דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה יד שניה 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 4251 פעמים ]

רבים לא יודעים, אך את הקפה מכינים מתמציות שמנים ארומטיים. זה המופק במכונת אספרסו נחשבת לאיכותי ביותר. אם החלטתם לרכוש מכונות קפה עבור המשרד או הבית – אתם יכולים לקנות מכונה חדשה מחנות המתמחה בכך, או להסתפק במכונה יד שניה. מייד נביא את האפשרויות העומדות לרשותכם.

מכונת קפה טחון

אם אתם מחפשים מכונות קפה למשרד קטן או לבית פרטי - מכונת קפה טחון יכולה להוות עבורכם פתרון ראוי. היא מפיקה עד עשרה ספלי קפה ביום. ניתן להכניס אליה מסננת רגילה או כפולה, להכנת כוס קפה אחת או שתיים בו זמנית. מחיר הקפה למכונה זו נע בין 0.57 ש"ח ל-1.3 ש"ח, לכוס.
אם אתם קונים מכונה יד שנייה – כדאי לבדוק שהיא מגיעה עם כל האביזרים, כולל שתי המסננות. כמו כן, קחו בחשבון שמכונת קפה טחון אינה טוחנת את הקפה, כך שאם אתם מעוניינים במכונה כזו - יש לרכוש גם מטחנה מתאימה.

מכונת קפה אוטומטית

גם אם אתם מחפשים מכונות קפה למשרד קטן, אתם עדיין יכולים לבחור במכונה אוטומטית. בניגוד למכונות הקפה הטחון, מכונות קפה אוטומטיות טוחנת בעצמה את פולי הקפה הטריים וחולטת אותן. עם מכונה משרדית קטנה, אפשר לקבל עד 20 כוסות קפה ליום.
אם אתם מחפשים מכונות קפה למשרד בינוני – תוכלו למצוא מכונות קפה המפיקות עד 50 ספלים ביום ואם אתם מחפשים מכונות קפה לעסק גדול - ניתן לרכוש מכונה המכינה מעל 50 ספלים ביום. אגב, כדאי לשקול בכל מקרה רכישת מכונות קפה נפרדות של עד 50 ספלים לכל מחלקה.

מכונת קפה פודים

יתרונה של מכונת קפה פודים הוא שהיא מגיעה עם מנות מוכנות של אספרסו באריזות נפרדות. כל פוד עשוי נייר פילטר וממולא בשבעה גרם של קפה טרי וטחון באריזה הרמטית. אם אתם מחפשים מכונות קפה למשרד שמצד אחד יספקו לעובדים קפה איכותי ומצד שני יאפשרו הכנה פשוטה, מהירה ונקייה– מכונת פודים מספקת את הפתרון הטוב ביותר.
יש עוד יתרון של מכונת פודים, אם אתם מחפשים מכונות קפה לעסק: היא תספק לכם מגוון רחב יחסית של סוגי קפה. הפודים הנמצאים היום בשוק מתאימים לכל סוגי המכונות ואתם יכולים לרכוש אריזות חיסכון גדולות או אריזות המכילות סוגים שונים של קפה.

אביזרים ותוספות עבור מכונות קפה למשרד

גם אם מצאתם את מה שחיפשתם, החיפוש שלכם אחר מכונות קפה למשרד עוד לא הסתיים. לפעמים צריך להוסיף אביזרים כמו מטחנת קפה (במידת הצורך), מכשיר להקצפת חלב או דוחס. גם המכונה עצמה זקוקה לפעמים לתוספות, החל ממתקני ריקון למשל וכלה במברשות ניקוי.
כך או כך – מכונת קפה משדרגת את המשרד, משמחת את העובדים ומפנקת את הלקוחות, הקולגות והאורחים. בין אם אתם קונים מכונה מקורית או יד שנייה - מכונות קפה למשרד הוא תחום שכדאי להשקיע בו. הרווח, בדמות עובדים מרוצים וערניים יותר – מובטח.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב