דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כולל ביטוח בריאות? 

מאת    [ 22/06/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2955 פעמים ]

בחודשים האחרונים התבשרנו כי חברות הביטוח פותחות ערוץ מיוחד לביטוח תרופות מאחר והמדינה אסרה על קופות החולים השונות לשווק ביטוח תרופות מצילות ומאריכות חיים שאינן בסל הבריאות הממלכתי כפוליסת ביטוח קולקטיבית פרטית של חברת ביטוח לבעלי שב"ן מורחב.

הערוץ אשר נפתח הינו ערוץ בו המדינה מחייבת את חברות הביטוח השונות להציע ביטוח תרופות ייחודי על מנת לענות על צורך אשר התעורר בקרב האוכלוסיה לביטוח מעין זה. ביטוח תרופות, בניגוד לביטוח בריאות כללי, אינו כולל כיסויים למגוון של שירותים רפואיים אלא למתן מענה לכיסוי עלות תרופות מצילות ומאריכות חיים אשר אינן בסל התרופות הממלכתי בלבד. מתוקף כך הוא זול יותר מביטוח בריאות כללי, אך המענה אשר הוא מעניק לכלל הצרכים הבריאותיים הינו מוגבל. ערוץ זה של ביטוח תרופות ניתן ללא הגבלה לחברי כל קופות החולים וללא תלות ברכישת שב"ן מקופת החולים, יחד עם זאת, יתכנו תנאים מיטבים לבעלי שב"ן בשנת 2007 בתנאי ההצטרפות לביטוח תרופות פרטי.

ביטוח בריאות הינו מענה כולל לצרכי הבריאות אשר אין להם מענה במסגרת קופות החולים השונות. פוליסות ביטוח בריאות פרטי מיוחדות ייעודיות לבעלי שב"ן ובאות להשלים חוסרים ספציפיים אשר אינם ניתנים אף במסגרת השב"ן.

ביטוח בריאות - כיסוי ניתוחים

פוליסות ביטוח בריאות כללי מספקות בראש ובראשונה מענה לתחום הניתוחים וההשתלות בארץ ובח"ול. במסגרת סל שירותי הבריאות הממלכתיים קיימת רשימה של ניתוחים המאושרים. ניתוחים אלו מבוצעים, במסגרת השירות הממלכתי, באחד מבתי החולים המאושרים על ידי רופא מנתח כלשהו. האפשרות לעבור ניתוח שאינו ברשימה או במסגרת פרטית או אף על ידי רופא בהנבחר על ידי המנותח, אינו מכוסה במסגרת סל שירותי הבריאות הממלכתית. כיסוי זה ניתן לרכישה במסגרת ביטוח בריאות פרטי.

נוסף על הרחבת הכיסוי לניתוחים בארץ, קיים צורך להרחבת הכיסוי עבור ניתוחים וטיפולים בחו"ל. קיימים לא מעט ניתוחים אשר אין ניסיון בארץ בביצועם או ניסיון מועט ביותר. כיסוי למצב זה כאשר הבחירה היא לעבור את הניתוח בחו"ל בידי מנתח מנוסה יותר בסוג הניתוח הנדרש מכוסה על ידי פוליסות ביטוח בריאות פרטיות.

ביטוח בריאות - כיסוי השתלות

השתלות הינן עניין רגיש במיוחד כיוון וגם במצבים בהם קיים ניסיון בארץ בביצוע ההשתלה, לעתים התור לאיבר המושתל הנדרש ארוך, ואינו מאפשר קבלת השתלה במועד הנדרש. ביטוח בריאות פרטי נותן מענה למצב זה ומאפשר מעבר השתלה בחו"ל בכיסוי גבוה במיוחד אשר נותן מענה נוסף על ההשתלה עצמה גם להוצאות נלוות להשתלה כהטסה רפואית, אשפוז טרום ולאחר ההשתלה והוצאות מלווה למבוטח אשר עובר את ההשתלה.

ביטוח בריאות - טיפולים מתקדמים וטיפולי מחליפי ניתוח

סל שירותי הבריאות הממלכתי אינו מעודכן לא רק בתחומי התרופות כי אם גם בתחום החידושים במדע הרפואה בנושא טיפולים שאינם פולשניים הבאים להחליף טיפולים וניתוחים פולשנים. כיום ניתן לקבל מענה לטיפולים מתקדמים אלו באמצעות ביטוח בריאות פרטי.

ביטוח בריאות - כיסויים נוספים

ביטוח בריאות פרטי נותן מענה למגוון רחב של מצבים רפואיים בהם אין מענה מספק באמצעות סל שירותי הבריאות הממלכתי. כיסויים אלו ניתנים על פי רב לרכישה כהרחבה לפוליסת ביטוח בריאות הפרטית וכוללים בין היתר טיפולי רפואה משלימה, בדיקות וטיפולים מתקדמים הקשורים בהריון ובדם עוברי, רפואה מונעת ובכלל זה בדיקות מקיפות תקופתיות יקרות, וכיסויים נוספים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב