבת רווקות אחת שבה כולן ייהנו ולא יהיה מתח, ואני חושבת שבמשימה הזו הצלחנו במיוחד. לא צריך להתאמץ יותר מדי, רק צריך לדעת מה עושים כדי לארגן מסיבת רווקות מושלמת, לדעת לקלוע לפעילויות שכולן היו מסכימות לבצע כדי ליצור אווירה אמיתית של שחרור, שמחה ואהבה. הצלחתי, בעזרת הבנות האחרות והסקסולוגית, ליצור לנועה מסיבת רווקות מושלמת, כמו זו שהיא חלמה עליה ואפילו טובה מזו, קמטי הצחוק שלא יורדים מהלחיים של כולנו כבר שעות יעידו על כך.

 

 

לילה מיכל ליאור


מזמן כבר יצאנו מארון האביזרים...אנחנו מגדירות מחדש את המשמעות של מסיבה עם סקסולוגית! תשכחו מהרצאות יבשות ומשעממות אנחנו צוות של מנחות יפות תוססות ומצחיקות עם ניסיון של מאות מסיבות ואירועים מאחורינו ולפנינו..., ביחד יצרנו ערב מקורי עם שילוב מנצח של משחקים, סקסולוגיה ומיסטיקה. שמתאים למסיבת רווקות, ימי הולדת, ערבי חברה וגיבוש וכל סיבה למסיבה! באהבה צוות סקסמיסטי"  מסיבת רווקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב