דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיבות להשתמש בשירותי שיווק בדיוור אלקטרוני וניוזלטר 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 1272   [ נצפה 2957 פעמים ]

שיווק בדיוור אלקטרוני (ניוזלטר)הוא אחד הכלים החזקים והיעילים ביותר הזמינים בשוק כיום לפיתוח תקשורת ומערכות יחסים עסקיות.

אם חשבת להשתמש בחשבון הדוא"ל הפרטי שלך (דוגמאת YAHOO, HOTMAIL, OUTLOOK ועוד) לשיווק  בדואר אלקטרוני – זאת לא הדרך!  חשבון הדוא"ל הפרטי שלך לא מיועד לכך והשימוש בו אפילו יכול לפגוע במאמצי השיווק שלך.

החדשות הטובות  –לא צריך לעשות את זה לבד. יש שירותי דיוור אלקטרוני מבוססי אינטרנט (מערכת דיוור) אשר מספקים שירותים זולים ונוחים עבור המשתמשים (גם למשתמשים חדשים חסרי ידע טכני). שימוש טוב בשיווק אלקטרוני יכול לעזור לך להמנע מטעויות נפוצות ועל ידי כך להפיק את המירב משירותי הדיוור האלקטרוני.

לפניך עשר סיבות מדוע כדאי לך להשתמש בשירותי שיווק בדיוור האלקטרוני. במקרה אלו גם עשרת היתרונות של הדוא"ל השיווקי שאותם לא תוכל לקבל באמצעות שימוש בחשבון הדוא"ל הרגיל שלך.

 

1.      חשבונות דוא"ל רבים ורוב ספקיות האינטרנט מגבילים את מספר הודעות הדוא"ל אותן ניתן לשלוח בבת אחת. בנוסף רוב ספקיות האינטרנט מתנגדות לשליחת דואר אלקטרוני בתפוצה רחבה מכיוון  שלעיתים קרובות דואר אלקטרוני מסוג זה הוא דואר זבל. לחברות גדולות יש בדרך כלל קשרים טובים עם ספקיות האינטרנט המאפשרות להן לשלוח דוא"ל בתפוצה רחבה.

  1. חשוב לנהוג לפי נהלי תפוצה מקובלים.

לאלו מכם המשתמשים ב-Outlook או בחשבונות דוא"ל אחרים – טעויות בהחלט יכולות לקרות. הטעות הנפוצה ביותר היא לחשוף את כל הרשימה שלך בשדה השליחה פעולה החושפת את רשימת הנמענים שלך לכולם. כבר קרה שבית עסק שלח מייל לכל הלקוחות והספקים שלו כך שהספקים גילו את כתובות הלקוחות ופנו אליהם ישירות.

בנוסף חברות המספקות שירותים טובים של  שיווק אלקטרוני מספקות הדרכה רבה על דרכים לשיווק בדוא"ל וממליצות על שליחת ידיעונים בחינם, סמינרים מבוססי אינטרנט, הדרכות והנחיות על המוצר. הנושאים שבדר"כ עוסקים בהם כוללים מידע מהם הימים הטובים ביותר לשלוח דוא"ל, כיצד לכתוב שורת נושא טובה, כיצד למשוך את הקורא ועוד.

  1. שירותי הדיוור האלקטרוני מארחים את רשימת הדוא"ל שלך ובאופן אוטומטי מבצעים פעולות ניהוליות ורישום נמענים . פונקציות אלו יכולות לכלול הרשמה עבור משתמשים/נרשמים חדשים, פונקציות עריכה כך שאותם נרשמים יוכלו לערוך את הפרופיל שלהם וגם לבטל את הרשמתם בכל עת בלחיצת כפתור אחת. מכיוון שעל פי חוק בעל עסק  מחויב לאפשר את תהליך ההסרה מרשימת הדיוור מתוך המייל  רק הפונקציה הזאת לבדה היא קריטית לשלוות הנפש שלך.

בנוסף שירותי הדוא"ל בד"כ מטפלים במיילים חוזרים. אם אתה משתמש בתיבת הדוא"ל שלך אתה כנראה מופתע כל פעם מחדש מכמות המיילים החוזרים הנמצאים בתיבת הדוא"ל שלך. שירות הדיוור האלקטרוני יוכל לנהל את אותם מיילים חוזרים ויברר מהן הסיבות לחזרה (כולל תיבת דואר מלאה, הודעות חופשה, כתובות לא קיימות או חסומות).

ניהול פונקציות אלו באמצעות חשבון הדוא"ל הסטנדרטי שלך, הינה משימה כמעט בלתי אפשרית.

  1. בין אם אתה משתמש בדוא"ל שלך או באמצעות חבילת תוכנות דואר אלקטרוני בתפוצה רחבה תגלה כי שימוש בשירותי דוא"ל שיווקי יכול לחסוך לך זמן יקר וכסף. אתה לא צריך לדאוג לגבי הטכנולוגיה או התשתיות הדרושות לשליחת הקמפיינים השיווקים שלך. בנוסף השירותים כוללים תבניות HTML וכלים פשוטים כגון אשף מונחה שיאפשר לך להתאים את אותן תבניות לצרכים שלך כדי לקדם את העסק שלך. השימוש בשירותי הדיוור האלקטרוני הוא לא יקר ומספק תמיכה שוטפת כך שתוכל להתמקד על ההשקעה שלך בעסק ולא על הלוגיסטיקה של הדוא"ל השיווקי.
  2. חלק משירותי הדיוור האלקטרוני מציעים שימוש בתבניות HTML  מקצועיות כדי לעזור לך לשלוח את הקמפיין השיווקי שלך בצורה הקלה, היעילה והטובה ביותר בלי שום צורך במיומנות טכנית. תבניות אלו מוכנות מראש בפורמט שיעזור לך לארגן את התוכן אותו אתה רוצה לשלוח וכוללים את הגופנים המתאימים, צבעים ומצייני מקום עבור גרפיקה, לוגו חברה ועוד, כדי ליצור מראה שמתאים לחברה שלך ולמותג אותו אתה משווק.

למשווקים בעלי ידע טכני רב יותר שירותים אלו מאפשרים גם התאמה אישית מלאה לקמפיינים שיווקים בפורמטים של HTML או XHTML.

  1. שירותי הדיוור האלקטרוני שומרים על מדיניות של אפס סבלנות לספאם ופועלים יחד עם ספקיות שירותי האינטרנט שלך להבטיח שהדוא"ל שלך מועבר. השירות מעביר את המיילים עם הפרוטוקולים הנכונים, מפתח קשרים עם ספקיות האינטרנט ומבטיח לך הרשאה כדי שהמיילים שלך ישלחו ויגיעו ליעדם. שירותי הדוא"ל השיווקי מפקחים על כל הדוא"ל היוצא על מנת להבטיח כי כל ספקיות האינטרנט הגדולות קיבלו את הדוא"ל שלך בהצלחה. לעומת זאת אם אתה משתמש בחשבון הדוא"ל הפרטי שלך ייתכן שלא תדע עם הדוא"ל שלך מועבר. לעיתים קרובות ספקיות האינטרנט שולחות את המיילים בלי לשלוח הודעות על מיילים שנפסלו ולא הגיעו ליעדם. עם שירות דיוור מקצועי תוכלו לדעת אילו הודעות נמסרו (או לא) ולמה.  הערה חשובה: מה שאתה לא יודע אכן יכול לפגוע בך. אם אתה שולח דוא"ל מחשבון הדוא"ל הרגיל שלך והוא מייצר תלונות על דואר זבל אתה לא תדע על כך. אם הדוא"ל שלך נתפס על ידי ספקיות האינטרנט כדואר זבל אתה מגדיל את הסיכון שכל חשבונות הדוא"ל של החברה יחסמו. העסקים שלך חייבים לעבור דרך ספקיות שירותי הדוא"ל כך שתמיד  צריכים להיות בצד הנכון של ספקיות שירותי האינטרנט
  2. שירותי הדיוור האלקטרוני מאפשרים לך לבדוק את התוצאות של כל אחד ממסעות הפרסום שלך. שירותים רבים שולחים לך דו"ח מפורט עם מספר הודעות המיילים שנשלחו, נפתחו, ועל אילו קישורים הם לחצו. בנוסף דוחות אלו נותנים פירוט אודות נרשמים חדשים, כמה ביטלו את הרשמתם, מיילים חוזרים ותלונות על דואר זבל. דוחות אלו מסייעים לך לעקוב ולמדוד את ההצלחה שלך, להבין מה הם היעדים וכך לשפר את התוצאות במשך הזמן. על ידי הבנת רצון הלקוח ותוצאות מסע הפרסום תכיר טוב יותר את הלקוחות שלך ותוכל לבנות מסעות פרסום יעילים יותר בעתיד.

.

  1. עדכונים תכופים והצעות לשיפורים

שימוש בדוא"ל שיווקי מבטיח לך את הכלים העדכניים ביותר בשוק המותאמות לדרישות המשתנות של התעשייה  מבלי להתקין עדכונים חדשים נוספים – כפי שדורשות רוב תוכנות הדוא"ל.

חשוב מאוד לשמור ולהתעדכן מהן דרישות החוק בכל הקשור לדוא"ל שיווקי ולהכיר טכנולוגיות חדשות המגנות מפני דואר זבל. ספקי שירותי האינטרנט משתמשים ברוב הטכנולוגיות החדשות להגנה מפני דואר זבל אך תחוייב לעשות שינויים בדרך ובתוכן האמיילים שאתה שולח. שירותי הדיוור האלקטרוני מספקים עדכונים שוטפים ותכונות חדשות על מנת לשפר את הפונקציונליות, לשמור על החוק ולייעל את משלוח הדוא"ל עם ספקיות האינטרנט.

  1.  שירותי הדיוור האלקטרוני מתחדשים, כך גם החוק. שירותי הדוא"ל השיווקי יבטיחו כי מסעות הפרסום שלך תואמים את החקיקה. מכיוון שספקיות שירותי הדוא"ל השיווקי אחראים לחוקיות שירותי הדיוור אותם הם מספקים, חשוב להם להתמקד בחוקים ולהבטיח כי השירותים שלהם עומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים.
  2. בונוס נוסף – הם זולים יותר!

כאשר אתה מוסיף את העלויות הנוכחיות שלך לקמפיינים השיווקים אותם אתה שולח באופן עצמאי תופתע לגלות כי שירות זה הוא פחות יקר ממה שחשבת, קח בחשבון את המשאבים והזמן הדרושים שאתה משקיע בעיצוב כל דוא"ל עבור כל משלוח או טיפול במיילים חוזרים - הזמן יכול להיות החסכון הגדול ביותר שלך. משאבים טכניים לתמיכה בפעולות דוא"ל פרטיות עלולים להיות מאוד יקרים. שירותי הדיוור האלקטרוני מאפשרים להשתמש בדוא"ל שיווקי בלי הצורך במשאבים טכניים או תשתיות לתמיכה. בנוסף רוב השירותים מסוג זה דורשים תשלום חודשי קטן ללא עלויות תמיכה וכך אתה שומר שההשקעה שלך בהחלט תהיה קטנה.

לכל עסק המשתמש בדוא"ל כדי לשמור קשר עם לקוחותיו או עם לקוחות פוטנציאליים כדאי להשתמש בשיטות העבודה המומלצות לשליחת קמפיינים שיווקים, לשמור על החוק, לשמור על רשימת כתובות הלקוחות שלו ולהתעדכן עם הנהלים המשתנים – שימוש בצעדים אלו הם בעלי חשיבות עליונה כדי להפיק את המירב ולממש את העוצמה האמיתית של השיווק דרך הדוא"ל. תן לשירותי הדיוור האלקטרוני לעזור לך לחזק קשרים קיימים, ליזום קשרים חדשים ולהמיר מבקרים חד פעמיים (קונים, חברים ועוד) ללקוחות קבועים. מצא את השירות המספק שלך את כל אותם השירותים החשובים והמתאימים לעסק שלך וכך תוכל להתמקד ולהשקיע במה שאתה עושה הכי טוב – קידום החברה שלך, השירות או המוצר שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב