דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקטע של אתרי תדמית? 

מאת    [ 21/06/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2074 פעמים ]

 

אתרי תדמית הם אתרי מידע שיווקיים. המטרה העיקרית היא קידום שם העסק.
במקרים מסויימים קידום אדם, חברה או מותג. אתרים אלו מכילים בתוכם מידע כתוב על העסק, גלריית תמונות ודף צור קשר המאפשר שליחת מיילים לבעל או מנהל האתר.
במקרים מסויימים, על פי צורך, ישנם דפים נוספים לטובת קבצי מדיה כגון: מוסיקה, פלאש או וידאו ואף חדשות ועידכונים שונים בזמן אמת או עפ"י צורך. ניתן לומר כי כיום אתרי תדמית הינם הכרח לקידום אישי ואו עסקי. בעבר, חנות פיזית היתה המקום בו היה מוכר אדם את מרכולתו. אט אט עברו גם חנויות אלו אל המרחב הוירטואלי וכל עסק המכבד את עצמו יצר לעצמו גם אתר חנות וירטואלית. אבל מה בדבר מי שמרכולתו היא הוא עצמו?
כדוגמת אמן יוצר, זמר, שחקן, דוגמן או כל אדם אחר שרוצה להציג ולקדם עצמו?
זה בדיוק תפקידם העיקרי של אתרי התדמית. זה המקום להציג עצמך לעולם.
כמה מילים על מי אתה? מאיפה באת? ולאן אתה הולך? תמונות המוסיפות ערך וויזואלי ויוצרות עוד עניין לגולש באתר. במקרה של כותבים, מוסיקאים, יוצרים ומבצעים לדוגמה, יתווספו טקסטים, דוגמאות שירים ואולי אף קטעי ווידאו שאף הם יוסיפו לחוויית הגלישה באתר ולעניין.
כל אלו הופכים את האתרים למעניינים ומלאי תוכן, אך לא די בכך.
מה בדבר איכות, מהירות, עיצוב? בעבר אתר HTML בסיסי היה יותר ממספק והיום? FLASH! אתרי תדמית ב  FLASH(פלאש) הם אלגנטיים יותר, זורמים יותר משדרים איכות ויוקרה הרבה מעבר לעלותם בפועל ופותחים עולם של אפשרויות כמעט אינסופיות מבחינת עיצוב האתר כך שיתאים לאדם, לעסק או למוצר באופן הטוב והאישי ביותר. ייחודיות ובידול ברשת האינטרנט הם חשובים מאד ולכן האתרים חייבים לענות קודם כל על צורך זה. אחרת, בים האינפורמציה, האתרים והתחרות העסקית, גם אתרי התדמית הטובים ביותר לא יועילו. מכאן שחשוב מאד שמי שמעצב, בונה ויוצר עבורכם את האתר המושלם, יהיה כזה שעושה זאת באופן אישי תוך הבנת הצרכים של העסק, המוצר או האדם ולא מתוך תבניות עיצוב קיימות וחוזרות, בשינוי צבע או פונט בלבד. לעיתים במחירים גבוהים מאד, מקבלים אתרי תדמית  "אישיים" הדומים מאד להרבה אתרים אחרים! אתרים ב  FLASH ובכלל חייבים להיות גם יציבים, ברורים ועשויים באופן שיעלה את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. לבסוף, בוודאי תרצו שאתר התדמית שלכם יהיה כזה שתוכלו לעדכן בו פרטים מסויימים או אפילו את כל הקטגוריות המופיעות בו. לשם כך תזדקקו למערכת ניהול תוכן  שתאפשר לכם כלקוחות, או למי שינהל עבורכם את האתר, לנהל את תכניו של האתר באופן פשוט וידידותי למשתמש בכל רגע נתון.
מערכת כזו עולה לעיתים סכום כסף נכבד בנוסף לבניית האתרים עצמם, אולם לדעתי זו הוצאה חד פעמית ומאד משתלמת שתהפוך את אתר התדמית שלכם לדינמי בהתאם לצורך ובקלות רבה. אז מה הקטע של אתרי תדמית? אם אין לכם כזה עדיין מהרו לתקן את הטעות, כי במגרש המשחקים החברתי ובטח בזה העסקי, אתרים אלו הם בסיס האם שבלעדיו פשוט לא ניתן להשתתף במשחק.

 

 

אורי ויסמן
www.luminalweb.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב