דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סעו לבקר את וינה 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 802   [ נצפה 2853 פעמים ]

 

10 ימים קסומים בוינה.

 

המלצה חמה למתכננים חופשה בחו"ל וטרם החליטו לאן פניהם.

 

אנחנו, אישתי ואני, ניסינו לבחור יעד לחופשה. כמובן שאין מנוס מלהתייחס לאופי החופשה. האפשרויות העומדות היום רבות מספר. החל מטיולים בקבוצות מאורגנות, לבד עם שותפים. לבד, לבד. בלי רכב, כוכב עם רכב . שלא לדבר על אוניה, ורכבות וטיסות פנים והכול פתוח. העולם של היום על כף היד. ואם אתה מתעניין, מיד תמצא מציעים, ומנוסים ועוזרים אין ספור ובסופו של יום, אתה, ורק אתה תחליט מה אתה רוצה באמת.

 

אנחנו בחרנו את וינה כיעד מועדף. החלטנו שלא להיגרר עם המזוודות  ממקום למקום. החלטנו להיות עצמאיים ולעשות הכול בקצב שלנו. הקצב של שנינו מתואם. לא בטוח שהינו עומדים בציפיות של אחרים.

 

והתחלנו בוחנים אפשרויות.  ביקשנו חוברות במשרדי נסיעות. אפילו התקשרנו עם משרד סוכני נסיעות. בחנו מחירי כרטיסים ועוד בטרם ידענו את כול פרטי הסידורים, התברר שניתן להשיג כרטיסי טיסה במחירים זולים לתאריכים שתכננו, אז... הופ, הזמנו כרטיסים ב אוסטריה אירליינס מתל אביב לוינה וחזרה. על גבול ה 400 $ לכרטיס. יציאה ב07.00 בבוקר של יום שישי וחזרה ביום שלשי בשעה 14.00 בתל אביב. הכי טוב.

 

החברה טובה. בלי איחורים. שירות אדיב. המרחק בין הכיסאות סביר. האוכל סטנדרטי, אכיל. (אם אתה רעב). דיו טי פרי מצומצם ומחירים כי המלך. הדיילות בסדר. לא יותר מזה.

 

ההכנות של ממש החלו אחרי רכישת הכרטיסים. עמד לפנינו כחודש ימים לטפל בשאר הפרטים. הדגש על לינה..

 

בעזרת GOOGLE  , חרשנו את המידע על וינה, בתי מלון. אתרים. מרחקים. מחירים וכול פרט חשוב שצריך היה לעזור לנו כאשר ננחת.

 

תוך כדי, בניסיון למצוא מחירים סבירים, החלטנו ליצור קשר עם חברה שמשכירה דירות במרכז העיר.

 

MAIL  אחד הספיק. הגדרנו את שרוצים: קרוב למרכז. קרוב לתחנות של תחבורה ציבורית. מחיר סביר. מעלית. מיזוג וסידורים פנימיים הולמים. וקיבלנו. כול שרצינו. על המחיר התדיינו בעוד שני EMAIL , והתפשרנו על 70 EUR ללילה למשך 10 לילות. וזאת אחרי הנחה מכובדת הודות לעובדה התארחנו 10 ימים.

 

דרך החברה קיבלנו מידע על תחבור בעיר. על מחירי וכרטיסים משולבים. על תחבורה משדה התעופה ואיליו. קיבלנו כתובת הדירה. איש החברה המתין לנו בדירה. מסר לנו מפתח. השארנו פיקדון של 30 EUR כי נחזיר את הציוד בבית ללא שברים והתרווחנו בדירה לא גדולה אבל פונקציונלית.

 

חדר שינה שהוא גם הסלון. מיטה כפולה רחבה. שולחן זכוכית. ספת פינה גדולה, שני חלקים. ארון בגדים 4 דלתות. מעמד טלוויזיה 36? ו DVD. וילונות ותמונות. מעבר לקיר: מטבח מאובזר: תנור שהוגם גריל. 4 עיניים של גז. קומקום למים. צלחות מכול הגדלים. סכום. מיקרוגל. מקרר ותא הקפאה. כלי ניקוי וכיור נירוסטה. הכול פיקס.

 

מקלחת. בל אמבטיה אבל שושנה משוכללת. מכונת כביסה. ותא שירותים ניפרד. את החללים בדירה, מקשר פרוזדור צר המתמשך מדלת הכניס עד חדר השינה ובצדדים הדלתות לשאר החללים.

 

שטיחי ריצפה. ארונות נוספים לכול מיני. קצת עציצים ותחושת בית נקי. ללא קורי עכביש. נמלים ושאר קוקראציות וצרצרים שמקבלים יחד עם הדירה. ? בדרך כלל.

נחתנו ב 10 בבוקר. בטקסי שהומלץ לנו, נסענו העירה. נכון שיש תחבורה יותר זולה אבל, כאשר אתם יותר מאחד (כרטיס אישי) עדיף כבר טקסי, שלא לדבר על כך שהטקסי מביא אותך עד דלת הבית ברחוב שאפילו להגיד את שמו בנשימה אחת, אי אפשר.

 

 בצהרים היינו בדירה. מרגע שנכנסנו והנחנו את המזוודות, הרגשתי עצמי בחופש. ללא דאגות. הכול בידנו. כול הסידורים כפי שביקשנו. הכול בשליטה. ואני מוכן להעיד שאם סידורי הבסיס עונים לציפיות, כול השאר יסתדר. וכך היה.

דני פלד - חבר קיבוץ ניר יצחק בנגב המערבי מינואר 1951 - יליד 33.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב