דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא הכל תלוי במקום הבילוי 

מאת    [ 14/03/2007 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 3316 פעמים ]

לא הכל תלוי במקום הבילוי!



מאת יעל לוטן ?מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il


מקומות הבילוי בארץ משנים גישה. המודעות למיצוב הולכת וגוברת וקהל הבליינים נהנה יותר ויותר מאיכות הבר או המסעדה אליהם הוא יוצא.

רוב מקומות הבילוי מאוד מושקעים וסכומים מטורפים של כסף נשפכים שם על מה לא. מספות בשירותים, לשנדליר בתקרות והשמיים גם הם לא הגבול מתברר....

היום כבר לא חושבים במונחים של כמויות בעיקר כי מבינים את הערך המוסף של מיצוב ואיכות (שכנראה הגיעו אלינו מחו"ל) ויודעים שהם אלו שתורמים למקום ומאריכים את חייו.
לבעלי המסעדות והברים נמאס להיות עוד "אחד מאלף" כולם מבקשים להיות מיוחדים, אחרים וחדשים לעומת הקיים בשוק. עוד לפני שהקמת את מקום הבילוי האולטימטיבי עליך לדעת למצב אותו נכון ולבנות את החשיפה שלו בצורה אסטרטגית .אז רגע לפני שאתה בוחר את המנורות בתקרה עליך לדעת מס' דברים.

קהלי מטרה - לא כולם(וטוב שכך) מכוונים את מקום הבילוי שלהם רק לצעירים מאוד (בין 20-22) תופעת הברים של מנהטן הגיעה לתל אביב ומכאן הסטנדרטים הגבוהים אשר מציבים לעצמם בעלי הברים והמסעדות היום הם מכוונים גבוה.
להגדיר קהל מטרה זה חלק הכרחי במיצוב של מקום כי לפי הקהל נבנה כל הקונספט לסטודנטים ואנשי עסקים האווירה שתיבנה תתוכנן אחרת מאשר לחיילים משוחררים שתקועים עדיין בשוק הבשר....

שעות פתיחה - שוב בדומה לחו"ל הברים בארץ נפתחים בשעות מוקדמות יותר ובכך משדרגים את תרבות הבילוי. נחמד ומגניב לא פחות לשבת בבר בשעות הערב המוקדמות וליהנות מאווירה טובה ורגועה לעומת השעות הקטנות של הלילה אשר להם "vibe" אחר לגמרי.

אוכל - חשוב להבין בברים את החשיבות של אוכל טוב שיעביר את השתייה שף מצוין שיודע לבנות מנות מיוחדות בהתאם לאווירה ולסגנון ירים את הבר פלאים כי כן, ידוע שהדרך לליבנו עוברת דרך הקיבה ובעיקר תחת השפעת אלכוהול... ולכן קל למצוא היום מנות גורמה גם בברים ולא רק במסעדות.

שתייה איכותית - מי מאיתנו לא יודע ששתייה זולה תובעת את שלה בבוקר יום המחרת אדם שיודע להעריך את עצמו ישמח לדעת שבמקום הבילוי שהוא יוצא אליו יש שתייה איכותית ומשובחת שלא תגרום לו לצרות בבוקר שאחרי....

הופעות חיות - בר מרכז בתוכו את הקהל האולטימטיבי להופעות חיות זה טוב ללהקה ומצוין עבור בעלי המקום שיכולים תמיד לחדש עם הפקות כאלו ואחרות של הופעות איכותיות. די ג'יי זה סבבה אך שגרתי מידי ולצאת מהשגרה במקום בילוי מעולם לא היה שלילי...

אירועים- חברות עסקיות ואירועים פרטיים נכנסו היום חזק לעולם הברים וטוב שכך. ריכוז של חברה במקום שלך מגביר את החשיפה ועובד מצוין בסגנון ה"פה לאוזן" אירוע אחד יכול להביא המון ולכן ערכם של אירועים חשוב מאוד מה גם שזה תמיד משמש חומר טוב לתקשורת.


יחצ"נים- אנשים מקושרים זה נכס לבר וחשוב מאוד לשמור עליהם.
כאשר יחצ"ן טוב מתחבר למקום גם הקהל שלו מתחבר יחד איתו מן הסתם וזו אחת מהדרכים אשר בונה מיצוב של מקום. בדרך כלל ביחס לסוג האנשים שמבלים בו.

ליינים - יחצנים מסוימים ידועים בזכות ה "ליינים" שלהם ולכן להקדיש ערב מסוים ליחצן שידוע בקהל האיכותי שלו גם כן יעיל ומומלץ ביותר.

עיצוב - האדריכלים והמעצבים הטובים ביותר אחראים היום למקומות בילוי נחשבים בארץ מסגנון הרטרו או עיצוב בסגנון כנסייה היום בעלי הבר מבינים שעיצוב לא פחות חשוב מכל דבר אחר והתוצאות מדברות בעד עצמן עיצוב מיוחד הוא גם משהו שיעורר סקרנות ויגרום להגיע אליך ולא למקום אחר...

קונספט - מקום מדהים, אוכל משגע ושתייה הכי איכותית שיש גם כל אלו לא מספיקים כדי לבדל מקום אחד ממנהו חשוב מאוד לחשוב על קונספט ייחודי אשר יצדיק את ההגעה דווקא למקום ספציפי ולא לאחר.

בקיצור, לא הכל תלוי במקום הבילוי, עם כל ההשקעה וההתכוונות צריך יידע מקצועי בבניית המסרים אל קהל המטרה, בתכנון אסטרטגי וכמובן ביחסי ציבור מול המדיה. חובה ליידע את הקהל על בסיס קבוע לגבי המתרחש במקום הבילוי ולספק לו נתונים שבטוח יגיעו מפה לאוזן גם אבל יהיו הרבה יותר יוקרתיים מעל גבי דפי העיתון...






יעל לוטן היא מנכ"לית חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב