שיווק באמצעות דואר אלקטרוני וניוזלטר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני וניוזלטר 

מאת    [ 24/06/2010 ]
מילים במאמר: 507   [ נצפה 2133 פעמים ]

 
 

מנהלי שיווק ובעלי עסקים מחפשים  דרכים כדי להגדיל מכירות ולהרחיב את העסק.
 לאחר שנים של ניסיון בשיווק אלקטרוני ואלפי משתמשים במערכת הדיוור המתקדמת מקסי מייל  מתאפשר לנו לקבל ולנתח מידע שימושי למפרסם.

ניתוח לאורך שנים של קמפיינים  וניוזלטר מאפשר לנו להציג למשווקים ובעלי העסקים כיצד להגיע לתוצאות ממוקדות ורווחיות.

שיווק בדוא"ל הוא קל, מהיר, זול, וברוב המקרים התשואות וההחזר על ההשקעה גבוהים ביותר ועל כן זו הדרך היעילה והמומלצת בשבילך.

מדריך  דיוור אלקטרוני מציג לך את הדרכים היעילות והטיפים  כיצד לבצע שיווק נכון ואפקטיבי, ע"מ לא לבזבז תקציבים לשווא
.

        סגמנטציה

 

שיווק אפקטיבי בדוא"ל אפקטיבי דורש שתדעו כל מה שניתן בנוגע ללקוחות.

·       מין,

·       כתובת דוא"ל,

·        מקום מגורים.

·        מצב הקריירה ומצב משפחתי:

בנוסף לכך מומלץ לדעת על-

ý    תחומי עניין שונים שלהם והאם הם קשורים למוצר שלך.

ý    מתי לאחרונה הם רכשו מוצר שלך או מוצר דומה.

ý    האם הם פתחו דיוורים שלך בעבר.

ý    האם הם ביקרו באתר שלך בעבר.


עם הפרטים האלה, תמיד תוכל לשלוח דיוור ממוקד עם הודעות רלוונטיות.

  J   מניסיון של אלפי דיוורים סגמנטציה ומיקוד עושים את ההבדל בין הצלחה לכישלון, הזדמנות לחבר בין    עצה לביקוש.


תדירות קבועה

 

טעות נפוצה של משווקים ובעלי עסקים היא לשלוח דיוור אלקטרוני רק כאשר רוצים להציג מוצר חדש או כאשר חלה ירידה במכירות.
כיום הלקוחות לא קונים רק משום שהם "לקוחות של העסק", צריך להיות שם ברגע ההחלטה.

עם מערכת הדוא"ל שיווק מתקדמים, אתה תמיד תהיה שם כאשר הלקוחות  שלך יחליטו לקנות.
וזאת מאחר ואתה יכול לשמור על קשר עימם ולבצע –

v    מעקב על לקוחות חדשים .

v    הודעה על מוצרים עתידיים ואירועים חשובים.

v    טיפים ומידע הנוגעים למוצרים או לשוק שלך.

v    ניוזלטר חודשי עם מידע רלוונטי ללקוחות.


J חשוב להקפיד על תדירות דיוור קבועה, כך גם תיצור אמינות אצל הלקוחות.

 

דוגמאות

 

ע"מ שתוכלו להתרשם מעיצובים ומאפיינים שונים של הדיוור האלקטרוני לחצו על הלינק

v    ניוזלטר מעוצב מכירה 1.

v    שילוב רשתות חברתיות בניוזלטר.

 

 

   שילוב מולטי מדיה עם דיוור אלקטרוני

 

שילוב בין צורות שיווק שונות מספר התגובות של הלקוחות יעלה.

כאשר נשלח דיוור אלקטורני ובנוסף למידע שיש בו הוא מציע גם הטבה למימוש מיידי נוכל לראות עלייה באחוזי הפתיחה והתגובה.

שילובים מומלצים-

§       דיוור המכיל מידע + הטבה/ מתנה לשימוש מיידי.

§       דיוור המשלב הצטרפות לפרופיל העסק בפייסבוק.

§       דיוור המשלב שליחת SNS ללקוחות.

 

J  שימוש במולטי מדיה ושילוב ערוצי שיווק מגדיל את בסיס הלקוחות והמכירות.

אלמוג איטלי- מנהל ושותף.
מקסי סייט- עוסקת בניהול עסקי באינטרנט, פיתחנו את מערכת הדיוור האלקטרוני המתקדמת מקסי מייל, המערכת משתמשים ארגונים קטנים וגדולים המנצלים את היכולות המיוחדות שלה להגדלת מכירות ובסיס הלקוחות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב