דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת מזיקים 

מאת    [ 24/06/2010 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 2026 פעמים ]

 

בעוד שרב האנשים נאבקים בייאוש לבצע הדברת מזיקים בביתם ולשמור על הבית נקי מחרקים, למזיקים כמו נמלים תיקנים וזבובים יש כוונות אחרות.

תרסיס הדברה נגד חרקים פשוט אינו מספיק במקרים של חדירת מזיקים לבית. במקרים החמורים יותר של פלישת חרקים התשובה היא הדברה. כדאי למצוא מדביר מומחה אשר יפתור את הבעיה שהיא אמנם מציקה ולא נעימה אבל החיסרון העיקרי שלה היא הסיכון למחלות הנגרמות מחיידקים אותם נושאים אותם תיקנים, טרמיטים ודגי כסף.

כאשר אנו לא מטפלים בבעיה היא לא נעלמת אלא רק מחמירה ולעיתים מחמירה עד כדי כך שיכולה לגרום נזק ממשי ליסודות הבית. המצב הזה נפוץ יותר בבתי עץ נגועים בטרמיטים. מדביר המשתמש בחומרי הדברה מקצועיים להדברת מזיקים יודע לאתר את קיני החרקים ואת המקור ממנו הם מגיעים על מנת לטפל בבעיה ולא בסימפטומים. מדביר מקצועי משתמש כיום בחומרי הדברה שאינם מזיקים לסביבה והם אקולוגיים. חומרי הדברה כאלה מטפלים ביעילות בבעיית המזיקים אך לא גורמים נזק בריאותי ליושבי הבית ולאורחיו. הדברה ע"י מדביר מקצועי יכולה לפתור את בעיית המזיקים לא רק עבור הנזק שנגרם אלא גם כטיפול מניעתי שימנע חזרה של הצרה בעתיד.

אחד  החרקים הנפוצים ביותר בישראל הוא התיקן. התיקן מכיל משפחה ענפה של סוגים והמשותף לכולם הוא שאיננו רוצים אותו בבית. הדברת תיקנים היא שירות מבוקש בבתים פרטיים כמו בבתי דירות, מפעלים ועסקים. המדינה כולה סובלת מתיקנים ועלינו לעשות מעשה על מנת להדביר אותם ולהימנע מהמחלות אותן הם מפיצים. התקינים, המוכרים גם בשם מקקים,  חודרים למבנה דרך סדקים קטנים וחורים שיש בקירות הבית, צינורות, ורווחים בין דלתות וחלונות. והוא מתרבה בקצב מהיר מאוד. המקק יודע לצוץ בזמנים הכי לא נעימים, באמצע הלילה כשאנחנו יורדים לשירותים, בבוקר כשאנו אוכלים את ארוחת הבוקר ואפילו בזמן אירוח הוא גורם לנו לחוסר נעימות מול האורחים שעלולים לחשוב שהיגיינת הבית נמוכה.

מדביר יודע להדביר את המקקים אחת ולתמיד. המדביר יאתר את המקור ממנו הם מגיעים וידביר אותו. הוא יסביר כיצד להימנע מנגע זה בעתיד וכך נוכל להעביר את חיינו בדירה או בבית ללא המקקים. פעולות מנע כאלה של הדברה יכולים לכלול הורדת שקית הזבל אחת ליום, לרכוש מכסה לפח הזבל, לאטום חריצים וחורים קטנים בין הקירות דרכם הג'וקים יכולים לעבור ולנקות באופן קבוע אחר כל לכלוך שנוצר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב