דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת ברוקר למסחר במטח 

מאת    [ 24/06/2010 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2545 פעמים ]

ככל ששוק המט"ח גדל ותופס תאוצה בקרב אנשים פרטיים ,בחירת ברוקר מתאים הופכת לעבודה קשה יותר. ממבט מהצד נראה דמיון רב בין פלטפורמות המסחר שמציעות חברות הברוקרים אך עשויים להיות הבדלים משמעותיים בתנאי המסחר אותן מציעות חברות הברוקרים.

במאמר זה אציג את הפרמטרים שצריכים לקחת בחשבון:

סוג החשבון:

ראשית יש לקבוע איזה סכום אתם מעוניינים להשקיע. ניתן לפתוח חשבון "מיני מט"ח" (הפקדה התחלתית של מאות דולרים). ישנה אפשרות של פתיחת חשבון רגיל(הפקדה של אלפי דולרים). ההמלצה שלי היא פתיחת חשבון "מיני" משום ששוק המט"ח דורש מיומנות גבוהה יותר ממסחר במניות לכן מומלץ להתחיל מחשבון מסחר לא גדול.

תוכנה:

שוק המט"ח הינו דינאמי מאד ולכן חשובה מאד תוכנת המסחר. לפני שפותחים חשבון מסחר אצל ברוקר מסוים מומלץ לבדוק את מערכת המסחר "בדמו". חשוב שלא יהיה תקלות במערכת ופקודות המסחר יתקבלו בזמן.

תמיכה:

למרות שכיום רוב המסחר נעשה באמצעות האינטרנט,חשובה מאד התמיכה הטלפונית שמספק הברוקר. ישנם מקרים שיש תקלה בתקשורת האינטרנטית ,וצריך לדבר עם תמיכה תכנית במהרה. לכן אחד הפרמטרים החשובים שצריך לבדוק אצל הברוקרים זה זמינות המענה הטלפוני. חברת ברוקרים איכותית צריכה לתת מענה טלפוני שלא יחרוג משניים שלושה צלצולים. מומלץ לבדוק את זה לפני פתיחת חשבון המסחר.

מרווחים:

במסחר במט"ח להבדיל ממסחר במניות אין עמלת קניה ומכירה. העמלה היא למעשה המרווח בין שער קניה לשער מכירה של מטבע מסוים. לדוגמא:שער האירו מול הדולר עומד על 1.4420.נניח ואנו מאמינים שהאירו עומד להתחזק מול הדולר נצטרך לקנות אירו.מחיר הקניה שנצטרך לשלם הינו

1.4423 כלומר 3 פיפס יותר ממחיר השוק. לכן צריך לבדוק אצל חברות הברוקרים מה מחיר המרווח שהם גובים שזהו למעשה העמלה שאנו נשלם.

סיכום:

ישנם המון משתנים שצריך לקחת בחשבון לפני פתיחת חשבון מסחר במט"ח. מומלץ לבדוק את הפרמטרים שצוינו בסקירה זו ובנוסף לבדוק את איכויות הברוקר על חשבון מסחר "דמו".

 

 

 

מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
אין בסקירה זו המלצה או חוות דעת בקשר לרכישת הנייר או למכורו.
קבלת החלטה כלשהי המתבססת על סקירה זו הינה על אחריותו של
המשתמש בלבד.

 

 

המכללה נוסדה ומנוהלת ע"י מר יניב ארביב ומר רועי ראובן שנבחרו בשנת 2007 ע"י המגזין דה-מרקר . בנוסף, רועי ראובן ויניב ארביב הם כותבי הספר "לאן נעלמו 300%?" הנמכר בהצלחה יוצאת דופן בסטימצקי ובצומת ספרים. למכללת פסגות מעל 5000 בוגרים החל משנת 2005. השיעורים מועברים על ידי מרצים מקצועיים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום ההשקעות ושוק ההון.מסלולי ההכשרה במכללת פסגות חושפים את התלמידים לטכניקות שונות של ניהול השקעות, הקורסים נמשכים לרוב מספר שבועות עד מספר חודשים ובסופם התלמיד רוכש הבנה ושליטה מלאה בכל סוגי ההשקעות בשוק ההון.כחלק מהלימוד  במכללה עוברים התלמידים התנסות מעשית בקניה ומכירה של מניות בכיתות ממוחשבות מה שמקנה להם ניסיון מעשי במסחר. http://www.psagot.org>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב